Mannen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 16:16

Selka schreef:
oomens, wat vond jij daar dan allemaal? Bij ons dus alleen lege wc rolletjes die door mij zijn weggegooid :+ Daarmaast zit er toch een zakje in? :P

Geen idee, want ik vond er dus niets.

Ik ging er alleen vanuit dat het met 2-3 vrouwelijke huisgenoten in de vruchtbare leeftijd wel meer zou bevatten dan alleen wc-rolletjes.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 16:19

Femm_k schreef:
Imre schreef:
Oooh echt, mannen...

De mijne doet ook van die dingen die ik gewoon Echt Niet Begrijp. :n Staat ie in de keuken, pakt een schaar uit de la, laat de la open, knipt open wat ie moet openknippen, legt de schaar op het aanrecht, doet de la dicht. Hebben jullie beeld? Ja? :roll:

Opruimen is niet zijn specialteit, zeg maar. :+

Zo dan! Dit!!! Dat doet die van mij dus ook!

Pakt ie een glas, pakt een fles fris, schenkt fris in, zet frisdrank OP HET AANRECHT en doet de koelkast weer dicht... -O-

@ Selka: dat duurde ff een paar maanden maar dat gaat gelukkig aardig goed idd :P

En mag niet klagen hoor die van mij doet best wel een hoop in het huishouden, maar soms... tjeeez

Dat doe ik ook.. :o
Mijn vriend zegt niet voor niets dst ik soms net een vent ben
. :p

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 16:20

oomens schreef:
Selka schreef:
oomens, wat vond jij daar dan allemaal? Bij ons dus alleen lege wc rolletjes die door mij zijn weggegooid :+ Daarmaast zit er toch een zakje in? :P

Geen idee, want ik vond er dus niets.

Ik ging er alleen vanuit dat het met 2-3 vrouwelijke huisgenoten in de vruchtbare leeftijd wel meer zou bevatten dan alleen wc-rolletjes.

Ik stopte dat nooit in de WC in de prullenbak hoor, deed ik wel in mijn eigen prullenbak. Het is juist enorm smerig als je dat niet op tijd vervangt :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 16:20

Mars schreef:
Schaamhaar kerkhof :') Spaart hij ze op om een trui van te breien? :P

Nou, je kent het synoniem he. Een bruine trui breien op het toilet. Misschien wil hij er een patroontje op borduren.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 16:23

oomens schreef:
phormicola schreef:
- Als ik eens een week niet stofzuigde (omdat ik het ALTIJD deed en als ik het vroeg gebeurde het niet) dan ging ie enorm boos zelf even snel de huiskamer stofzuigen (de rest van het huis bestond schijnbaar niet?).

De rest van het huis valt niet op voor eventuele (onverwachte) gasten dus is niet nodig.

En ja, er komt een moment dat het ook in de rest van het huis nodig is, maar dat punt ligt ruim voorbij het stadium waarin de meeste vrouwen het niet meer kunnen aanzien.

Mijn gasten lopen door de gang, gaan naar de wc en wassen hun handen in de keuken. Ik weet niet hoe het met jouw gasten zit? :')

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 16:33

phormicola schreef:
Mijn gasten lopen door de gang, gaan naar de wc en wassen hun handen in de keuken. Ik weet niet hoe het met jouw gasten zit? :')

Ik doelde meer op een eventuele bovenverdieping, slaapkamer(s), badkamer, etc.

maliejane

Re: Mannen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 16:42

Mijn vriend laat ook altijd al zijn vaat boven staan en pakt voor elke keer drinken een nieuw glas xD Als ik hem er niet aan herinner om het naar beneden te brengen heeft hij dus ruzie met zijn moeder O:)

Verder valt het gelukkig met hem mee en ben ik eerder de sloddervos met kleding xD 1x gedragen betekend in de hoek van mijn kamer en dan 1x in de week alles uit zoeken en in de was gooien (was zelf dan wel meteen 1 was, maar mijn moeder is er toch nooit blij mee xD)

Maar we zullen zien hoe het gaat als ik binnen nu en een jaar met hem samen woon 8-)

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 16:45

Wat herkenbaar allemaal! Hier ook eentje die zijn sokken en boxers overal laat slingeren

En heel vaak als ik iets in het huishouden wil doen, zegt hij: dat kan ik morgen toch doen?... vervolgens kan ik het alsnog zelf doen, omdat het 3 weken later nog niet is gebeurd :+

Lege kopjes, flesjes en borden laat hij altijd op de bank staan. En soms zet hij het ook onder de tafel.

En nog zoiets.. hij is vanuit zijn ouderlijk huis gewend om zijn laptop zonder de bank te leggen?? Dus als ik ga stofzuigen of dweilen, moet ik ineens uitkijken voor zijn o zo geliefde Macbook. Of hij is zijn Macbook kwijt, omdat ik hem dan in een laatje ofzo heb gelegd.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 17:27

oomens schreef:
phormicola schreef:

Ik doelde meer op een eventuele bovenverdieping, slaapkamer(s), badkamer, etc.

Ah zo! Nee, wij hadden een klein flatje, dus die vlieger ging niet op. Dat je niet iedere keer de stofzuiger naar boven sjouwt snap ik uiteraard :)

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 17:29

Manlief is vooral altijd van alles kwijt en dan vooral zijn portemonee met bankpasjes geeft regelmatig een hoop spanning.
Het kan ook echt overal liggen, op de gekste plekken.
Auto sleutels ook trouwens en zijn mobiel.

Ik heb speciaal een wasmand langs zijn bed gezet zodat de vuile was daar gelijk ingegooid kan worden en dat doet hij dan ook keurig.
Verder is hij best opruimerig ingesteld dus vaat gaat keurig naar de keuken en ook andere troep ruimt hij wel op al is hij vaak wel degene die het eerst maakt(de troep).

Ik ben zelf geen echte poetser dus daar moppert hij wel eens over maarja, dan baggert hij weer met zijn vuile klompen door het huis en heb ik er al weer geen zin meer in.
Was komt lang niet altijd keurig in de kast al beter ik mijn leven wel.

Moet er wel bijzeggen dat ik thuis zit en hij een 60 tot 80 uurige werkweek heeft.

Poets nu eenmaal liever de stallen en de beestenhokken als het huis :\

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 17:42

Zo herkenbaar dit :')
Vriend lief is niet echt een poetser en stelt het ook het ook graag uit. Ik daarin tegen houd NIET van rommel..
Wc-rolletjes in de wasbak, de nieuwe rol op de kraan zetten omdat het lege rolletje dan nog op de houder zit en er niet vanaf gehaald wordt :roll:

Al zijn kleren verspreid door het huis (pfoe wat is het warm hier, sokken uit en vervolgens dagenlang onder de bank laten liggen).
Vuile kleren náást de wasmand laten liggen ipv erin :\

Of gewoon de wc poetsen, schat wat is die borstel goor.. Hij: nou dat was ik niet hoor ik gebruik dat ding nooit.. Ik: HOE doe jij de wc poetsen dan.. := (jullie snappen het wel ik doe het liever zelf..)

Als ik boos ben dat er wéér half-schone kleren op bed liggen leg ik gewoon alles op 1 hoop ergens midden in de slaapkamer zodat meneer erover struikelt :')

Achja soms heeft hij een opruimbui en dan doet hij wel heel lief stofzuigen of de badkamer dus <3

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 18:01

Herkenbaar, maar ik ben de schuldige met kleding, daar ben ik niet netjes in en als de was gedaan is doen hij altijd mijn kleren opvouwen. Zelfs mn onderbroeken. Maarja die prop ik weer in mn la zonder op te vouwen en mijn kleren halen de kledingkast soms niet eens. :')

Mijn vriend kookt ook wel wekenlijks. Maar meestal ik. Als het vlees in de pan zit en net is omgedraaid doe ik vaak wat anders tussen door. Dan loopt ik terug om na het eten te kijken. Nu doet mijn vriend tussen door dus ook dat soort dingen maar hij heeft het gevoel er niet voor ofzo en het vlees verbrand dan als hij dan terug komt. Ik roep dan naar hem dat hij het eten in de gate moet houden. Dan ziet ie dat het verbrand is ( meestal zn snitzel, maar dat is wel lekker :') ) en dan maar raar vinden dat het bij mij nooit gebeurt. :D :D

Of vieze was voor de wasmachine gooien terwijl het er ook in kan.
Of afwas laten staat tot er niks schoons meer is.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 18:02

oomens schreef:
vuurneon schreef:
Ik doe net als de mannen, ik laat ook een spoor achter haha

O wel een mooie van mijn man:
Wij hebben boven de wc een plank, daar laat hij de lege wc rol achter met 3 velletjes er nog aan (en ja, altijd!). Er staat gewoon een prullenbak in de wc ruimte :+

Die snap ik dan weer wel. Dat prullenbakje in de wc is echt niet bedoeld om aan te raken (als man).

Dacht dat ik in mijn vorige huis de enige was die het prullenbakje oversloeg als ik de wc-taak had, maar dat bleken alle mannen in huis precies hetzelfde te doen.

En al die dames hygiëne producten zaken dingen doe ik boven en die prullenbak leegt hij ook gewoon. Dus helaas! Blijft over een gekke gewoonte :') prullenbak beneden heeft zelfs een pedaal dus hele ding hoeft hij niet eens aan te raken :P
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 29-09-16 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 18:03

Zo te lezen ben ik vrij mannelijk :+
Mijn vriend is alleen ook niet de meest opgeruimde dus uiteindelijk ben ik toch degene die het huis toonbaar probeert te houden :Y)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 18:12

_O- _O- _O-

Ik zal een keer een foto maken hoe ik soms de keuken aantref….lades en kastjes open…want waarom zou je die weer dichtdoen als je iets hebt gepakt? :roll:

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 18:12

Mijn vriend is gelukkig ontzettend netjes :))

Maaaaarrrrr hij kan echt nooit wat vinden.. "schat waar ligt de nagelknipper" "in laatje waar hij altijd ligt"... meneer zoeken zoeken zoeken.. En ik pluk het binnen 2 tellen eruit..

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 18:13

Kinke schreef:
_O- _O- _O-

Ik zal een keer een foto maken hoe ik soms de keuken aantref….lades en kastjes open…want waarom zou je die weer dichtdoen als je iets hebt gepakt? :roll:

Die laat ik juist altijd open staan tot grote ergernis van mijn vriend :o

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 18:20

Azmay schreef:

Maar waarom dan? Leg het me uit, want ik snap er niks van! :D

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 18:23

Kinke schreef:
_O- _O- _O-

Ook zoiets idd.
Of een flesopener pakken in de la, flesje boven de la openmaken en dan het dopje met de flesopener terugleggen..

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 18:23

Ohh stapels brieven... die van mij opent zn brieven niet eens. "Zitten alleen maar rekeningen in"
Euhhhhh dan moet je ze juist openen :')

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 18:24

Rintah schreef:
Rebecca schreef:
Als ik dit topic lees ben ik een vent :') , herkenbare punten :')

+1 Ik herken ook een aantal punten.. :+

Ik sluit me aan :j.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 18:24

Kinke schreef:
Azmay schreef:

Deuren dichtdoen is moeite en vaak denk ik er later nog in te moeten zijn wat ik dan uiteindelijk toch vergeet. Zoiets 8-)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 18:26

Kinke schreef:
Azmay schreef:

Bij mij is het meestal dat ik alweer ergens anders mee bezig ben in mijn hoofd :')

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 18:27

vuurneon schreef:
Ik doe net als de mannen, ik laat ook een spoor achter haha

O wel een mooie van mijn man:
Wij hebben boven de wc een plank, daar laat hij de lege wc rol achter met 3 velletjes er nog aan (en ja, altijd!). Er staat gewoon een prullenbak in de wc ruimte :+

DIT. Ik heb wel eens gevraagd waarom hij dat doet. Naar eigen zeggen durft hij de vuilnisbak in het toilet niet aan te raken want daar gooi ik vrouwelijke dingen in :Y).

Mijn vriend heeft er ook een handje van om vieze, bezwete, natte sportkleding en handdoeken zo in de wasmand te gooien. En dan klagen dat zijn kleding niet echt lekker fris ruikt na het wassen, wat natuuuurlijk mijn schuld is want ik gebruik veeeel te weinig wasmiddel (Robijn klein & krachtig), daar moet je namelijk de halve fles van gebruiken per wasbeurt.

Iloscorp

Re: Mannen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 18:42

Mijn vriend heeft de gewoonte om eerst zijn auto helemaal van binnen af te stoffen, voordat we gaan rijden...

En dat dan vaak in combinatie met dat we al te laat zijn, omdat hij (!!!) zoveel tijd nodig heeft om zich klaar te maken......

Trage slak :P