Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Corelli schreef:Zit er wel zwart in de jurk? Zo nee dan zou ik voor een blauw hemdje gaan of een andere kleur gaan die ook in de jurk zit
bigone schreef:Ik denk dat maxima het belachelijk vind wanneer mensen veel geld uitgeven voor een uurtje met haar. Dat jurkje met een vestje er over en nette schoenen is prima.
Goof schreef:soesita schreef:Pffff, ben ik nu de enige die dat er zwaar over vind? Waarom zou je, als je zoiets niet in je garderobe hebt (zoals ik, dus) voor een éénmalige ontmoeting zoiets gaan halen? Dat je netjes gekleed moet zijn, soit, maar een dresscode voor zulke gelegenheden vind ik zo vreselijk passé.
Eens, het zou voor mij al een reden zijn om af te zeggen zelfs, dresscodes en regeltjes + verplichte bijpassende assecoires pfff![]()
IMJ schreef:Topvintage vind ik eigenlijk te sexy sixties. Met v-halsjes.
Je denkt toch niet dat ze weglopen als het niet helemaal aan de dresscode voldoet?
Ik vind jouw jurkje echt prima met vestje oid
_Milo schreef:IMJ schreef:Topvintage vind ik eigenlijk te sexy sixties. Met v-halsjes.
Je denkt toch niet dat ze weglopen als het niet helemaal aan de dresscode voldoet?
Ik vind jouw jurkje echt prima met vestje oid
Ze hebben meer als alleen zulke jurken.
Ik vind deze bijvoorbeeld ook leuk evt met jasje of vestje.
https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... k-and-blue
Koper schreef:Maxima heeft ook jurken die niet iedereens smaak zijn![]()
Ik vraag me wel af of de mensen die nu zo goedbedoeld linkjes neerzetten door hebben dat TS niet in Nederland woont maar aan de andere kant van de wereld? Ze is als ze bij een Nederlandse webshop iets bestelt aan porto bijna net zo veel kwijt als aan het artikel.