Volgens de rdw site nog van de eerst eigenaar.
Hopelijk vandaag of morgen nog even kijken.
Ik moet nu gauw naar mn werk.
Bedankt voor de fijne adviezen

Was vanochtend vooral in paniekmodus ipv oplossing bedenkmodus
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Anne_x schreef:We hebben nu gereageerd op een auto hier in t dorp. vw polo voor 500 euro.
MarliesV schreef:Och wijffie, kan me goed voorstellen dat het even teveel wordt.
Even van je af schrijven kan dan best opluchten.
Kan je voor jezelf opschrijven hoeveel er extra binnen komt nu je vriendin extra werkt?
En dan bijvoorbeeld de helft daarvan voor het aflossen van de auto gebruiken en de helft voor het sparen voor de bruiloft.
Zo spaar je meer dan voordat je vriendin deze baan had en kan je toch met die auto verder.
Denk als je het uitschrijft dat het een stuk positiever lijkt dan je nu voor ogen hebt.
Even flink balen, janken en een reep chocola wegwerken mag natuurlijk altijd. Niet iedereen gaat hetzelfde om met teleurstellingen. Helaas heb je geen keuze dan gewoon door te gaan daarna en er het beste van te maken.
x_Anne_x schreef:We hebben nu gereageerd op een auto hier in t dorp. vw polo voor 500 euro.
Ghosttown schreef:Er loopt momenteel op BVA-auctions ook een veiling met budget auto's. Misschien wel interessant?
x_Anne_x schreef:We hebben net vorige maand de scooter verkocht omdat wie die auto hadden gekregen (waar we overigens de apk kosten nog van moeten betalen)
Helaas is het voor beide niet met het ov of scooter te doen.
Dat zouden we sowieso het liefst want twee auto's rijden niet bepaald gratis.
Gisteren wel heel leuk peugeotje 206 gezien maar die moet nog 1950 euro kosten.
En ik raak alleen maar in paniek als ik bedenk dat we dat nog terug moeten betalen.
Nu wel leuke twingo gezien voor 750 euro.
Maar ik weet gewoon echt even niet waar we goed aan doen
isabel_94 schreef:In zuidoost Brabant is een tijdje geleden een hagelstorm geweest. Veel garages hebben goede auto's staan waar nu dus deukjes inzitten, die mogen voor weinig geld weg. Dan heb je wel een auto met deukjes dus, maar verder een prima auto. Ik weet niet of dit een optie voor je kan zijn?
Tink89 schreef:30 km is toch niet te ver voor een scooter? Dat is - als je 45 km per uur rijdt - 40 minuten rijden. Met de auto ben je er misschien in 25 minuten, maar voor dat geld zou ik de maandelijkse lasten van een auto niet willen dragen hoor.