(variërend van 3 tot 8 keer per week zuigen)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hij moet rijden en het is handig als de bijrijdersstoel niet vol ligt en mensen hun voeten op de grond kwijt kunnen, maar verder vind ik het allemaal vrij onbelangrijk. Maar goed, mijn huis ziet er niet veel beter uit ofzo. Ik ben de schaamte al vrij ver voorbij. YellowGray schreef:Ik snap dan weer al dat gestofzuig en opgeruim in auto's niet zo goedHij moet rijden en het is handig als de bijrijdersstoel niet vol ligt en mensen hun voeten op de grond kwijt kunnen, maar verder vind ik het allemaal vrij onbelangrijk. Maar goed, mijn huis ziet er niet veel beter uit ofzo. Ik ben de schaamte al vrij ver voorbij.
YellowGray schreef:Ik snap dan weer al dat gestofzuig en opgeruim in auto's niet zo goedHij moet rijden en het is handig als de bijrijdersstoel niet vol ligt en mensen hun voeten op de grond kwijt kunnen, maar verder vind ik het allemaal vrij onbelangrijk. Maar goed, mijn huis ziet er niet veel beter uit ofzo. Ik ben de schaamte al vrij ver voorbij.

Er liggen wat (droge) koekjes in en wat flesjes water. De koekjes liggen in mijn handschoenkastje en de flesjes water liggen achter in een box. Opgeborgen onder mijn opbouw liggen dekens en wat winterjassen die ik nog niet op kan bergen omwille van de verbouwingen hier. Mijn koffer (lichte vracht) is wel een boeltje.
Daar ligt oa de hond (die heeft een mand op de opbouw staan) mijn zadel, twee hoofdstellen en nog wat truien en een broek die ik er steeds vergeet uit te halen. 

Die veeg ik wel regelmatig even na met een vochtige doek.
Hij mag vaker gezogen worden en door de wasstraat, maar er ligt/hangt praktisch niets in mijn auto. Een extra zonnebril en een scherm tegen het bevriezen, dat is het wel zo'n beetje
Sinds ik een kleine heb, is zelfs de achterbak leeg. Daar had ik eerder een kratje met ruitenwisservloeistof, dekentje ed, maar dan past m'n kinderwagen niet meer. Het enige gezellige is het zonneschermpje en de autostoel van m'n kleine man, en het beertje wat m'n man gefiguurzaagd heeft voor aan m'n sleutel

).
Er kan maar 1 persoon mee, en die plek probeer ik wel vrij te houden. Alle andere zooi vliegt in de bak. Nu probeer ik wel georganiseerd te zijn en heb curverbakken met deksel gekocht. Een bak voor wedstrijdspul, een bak met weidemateriaal (draad, isolatoren, schroefjes, handgrepen...), een bak voor mijn stalschoenen en rubber laarzen. Dan 1 tot 3 waterkannen van 25L (meestal leeg), een zak eten, 3 emmertjes supplementen voor de paarden, een regenjas, startkabels... MarlindeRooz schreef:Goof schreef:Ik zie hier auto's voorbij komen waar ik echt nooit zou instappen geloof ik. Bah bah.Inderdaad, gadverdamme zeg.