Maar ik mag al niet klagen dat mijn man mijn hobby accepteert (kittenopvang) denk ik, en de andere beestjes vind ik wel her en der in de tuin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Ehm, de gedachte dat zo'n eng beest ook nog kattenpoep zit te eten met een konijnenkeutelijsje toe maakt dat ik maar beter kan gaan slapen geloof ik
amandananana schreef:Omg die zweepspin wat verschrikkelijk TS! Ik heb onwijze medelijden met je. Ik ben in Thailand geweest vorig jaar en daar heb je ook van alles dat kroop en vloog, je wil niet weten hoe ik dagelijks mn hotelkamer in ging
Sizzle schreef:Sjips.....toch per ongeluk zweepspin gegoogled
Butterfly schreef:amandananana schreef:Omg die zweepspin wat verschrikkelijk TS! Ik heb onwijze medelijden met je. Ik ben in Thailand geweest vorig jaar en daar heb je ook van alles dat kroop en vloog, je wil niet weten hoe ik dagelijks mn hotelkamer in ging
Ik heb een ideeongeveer net zo horlepiepdansend als ik waarschijnlijk
Ow en voor alle lieve meelevende bokkers die geen foto's wilden zien: een foto van één van de miljoenpoten in link
http://i67.tinypic.com/2edd2dc.jpg
Emita schreef:Haha mijn vriend heeft dezelfde hobby als TS! Hij is helemaal weg van insecten. Onder ons bed staan drie terraria met vogelspinnen, en hij heeft drie verschillende kolonies met exotische mieren. Hij wil nog allerlei soorten duizendpoten, en weet ik het wat nog meer (als het een insect is; is het goed)
Als we naar het bos gaan met de hond tilt hij elke omgevallen boomstam op om te kijken welke insecten eronder liggen.
Het is maar wat je leuk vindt...
Butterfly schreef:En, as I typ, komt hij nog met een fantastisch weetje: een bidsprinkhaan is geen sprinkhaan, maar familie van de kakkerlak! Wíé komt me nu redden? Ik heb vrijwillig twee kakkerlakken in huis gehaald! Vrijwillig!
oomens schreef:Butterfly schreef:En, as I typ, komt hij nog met een fantastisch weetje: een bidsprinkhaan is geen sprinkhaan, maar familie van de kakkerlak! Wíé komt me nu redden? Ik heb vrijwillig twee kakkerlakken in huis gehaald! Vrijwillig!
Dat is toch niet zo vreemd? Er worden ook gewoon kakkerlakken als huisdier gehouden. Superschattig toch?
Denk bijvoorbeeld aan de (ongevleugelde) Sissende Kakkerlak.
[ Afbeelding ]
Sizzle schreef:Maar als halve bioloog kan ik het niet laten: miljoenpoten en spinnen zijn geen insecten