Geven jullie bedrijven wel eens complimenten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cookies

Re: Geven jullie bedrijven wel eens complimenten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 14:56

Ja ongelofelijk fijn, de vriendelijkheid van het personeel, je hoefde ook nergens te wachten etc. Er werd naast onze een rij een wat ouder stel naar hun stoelen begeleid er was blijkbaar iets met het stel, halverwege kwam de medewerker nog een keer vragen of alles goed met ze was. Echt zo lief.

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 14:59

Mijn man had het er gisteren nog over. Hij werkt in een klein bedrijf en de mensen die tevreden zijn,durven al eens een mailtje daarover sturen naar de baas.
Hoe fijn dat wel niet is.

Dus ik zeg,gewoon doen.
Mensen moesten veel vaker complimentjes geven aan elkaar. Maakt je dag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 15:36

pretty schreef:
.....
Mensen moesten veel vaker complimentjes geven aan elkaar. Maakt je dag.

Dit probeer ik heel bewust te doen. Als ik denk, goh wat heeft zij een leuke jurk aan, of wat past die kleur goed bij haar of wat heeft hij een gave stropdas om, dan zeg ik dat. Gewoon, zomaar. Je kunt het denken, of je kunt het hardop zeggen en zeg nou zelf, wie geniet er niet van een spontaan compliment?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 22:51

Oh mjetterd hij is zo lief en leuk! Hardstikke gay om te zien maar wat een lieve en gezellige jongen is dat! Ik ga denk ik ook even mailen, hij heeft me met mijn kerstshoenen goed geholpen! En daarna nog een keer toen er een fout zat in een schoen die ik wou hebben. :) bij de van haren idd.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 21:34

Goed van je TS! Ik ben bang dat ik dit ook veel te weinig doe :o
In de tijd dat ik nog zwemles gaf, heb ik ook wel eens een mail ontvangen (via de baas naar mij doorgestuurd) over hoe blij moeder was met mij.
Dat ik zo enorm veel geduld had getoont en streng was wanneer nodig etc. Dat gaf me echt een onwijs goed gevoel!

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 21:46

In de kledingwinkel waar ik werk krijgen mijn collega's en ik best vaak een persoonlijk compliment of: "Wat fijn dat u mij zo goed hebt geholpen/Bedankt dat u de tijd voor mij hebt een genomen" etc. Super leuk :j dat kan je dag echt maken!

Zelf geef ik nu ook veel vaker een compliment :j

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 21:48

Ik heb mn hoefsmid vandaag nog een compliment gegeven, maar t is ook een echte fijne man en doet zn werk goed