mijn leven een nieuwe start gegeven

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:35

Eef_Bam schreef:
Het is niet bedoeld als een hatelijke opmerking, maar om TS zelf wakker te schudden. Jammer dat het zo wordt gezien door sommigen. Het is een observatie gebaseerd op het eerdere gedrag en de uitspraken van TS. Ik wens TS het allerbeste toe en hoop dat ze hier ooit uitkomt. Maar op dit moment zit ze vast in een vicieuze cirkel. Totdat ze dat zelf in gaat zien gaat er niets veranderen.

Ik hoop van harte dat TS hier nog eens wat plaatst en het tegendeel bewijst, maar ik schat die kans gewoon erg klein in.

Die kans word alleen maar kleiner als je zulke kwetsende opmerkingen in haar topic kwakt :o

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:37

Dat kun je dan beter anders proberen te formuleren, Eef_Bam.
Door het "willen maken van een wedje" en het gebruik van je smiley komt je opmerking gewoon bijzonder onaardig over!

Ineke2

Re: mijn leven een nieuwe start gegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 06:42

Nou als ik mij in TS verplaats dan komen die berichten echt heel kwetsend over en zou ik mij daar alleen maar slechter bij voelen hoor.
Als je al niet zo heel sterk in je schoenen staat kun je dat al lezen als uitnodiging van zie je wel het lukt mij toch niet.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 08:50

Het kan kwetsend overkomen inderdaad maar kan haar ook wakker schudden door haar te wijzen op haar gedrag hoe ze bezig is.

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 16:41

Wauw TS heb je vorige topic erg actief gevolgd en vind het knap van je dat je de stap hebt gezet je vriend te verlaten. N.a.v wat jij schreef, kon ik opmaken dat jullie relatie echt niet gezond was.

Ik hoop dat je weer wat verder bent nu en wat dingetjes op een rijtje hebt kunnen zetten, ik zou Harley niet verkopen als ik jou was in ieder geval niet nu al.
Ik wens je heel veel succes en sterkte de komende tijd! Uiteindelijk wordt het beter :(:)

edit; ja had gezien dat er al enige tijd niet meer op dit topic gereageerd was maar wilde TS toch steunen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 17:09

Ik ben nog steeds benieuwd hoe het met TS is.
Jammer dat, toen ik dat vorige keer vroeg, half bokt zich geroepen voelde om door middel van lelijke sneren te antwoorden in haar plaats.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 17:10

Ik ben ook heel benieuwd inderdaad. Hoop natuurlijk dat het goed gaat.