Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

wel bijzonder trouwens dat zo'n test nosig is en als je zakt je toch mag komen... waarom dan die test... alleen maar ideaal voor jullie natuurlijk!
 wel bijzonder trouwens dat zo'n test nosig is en als je zakt je toch mag komen... waarom dan die test... alleen maar ideaal voor jullie natuurlijk!  

was nieuwsgierig: ben je al veel extreem grote insecten tegen gekomen? Hihi
 was nieuwsgierig: ben je al veel extreem grote insecten tegen gekomen? Hihi

Ik ben benieuwd hoe het loopt met deze.
 Ik ben benieuwd hoe het loopt met deze.                                                         

maar een renpaard omscholen is ook een uitdaging al die bespiering en gewoontes. Ik ben benieuwd
 maar een renpaard omscholen is ook een uitdaging al die bespiering en gewoontes. Ik ben benieuwd  je zou er bijna een volg topic van maken
 je zou er bijna een volg topic van maken  

Zal vast de enige niet zijn, maar ik ben de DJ.
 Zal vast de enige niet zijn, maar ik ben de DJ.                                                         
 nu wel. Ik heb niemand verwijderd, maar ik heb wel iets van bijna 5000 connecties ivm mijn werk als DJ.
 nu wel. Ik heb niemand verwijderd, maar ik heb wel iets van bijna 5000 connecties ivm mijn werk als DJ.