Kwalitatief goede kleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 12:38

persoonlijk betaal ik veel geld voor de volgende dingen : Schoenen en winterjassen, gerust betaal ik over de 300 euro. De schoenen en de jassen die ik heb zijn al jaren goed dus ik haal de kosten eruit.

Qua verdere kleding heb ik 3 ''goede spijkerbroeken, wrangler & levi'' daarnaast heb ik broeken van de sting/gina die zijn goedkoper maar doen het prima :)

T-shirts en truien koop ik een paar goede en de rest goedkoper :) draag ook gerust van de hema en de zeeman :+

edit: voornamelijk hollister en Odd molly en king louie

antje_vip

Re: Kwalitatief goede kleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 12:41

Ik weet niet of je al een KiK in de buurt hebt? (van oorsprong Duitse winkel)
Spijkerbroeken voor €20 en gaan bij mij echt jaren mee :D Ook de winterjas van €25 heeft het 7 jaar volgehouden, toen ging de rits stuk.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 12:51

kirri schreef:
persoonlijk betaal ik veel geld voor de volgende dingen : Schoenen en winterjassen, gerust betaal ik over de 300 euro. De schoenen en de jassen die ik heb zijn al jaren goed dus ik haal de kosten eruit.

Qua verdere kleding heb ik 3 ''goede spijkerbroeken, wrangler & levi'' daarnaast heb ik broeken van de sting/gina die zijn goedkoper maar doen het prima :)

T-shirts en truien koop ik een paar goede en de rest goedkoper :) draag ook gerust van de hema en de zeeman :+

edit: voornamelijk hollister en Odd molly en king louie

Ja, dat doe ik eigenlijk ook. Ik koop altijd kwalitatief goede schoenen, winterjassen, rijbroeken en -handschoenen. Een paar nette basisstukken heb ik ook in mijn kast hangen. Echter , om paard te rijden of in omgang met de paarden heb ik nooit dure T-shirts of truien aan. Die komen van Decathlon, uitverkoop, 2ehands, ...