Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Riddershow schreef:- je erf onder poepen
- De kippen die je steeds in de weg lopen en nog net niet je eten van het bord af plukken
- je hen die besloten heeft om op een geheime plaats te gaan broeden
- de paarden die daar mesten waar je net klaar was
- paarden die in hun voerbak poepen
- paarden die de waterbak omver gooien
- de poes die een halve rat midden op het pad achterlaat en waar je net te laat achter komt
- de poes die overal dooie ratten/mollen laat wegrotten
Cayenne schreef:@SusanH: Ik mag blij zijn dat mijn buren ze ook leuk vinden
De eerste keer renden we naar buiten omdat we dachten dat iemand een auto-inbraak pleegde
wij hadden buren op de camping met een pratende roodstaart papegaai. Die kon perfect een huilend kind na doen. Waren die mensen weg, hoorde je een kind heel hard huilen. Ga je toch even kijken of er niks aan de hand is.
een rubber mat is nog een goed plan! Eens voor rondkijken binnenkort, eerst nieuwe banden.
)Varekaj schreef:@ ayasha: mijn opbouw zit tot tegen de stoelen vooraan. Omdat ik zo klein ben kan er een handtas tussen + paar schoenen. De andere stoel staat op max. achteruit. Halfweg heb ik zo'n baar hangen waar je oprolzeil in zit om de spullen uit je koffer uit het zicht te houden. Dat is opgerold en gebruik ik als zadelhouder. Dan 3 grote bakken met deksel, 1 middenmaat en 2 kleinere. 3 watertonnetjes, 2 emmers, 2 zakken voer... en dan moeten er eigenlijk nog een bak beenbescherming in, dekens en een springzadel![]()
Gelukkig gaan ze binnenkort op pension en kan ik daar een deel materiaal opbergen. Ik heb 2 weilanden en op het ene heb ik een berghok maar waar ze nu staan niet. En aangezien vriendlief niet wil dat mijn spul thuis ligt sleur ik dat alle dagen trouw mee.
Het is idd dezelfde stof. In het lichtgrijs. Geniaal ivm moddervlekkeneen rubber mat is nog een goed plan! Eens voor rondkijken binnenkort, eerst nieuwe banden.
Ivm katten: mijn zwarte kat vindt het heerlijk om op bleke kledij te gaan liggen. Zeker als die net gewassen is.
en 'onder' mijn opbouw is ook nog ruimte dus ja..