Irritaties in het leven met dieren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 15:28

Haren. Echt gestoord word ik van de kattenharen en hondenharen.
Zeker als ik een zwarte broek aan heb en weg moet.

Hulphond kan vieze stinkscheten laten. Ze wappert dan met haar staart en loopt weg.
Ons in de stank achterlatend.
Ze droomt heel luid. Bovn met de deur dicht hoor je haar nog piepen.

Lijken van muizen, vogels en konijnen in de tuin. Bedankt katten.

En de blaffende honden van achterburen.
Hou ze lekekr binnen of voedt ze op.

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 15:30

Afbeelding

Dit dus |o

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 15:31

Dat mijn kat rond etenstijd loopt te jammeren alsof ie nooit te eten krijgt en zwaar ondervoed is.

Overal in het huis ligt tegels, laminaat of zeil, behalve op de trap en op de overloop, daar ligt tapijt. Mag jij raden waar dat verhaar-monster van ons 9 van de 10 keer zijn haarbal eruit gooit...

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 15:35

Wat mij het meeste stoort aan de hond:
- de gaten in het gazon die steeds weer terugkomen hoe hard ik ze ook weg probeer te werken.
- het haar/de takjes/het zand wat ik overal tegenkom in huis. Net gezogen, draai je je om ligt er alweer een pluk haar :+
- als het net geregend heeft en je hele huis naar natte hond ruikt, en er overal op de vloer hondenpootjes te zien zijn.

Aan ons paard kan ik niet zoveel bedenken dat me irriteert, hooguit dat hij soms vaak mest tijdens het rijden, vooral als hij dingen moet doen die hij niet zo makkelijk vindt. Als je bij wijze van spreken het bos in gaat mest hij geen 1 keer. Maar met het rijden in de bak kan hij zo 3, 4 keer mesten onder het rijden.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Irritaties in het leven met dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 15:39

Mijn vogels die 's ochtends (in de zomer) om 5:30 uur een auto-alarm nabootsen..

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 15:46

Cayenne schreef:
Mijn vogels die 's ochtends (in de zomer) om 5:30 uur een auto-alarm nabootsen..

Nou krijg ik bijna de neiging om eens een keer om 5.30 de livestream uit je onderschrift aan te zetten :')

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 15:48

Om drie uur 's nachts dit onder de eettafel vinden:
Afbeelding

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 15:48

- De kippen die het nodig vinden het perkje om te woelen zodat je gras en bestrating onder de houtsnippers zitten
- de kippen die door elk gaatje in het hek weten te kruipen
- en daarbij je erf onder poepen
- De kippen die de weg naar de buurman vinden en daar zijn tuin omwoelen en onder schijten
- De kippen die je steeds in de weg lopen en nog net niet je eten van het bord af plukken
- je hen die besloten heeft om op een geheime plaats te gaan broeden
- de rat die een kuikentje heeft gepakt
- de paarden die daar mesten waar je net klaar was
- paarden die in hun voerbak poepen
- paarden die de waterbak omver gooien
- de poes die een halve rat midden op het pad achterlaat en waar je net te laat achter komt
- de poes die overal dooie ratten/mollen laat wegrotten

- de ezel van de buurman die met de hanen mee begint te balken als het licht wordt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 15:49

@SusanH: Ik mag blij zijn dat mijn buren ze ook leuk vinden :')
De eerste keer renden we naar buiten omdat we dachten dat iemand een auto-inbraak pleegde :7

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 15:49

Oh, nog eentje. Minoes Praatpoes.
Ofwel, Minoes de kat wil even gezellig praten. Miauw ''wat is er'' mauuw ''wil je kletsen'' miauw ''oh oke''

En zo gaat dat een half uur lang door.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 15:51

Riddershow schreef:
- je erf onder poepen
- De kippen die je steeds in de weg lopen en nog net niet je eten van het bord af plukken
- je hen die besloten heeft om op een geheime plaats te gaan broeden
- de paarden die daar mesten waar je net klaar was
- paarden die in hun voerbak poepen
- paarden die de waterbak omver gooien
- de poes die een halve rat midden op het pad achterlaat en waar je net te laat achter komt
- de poes die overal dooie ratten/mollen laat wegrotten

Herkenbaar :')

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 15:51

Cayenne schreef:
@SusanH: Ik mag blij zijn dat mijn buren ze ook leuk vinden :')
De eerste keer renden we naar buiten omdat we dachten dat iemand een auto-inbraak pleegde :7

Haha ja dat is wel grappig :') wij hadden buren op de camping met een pratende roodstaart papegaai. Die kon perfect een huilend kind na doen. Waren die mensen weg, hoorde je een kind heel hard huilen. Ga je toch even kijken of er niks aan de hand is.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 15:52

Maanlicht schreef:
Om drie uur 's nachts dit onder de eettafel vinden:
[ Afbeelding ]

IEKS
Onze kat propt ratten in haar bek, en als ze binnen is spuugt ze ze snel uit. Getver.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 15:52

Of dat je kat midden in de nacht full speed aan komt rennen en bovenop je springt +:)+

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 16:04

antje_vip schreef:
Of dat je kat midden in de nacht full speed aan komt rennen en bovenop je springt +:)+

En daarom wil ik ze niet op mijn slaapkamer hebben :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 16:43

@ ayasha: mijn opbouw zit tot tegen de stoelen vooraan. Omdat ik zo klein ben kan er een handtas tussen + paar schoenen. De andere stoel staat op max. achteruit. Halfweg heb ik zo'n baar hangen waar je oprolzeil in zit om de spullen uit je koffer uit het zicht te houden. Dat is opgerold en gebruik ik als zadelhouder. Dan 3 grote bakken met deksel, 1 middenmaat en 2 kleinere. 3 watertonnetjes, 2 emmers, 2 zakken voer... en dan moeten er eigenlijk nog een bak beenbescherming in, dekens en een springzadel :')
Gelukkig gaan ze binnenkort op pension en kan ik daar een deel materiaal opbergen. Ik heb 2 weilanden en op het ene heb ik een berghok maar waar ze nu staan niet. En aangezien vriendlief niet wil dat mijn spul thuis ligt sleur ik dat alle dagen trouw mee.

Het is idd dezelfde stof. In het lichtgrijs. Geniaal ivm moddervlekken :roll: een rubber mat is nog een goed plan! Eens voor rondkijken binnenkort, eerst nieuwe banden.

Ivm katten: mijn zwarte kat vindt het heerlijk om op bleke kledij te gaan liggen. Zeker als die net gewassen is.

Yacintha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 16:48

De kat die de hele dag achter mij aan loopt en steeds harder miauwt (ook al is dat soms wel lief :') )

Alle plukken honden haren in huis

De hond die altijd het kattenvoer op eet

De paarden die steeds de kruiwagen achter mijn rug om gooien of de mestvork afpakken haha!

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 16:48

Ik vind eigenlijk alleen de haren in huis vervelend. Je stofzuigt en vijf seconden later ligt het er weer...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 16:54

Varekaj schreef:
@ ayasha: mijn opbouw zit tot tegen de stoelen vooraan. Omdat ik zo klein ben kan er een handtas tussen + paar schoenen. De andere stoel staat op max. achteruit. Halfweg heb ik zo'n baar hangen waar je oprolzeil in zit om de spullen uit je koffer uit het zicht te houden. Dat is opgerold en gebruik ik als zadelhouder. Dan 3 grote bakken met deksel, 1 middenmaat en 2 kleinere. 3 watertonnetjes, 2 emmers, 2 zakken voer... en dan moeten er eigenlijk nog een bak beenbescherming in, dekens en een springzadel :')
Gelukkig gaan ze binnenkort op pension en kan ik daar een deel materiaal opbergen. Ik heb 2 weilanden en op het ene heb ik een berghok maar waar ze nu staan niet. En aangezien vriendlief niet wil dat mijn spul thuis ligt sleur ik dat alle dagen trouw mee.

Het is idd dezelfde stof. In het lichtgrijs. Geniaal ivm moddervlekken :roll: een rubber mat is nog een goed plan! Eens voor rondkijken binnenkort, eerst nieuwe banden.

Ivm katten: mijn zwarte kat vindt het heerlijk om op bleke kledij te gaan liggen. Zeker als die net gewassen is.

Ja hier is het ook tegen de stoel als die max acheruit staat maar ik ben maar 1,50m he :') en 'onder' mijn opbouw is ook nog ruimte dus ja.. :D
Mijn man komt veel op een transportfirma en daar hebben we een restje van gekregen. Dus als je zo'n firma kent kan je er misschien goedkoop aan raken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 16:55

Dat mijn hondje zich verstopt als ik met haar tuigje en riem aankom onder de stoelen