Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vriend en ik hadden dus al een cadeau gekocht voor als de baby er is. Toen werd ik nog uitgenodigd voor een babyshower waar ik dus niet onderuit kon...
Dus heb een cadeautje van 6 euro gekocht. We moesten zelf eten meenemen en achteraf nog vijf euro betalen aan de organisatie. Al met al heeft het me dus toch nog ongeveer 20 euro gekost (moest er ook nog een paar uur voor rijden).
(want dat is de jouwe
)
In mijn vaderland is een babyshower gebruikelijk, maar daar zijn babyshowers heel anders dan hier in Nederland (veel meer om de ouders te helpen met nuttige spullen) en staan ze bovendien vervolgens als de baby is ook niet wéér met cadeautjes voor de baby op de stoep. In Nederland vind ik het zo dubbel op...Vind het eigenlijk flinke onzin

Palmera schreef:Nederland is mer alles dubbelop. Toen ik klein was kreeg ik kadootjes met sinterklaas. En met kerst aten we met de familie.
Als ik mijn broer zie met drie kids moet hij zowel met sint als met kerst aan kadootjes doen.
Gillbo schreef:Palmera schreef:Nederland is mer alles dubbelop. Toen ik klein was kreeg ik kadootjes met sinterklaas. En met kerst aten we met de familie.
Als ik mijn broer zie met drie kids moet hij zowel met sint als met kerst aan kadootjes doen.
Vervelend voor je maar wat doet dat er toe in dit topic?
Laat je broer lekker zelf bepalen wat hij zijn kinderen geeft

en kraambezoek draait dan weer om de baby (en met pech om de bevallingen van het vrouwelijk bezoek ipv de kraamvrouw) Ils_K schreef:Veel verschillende meningen zo te lezen.
Heb het in de groepsapp gegooid, en ik bleek niet de enige die er zo over dacht. We gaan nu kijken hoe of wat.
Qua programma, hadden ze alleen rompertjes versieren, en een kalender maken met de geschatte geboortedatum. En ze wouden 2 dure cadeaus geven.
Er worden nu al verschillende suggesties benoemd hoe het ook kan. Dus het komt vast wel goed.
Wel interessant om te lezen hoe iedereen er over denkt.
Het gaat uiteindelijk toch om wat je zelf leuk vindt)