Lesbisch zijn of lesbisch geworden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 00:23

Ik weet zeker dat ik hetero ben, maar toch kan ik een vrouw heel mooi vinden :j

Zoals jeniffer lawrence, dat is echt mijn woman crush. Maar seksueel aangetrokken? Nee dat zeker niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 00:43

daisssx schreef:
Ik weet zeker dat ik hetero ben, maar toch kan ik een vrouw heel mooi vinden :j

Zoals jeniffer lawrence, dat is echt mijn woman crush. Maar seksueel aangetrokken? Nee dat zeker niet.

Nee, dat heb ik ook niet. Het is ook niet alsof ik een crush op een vrouw kan hebben, maar ik kan ze zeker wel aantrekkelijk vinden.

limilou

Re: Lesbisch zijn of lesbisch geworden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 00:49

Ik ben biseksueel. Mijn "gaydar" is non-existent.. Gelukkig ben ik heel erg goed in fb stalken dus bij leuke meisjes zoek ik eerst op of ze gay zijn :o niet dat ik dan wel met ze flirt want ik ben een watje

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 01:29

Idd de kinsley scale. Het maakt het een stuk makkelijker als je jezelf niet altijd hoeft te definiëren :Y) . Ik heb bijvoorbeeld al sinds dat ik jong ben al crushes gehad op vrouwen (actrices vooral). Noemde het altijd "bewondering", maar nee dat was gewoon de little gay in mij :'). Ik heb dit minder (Maar ook wel soms) met mannen. Daarnaast zou ik mezelf met mannen én vrouwen samen kunnen zien. Bisekuseel? Geen idee, echt verliefd ben ik nog nooit geweest. We zien het wel.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 13:15

Ik heb mijn vriendin online leren kennen dus dat was makkelijk, maar ik wist voordat we een relatie kregen al dat ik lesbisch ben. Mannen vind ik gewoon niet zo aantrekkelijk, maar af en toe zit er wel eentje bij die ik best mooi vind (bijv. Johnny Depp in POC :o).

Als ik ineens op een man zou vallen ben ik daar wel makkelijk in ... verliefd is verliefd toch? Dat ik mezelf als lesbisch bestempel betekent niet dat ik daarom van mezelf niets met mannen zou mogen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 13:37

Misschien vind je dit ook interessant om te lezen TS?
https://decorrespondent.nl/4879

Het is een uitleg van 100 verschillende 'roze' begrippen (zoals ze het zelf noemen), van Androgyn tot Waria.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 13:50

Undefined schreef:
Nou dit krijg ik uit mijn Kinsley test :')

The test failed to match you to a Kinsey Type profile. Either you answered some questions wrong, or you are a very unusual person.

wahaha blij dat ik niet de enige ben. _O-

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 18:54

Ik denk dat wat Ygritte zegt wel waar is. Ik denk dat heel veel mensen min of meer bi zijn. Zelf word ik sowieso heel moeilijk verliefd, dus voor mij was/is 't altijd wat onduidelijk wat ik nou leuk of leuker vind. Maar met mannen daten of relaties krijgen is gewoon heel makkelijk... er is veel meer keus en het gaat meer vanzelf ofzo. Maarja, soms mogen dingen ook wel eens wat lastiger zijn O:)

Ik vraag me ook af dat wanneer je je seksueel aangetrokken voelt tot beide geslachten, maar je alleen een relatie (ook emotioneel aspect?) met één geslacht wil... wat maakt dat je dan? Of is dat niet gewoon een stukje gevoel van hoe het hoort en waar je je veilig bij voelt (in het geval van hetero)?

Nja eigenlijk zijn die stempeltjes sowieso onzin en zou het volstrekt normaal moeten zijn als je thuis komt met een chick of een dick :))

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 18:57

Thesserd schreef:
Ik denk dat wat Ygritte zegt wel waar is. Ik denk dat heel veel mensen min of meer bi zijn. Zelf word ik sowieso heel moeilijk verliefd, dus voor mij was/is 't altijd wat onduidelijk wat ik nou leuk of leuker vind. Maar met mannen daten of relaties krijgen is gewoon heel makkelijk... er is veel meer keus en het gaat meer vanzelf ofzo. Maarja, soms mogen dingen ook wel eens wat lastiger zijn O:)

Ik vraag me ook af dat wanneer je je seksueel aangetrokken voelt tot beide geslachten, maar je alleen een relatie (ook emotioneel aspect?) met één geslacht wil... wat maakt dat je dan? Of is dat niet gewoon een stukje gevoel van hoe het hoort en waar je je veilig bij voelt (in het geval van hetero)?

Nja eigenlijk zijn die stempeltjes sowieso onzin en zou het volstrekt normaal moeten zijn als je thuis komt met een chick of een dick :))

Ik kan me echt in alles wat je zegt compleet vinden :j