Als er een nieuw blok in moet en hij was in aanschaf al 2600,- dan is hij economisch totall loss.
Een ander blok kost al snel tussen de 600 en 1000 euro en reken ook op een kleine 1000 euro voor het plaatsen (arbeid) en vervangen van andere benodigde onderdelen.
Dus ik zou nu eerder naar n ander autootje kijken. Dan ben je zeer waarschijnlijk goedkoper uit.
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 8-223-4602 ligt alleen erg ver weg en doen niet aan verzenden, prijs valt nog over te onderhandelen. Misschien heb je bekenden die veel op de weg zitten en hem op kunnen pikken? (als het de goede motor is natuurlijk!)
Monster_tos
Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-16 12:11
Even een update, besloten de auto te verkopen. Kosten worden mij te hoog, en de kans dat het nog wel even duurt voor een geschikte motor beschikbaar komt is vrij groot. En helaas kan ik niet zolang zonder auto. (gelukkig nog mooi weer dus doe het meeste nu op de fiets)
Monteur vermoed ook dat de KM stand is terug gedraaid voor hij ingevoerd is, dus kan wel stellen dat dit echt mn grootste miskoop ooit was
Ga vanavond bij een peugot en een C1 kijken, hopelijk is dat wat. Monteur waar de auto nu staat wil hem wel overnemen, hij heeft ruimte genoeg om hem neer te zetten en kan zo rustig wachten op een nieuwe motor.
Wat vreselijk balen zeg, kost een bult geld zo. Mag ik je een tip geven voor de volgende auto die je koopt? Neem een bevriende monteur mee of doe een ANWB aankoopkeuring. Je sluit niet alles uit, maar je weet wel dat de auto die je koopt op dat moment in goede staat is!