Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dems75 schreef:oh herkenbaar dit...ik snap de lol er ook niet van?
Wat ik nog het meest rare vind, is dat sommige mensen dan ook nog "trots" zijn dat ze kacheltjelam waren![]()
Best bijzonder en zielig vind ik.
Hier in NH zijn de beruchte kermissen, waarbij menigeen om half elf (!) 's ochtends al laveloos op straat liggen. Zo bijzonder vind ik dat!
Roken is echt not done in deze maatschappij, dan ben je een soort van paria. Maar van roken wordt niemand vervelend of raar. Drinken daarentegen is stoer en wordt over het algemeen als "sociaal" gezien. Ik kan er met mijn hoofd niet bij hoor.
Nog iets grappigs....het valt me op dat sommige mensen het zelfs "aanprijzen " binnen dit topic![]()
Begrijp me niet verkeerd hoor, een biertje lust ik best, ook wel twee, maar daarna ben ik er meestal klaar mee
jessdaniels schreef:Ik merk dat mensen die zelf niet roken/drinken/uitgaan het vaak niet kunnen laten om mensen af te zeiken die dat wel doen, wat is dáár dan precies zo leuk aan? In dit topic en in dat andere topic wordt ook heel minachtend gedaan
Polly schreef:Eigenlijk net zoals mensen die wel drinken IRL reageren op mensen die niet drinken? 'Jeetje zeg, doe eens niet zo saai!'
Ayasha schreef:En eh, mensen die wel drinken zeuren bij mij genoeg als ik alcohol weiger.En dat is ook zelden erg lief hoe men daar mee om gaat als je blijft weigeren.
jessdaniels schreef:Polly schreef:Eigenlijk net zoals mensen die wel drinken IRL reageren op mensen die niet drinken? 'Jeetje zeg, doe eens niet zo saai!'Ayasha schreef:En eh, mensen die wel drinken zeuren bij mij genoeg als ik alcohol weiger.En dat is ook zelden erg lief hoe men daar mee om gaat als je blijft weigeren.
Grappig, dit heb ik nou echt nog nooit meegemaakt. Ik ga toch regelmatig uit maar drink zelden. Niemand die zich druk gaat maken om wat er in mijn glas zit hoor
LadyMadonna schreef:Laurapalmer: dat de muziek beter wordt... Dat hangt er denk ik nogal vanaf van wat voor muziek je houdt. Sowieso blijft de muziek hetzelfde, je ervaart het hooguit anders.
Angelique, gelukkig heb ik die behoefte om grenzen te verkennen nooit gehad, dat is ook iets wat ik niet begrijp, en dus een reden voor dit topic