Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
drink alleen soms een drankje, ook pas sinds een jaar ofzo

) maar in die tijd heb ik zoveel domme dingen gedaan en heb ik me zo vaak slecht gevoeld door alles dat ik er nu gewoon totaal geen behoefte meer aan heb.. Het maakt meer kapot dan dat het goed maakt..
)
. Het stappen dat begon bv donderdagavond en hield maandagmorgen weer op. We hadden dan bijna alle kroegen van de provincie ook wel gezien. De rest van de week was bijkomen om donderdag weer fris opnieuw te beginnen. Spijt? Nee, geen moment.

Mischa schreef:Wel grappig dat met het woord uitgaan, ongeveer standaard de kroeg/discotheek oid wordt bedoeld. Terwijl ik, zoiets heb van, Hallo! waar valt een avondje theater/bioscoop/concert ect. dan onder!? Dat is voor mij net zo goed uitgaan.
Dus noem ik dat ook maar wat graag op wanneer iemand vraagt of ik uitga
Maar ik krijg natuurlijk net zo goed scheve gezichten wanneer ik uitleg dat de discotheek mij niet aanspreekt, ik geen alcohol drink (huh, wat drink je dan? Vraagt men verontwaardigd, alsof alcohol en leven enkel in een adem te noemen valt), ik geen vlees eet en ook geen melk drink... ik ben 28 en vrijgezel.. je snapt wel waarom natuurlijk..
Maar dat was dus niet echt voor herhaling vatbaar.
Denk niet dat ik ooit een feesttype wordt, ben liever zo snel mogelijk weer thuis altijd
lieveli schreef:Ik vraag me af, de mensen die niks doen.... Beschouwen jullie jezelf als introvert?
ik vind het heel leuk om met mensen te zijn, leuke gesprekken te hebben etc. Maar ik vind het gewoon eng als de rem eraf gaaf, dan kunnen sommige mensen echt bizarre/enge/gevaarlijke gaan dingen doen.
mignonne2403 schreef:Jaa, heel herkenbaar!!
Ik ben dan nog niet zo oud als sommige anderen hier (17), maar ook ik heb nog nooit gedronken/gerookt etc. terwijl veel leeftijdsgenoten elk weekend zich lam zuipen.. Wel ben ik 1x mee uit geweest omdat het verplicht was met een uitwisselingMaar dat was dus niet echt voor herhaling vatbaar.
Ik moet nog 1 jaartje dan begint het 'studentenleven' en sommige mensen vinden het toch maar vreemd dat ik niet van plan ben te gaan feestenDenk niet dat ik ooit een feesttype wordt, ben liever zo snel mogelijk weer thuis altijd
Citaat:Ik kan me echt slecht voorstellen dat mensen het echt niet leuk vinden om uit te gaan. Lekker dansen op muziek die je zelf echt leuk vindt, mensen om je heen met wie je kan lachen, nieuwe mensen ontmoeten enzo.. Gaan jullie dan gewoon niet naar de minder goeie feestjes? Ik ga ook niet naar dancefeestjes oid
want die muziek en mensen liggen mij niet zo. En gaan jullie wel naar feestjes van vrienden/familie waarbij het 03.00/04.00/05.00 wordt?
Ieder zijn ding natuurlijk maar denken jullie nooit; mis ik niet iets? En dit bedoel ik allemaal echt niet alsof ik het veroordeel hoor ik ben oprecht benieuwd omdat ik het zelf wel enorm zou missen.