Wat zouden jullie doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen_M

Re: Wat zouden jullie doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-16 15:18

Thanks Myrth97, heb net de premie willen berekenen maar zij zijn alleen werkzaam in Brabant en Zeeland. Daar val ik helaas buiten hihi

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 15:27

Dat is wel handig als je vader alles bij houd. Mijn auto ziet ook geen garage van binnen hoor. Hebben een bevriende auto monteur. Hij werkt voor VW in de werkplaats, dus hij onderhoud mijn auto's. Ideaal. Een stuk goedkoper.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-16 15:28

Wij proberen ook zo veel mogelijk zelf te doen

Zo zat er laatst een slangetje los. Ik denk dat de meeste mensen naar de garage waren gegaan. Mn vader heeft er een slang klem opgezet, houdt prima. Zal voor de keuring wel gemaakt moeten worden maargoed, zo kunnen we de kosten uitstellen

Zit hier op mn werk te wachten tot ik kan gaan en de verzekering kan bellen hahaha duurt me te lang allemaal :')

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 15:32

Ligt er aan hoor. Als het goed is hoorde er al een slangklemmetje op te zitten. Die dingen blijven ook niet zomaar hangen.. Vaak moet het op een degelijke manier vast zitten.. Dat was bij mij met een Tie-wrap.. :Y) Al was het bij mij om een slangetje ergens aan vast te maken. Want het ringetje waar hij door moest was afgebroken.. APK zag het, stelde een vraag erover en was goed. :P

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-16 15:33

Ik ben al erg blij dat ik koelvloeistof, ruitenwisservloeistof en olie bij kan vullen hahaha!!! :=

Ik heb de auto echt op kleur en interieur enz gekocht, pap heeft hem bij de aankoop ff van binnen tot buiten gecheckt. Hij tevreden, ik tevreden en daarom gekocht. Ik word wel met de dag slimmer wat autotechniek betreft. Moet alleen nog een heeeeleboel leren. En zo vandaag via dit topic ook weer wat wijzer geworden :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 15:35

Myrth97 schreef:
Ik ben verzekerd bij zlm, is best goedkoop

Maar alleen voor zuidwest Nederland :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 15:38

Maureen_M schreef:
Ik ben al erg blij dat ik koelvloeistof, ruitenwisservloeistof en olie bij kan vullen hahaha!!! :=

Ik heb de auto echt op kleur en interieur enz gekocht, pap heeft hem bij de aankoop ff van binnen tot buiten gecheckt. Hij tevreden, ik tevreden en daarom gekocht. Ik word wel met de dag slimmer wat autotechniek betreft. Moet alleen nog een heeeeleboel leren. En zo vandaag via dit topic ook weer wat wijzer geworden :D

Herkenbaar.. Mijn eerste auto gekocht omdat ie zo schattig en stoer was.. (seat arosa 1.4 16v met sportvelgen, sport uitlaat en dan in het metallic blauw...)
tweede auto gaan we het niet over hebben, dat was de leen auto die ik een tijd gereden heb..
derde auto een Peugeot 307.. blauw.. met roze interieur en dashboard verlichting <3 <3
en nu weer een 307, alleen dan bedrijfswagen.. ook weer een 2.0 HDI.. Peugeot komt door vriendlief..

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-16 15:39

Jaa kzie het net in je profiel idd, vind de arosa ook echt stoer. Heb er ook een tijdje naar gezocht maar omdat ik beperkt was in afstand zoeken kon ik helaas niks vinden.

Kwou erg graag de 206 van peugeot hebben. Proefritje in eentje gedaan maar mn vader voelde al meteen dat er iets met de versnellingsbak aan de hand was, dus niet gedaan. Daarna bij de alfa gaan kijken en dat werd hem :)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 15:45

Die Arosa's zijn momenteel best aan de prijs, ik heb er ook weer naar gekeken, en erg slecht in de lak.. (en ik wil geen gele of rode, en liefst ook geen zwarte.. en wel een 1.4 16v.. Want die was tenminste vlug.
Ja van een versnellingsbak is het wel fijn dat ie werkt.. :P
De auto die ik nu heb, heeft mijn vriend gekocht met een kapotte koppeling.. 1000 euro van de prijs gehaald en gewoon naar huis gereden. Hopelijk mag ie blijven tot over de 4 ton.. hij zit nu op iets meer dan 3 ton.. dacht dat ie er 6000 km overheen zit..

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-16 15:47

Sow 3 x de klok rond is niet niks!!

Die van mij staat nu op 250.000 ook al een mijlpaal vind ik. 1.6 motor dus die trekt heerlijk op. En daarnaast al die extraatjes van alfa. Stuurbediening, cruise en climate control, bekerhouders ( :+ ) stoelverwarming etc etc etc

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 15:49

Stoelverwarming heb ik niet.. verder wel vrij aangekleed met opties. Maar dat is een dingetje van peugeot.. Je koopt voor een goed bedrag een vrij complete auto. Of ze hebben ''niks'' of ze hebben veel.. :P