Contact verbreken met vriendin.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Andra_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 19:20

Ailill schreef:
Mag ik, als man zijnde, opmerken dat dit een bijzonder flauw topic is en dat de reacties getuigen van weinig ruggengraat? Zonde.

Dat mag je opmerken en vinden, maar dat je erbij opmerkt dat je een man bent, dat vind ik dan weer een beetje flauw.
Want er zijn in dit topic ook vrouwen die vinden dat het beter is om de koe bij de horens te pakken en dit conflict op een respectvolle manier uit te praten. Door het koppelen van je geslacht aan je mening over de mening van het andere geslacht, is jouw mening per definitie niet meer neutraal, en in mijn ogen ook zeker niet respectvol meer.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 19:45

Andra_S schreef:
Ailill schreef:
Mag ik, als man zijnde, opmerken dat dit een bijzonder flauw topic is en dat de reacties getuigen van weinig ruggengraat? Zonde.

Dat mag je opmerken en vinden, maar dat je erbij opmerkt dat je een man bent, dat vind ik dan weer een beetje flauw.
Want er zijn in dit topic ook vrouwen die vinden dat het beter is om de koe bij de horens te pakken en dit conflict op een respectvolle manier uit te praten. Door het koppelen van je geslacht aan je mening over de mening van het andere geslacht, is jouw mening per definitie niet meer neutraal, en in mijn ogen ook zeker niet respectvol meer.
Dat mag jij vinden, het is wellicht ook wat generaliserend.

Wel ben ik van mening dat dit echt een vrouwen ding is en de wijze waarop veel vrouwen advies geven ook. Daarnaast ben ik van mening dat de meeste mannen dit niet doen, al zullen die wellicht wat sneller op de vuist gaan dan vrouwen ;)