Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Magrathea schreef:LadyMadonna schreef:Sowieso gezond eten... Een gerecht helemaal zelf maken betaal je meer voor dan uit een pakje
Kopen op de marktof uit blik of uit de vriezer.
Ik vind het altijd raar wat basic hemdjes kostenHet zijn twee lapjes stof dat door een machine aan elkaar genaaid kan worden, hoe duur kan dat nou helemaal zijn
Flowery schreef:MaandverbandSowieso veel drogisterij producten, ik haal eigenlijk alles zodra het in de aanbieding is bij de Kruidvat
![]()
Verder vind ik dierenvoer ook erg duur. Helemaal als ik zie wat mijn vriend betaalt voor zijn duivenvoer
bakkabouter schreef:Tampons!
bakkabouter schreef:xMarieke schreef:Met een menstruatiecup kan je daar flink op bezuinigen. Of wasbaar maandverband.
Zelfde probleem met beide: dan zit je in een wchokje op je werk/school. En dan?
bakkabouter schreef:xMarieke schreef:Met een menstruatiecup kan je daar flink op bezuinigen. Of wasbaar maandverband.
Zelfde probleem met beide: dan zit je in een wchokje op je werk/school. En dan?
) het ijkt me echt sterk dat in dit tijdperk er geen machines zijn voor dingen als hemdjes.. Kijk als de producent voor een hemdje van 10 euro zelf 8 terug wil zien, de winkel 1, dan blijft er inderdaad weinig over. Maar echt, ik kan me gewoon niet indenken dat dat zoveel moet kosten allemaal.
Betaal je dan makkelijk £18 voor. Niet dat dat me tegenhoudt overigens. Oh en wijn hier in de UK!! Koop alleen de wijn die in de aanbieding is en dan vind ik £5 tegenwoordig ineens goedkoop... Meestal neem ik een voorraad mee uit Nederland.
Eulogy schreef:Pizza van domino's en papa johns en zo, als je bedenkt dat het een beetje deeg met tomaat, kaas en salami isBetaal je dan makkelijk £18 voor. Niet dat dat me tegenhoudt overigens. Oh en wijn hier in de UK!! Koop alleen de wijn die in de aanbieding is en dan vind ik £5 tegenwoordig ineens goedkoop... Meestal neem ik een voorraad mee uit Nederland.
Oh en thee bij Starbucks of Costa of zo... Minstens £2 voor water en een theezakje.
Maar ik moet zeggen dat ik bij de meeste dingen die ik overpriced vind even verontwaardigd ben en het dan alsnog koop
En dan wel iets goedkoops vinden en boos worden dat de kwaliteit ruk is.