En zo staat de politie om 3 uur s'nachts voor de deur..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lowara

Re: En zo staat de politie om 3 uur s'nachts voor de deur..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 12:47

Enkele jaren geleden door mijn fout een verbrand croissantje op het fornuis; ik werkte in een hele grote engelse kostschool, echt zo'n Harry Potter kasteel.
Daar ging het alarm af, en voila, in hartje winter met min 8 volledige kasteel ontruimd om 8 uur in de ochtend voor het gebouw met zijn allen.
Ik zie nog de ongelukkige kinderen die in een badhandoek buiten stonden te bibberen omdat ze onder de douches vandaan waren getrokken :=

En allemaal om mijn kook kunsten :+

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 12:51

Lowara schreef:
Enkele jaren geleden door mijn fout een verbrand croissantje op het fornuis; ik werkte in een hele grote engelse kostschool, echt zo'n Harry Potter kasteel.
Daar ging het alarm af, en voila, in hartje winter met min 8 volledige kasteel ontruimd om 8 uur in de ochtend voor het gebouw met zijn allen.
Ik zie nog de ongelukkige kinderen die in een badhandoek buiten stonden te bibberen omdat ze onder de douches vandaan waren getrokken :=

En allemaal om mijn kook kunsten :+

Oeps! :')

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 13:06

Achteraf kun je hier zelf heel hard om lachen.. nu misschien nog niet..

Een tijdje geleden, kwam ik op het werk, in een erg groot pand met allemaal verschillende kantoren. Ik hoorde allemaal geschreeuw, dus ga eens kijken.. Ik zie mensen achter palen duiken wegrennen, kijk ik naar beneden 4 man marechaussee met getrokken pistolen kwam de trap op, mijn gang op...

Hartstikke bang, haal ik de mensen uit de kantoren naast me, we horen van die zelfde richting weer geschreeuw, van meerdere mensen. Wij besloten te 'vluchten', via de achteruitgang en iedereen die we tegen kwamen geinformeerd..

Uiteindelijk staan we buiten met ruim 100 man en wordt er navraag gedaan. Het blijkt om een oefening te gaan welke aangekondigd is via mail en aan de voorkant van het gebouw.. := := :=

Ik was via de achterkant binnen gekomen en zit normaal niet in dit pand, dus wist nergens van.. maar ik heb met toch wel een beetje voor banketstaaf gevoeld dat ik (en meer met mij) van niks wisten en in paniek iedereen naar buiten hebben gestuurd :=

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 13:19

hihi hilarisch en herkenbaar _O-

Jaren geleden lag ik nog lekker uit te slapen, vriend was al naar zijn werk. (begane grond appartement)
Dus ik lag daar in bed, met alleen een onderbroek aan en hoor vervolgens glas kapot gaan en vervolgens de lamellen heen en weer en nog meer enge geluiden!!!
Ik in paniek.. alleen thuis... half naakt.. wat nu? -O-
Nou ik dacht in plaats van onder het bed verstoppen, maar gewoon agressief te reageren en ben bewapend, naakt en hard gillend de huiskamer ingerend.... :\
Om er daar achter te komen dat de glazen klok van de muur was gevallen (het glas gerinkel)
En de katten met de klokwijzers aan het spelen waren en dus langs de lamellen rende enzo _O- :')

O en 2 jaar geleden was ik in een hotel in Engeland op mijn hotelkamer, toen ineens het brand alarm af ging en allemaal mensen de gang op rende. Ik dacht sh*t wegwezen!!
Maar natuurlijk niet zonder mijn koffer :o dus ren snel naar mijn koffer en wil deze dichtklappen en f*ck verbrand zo mijn duim aan het lipje van de rits >;)
Wat bleek... ik had mijn koffer tegen de gloed hete kachel neergezet :') Met als gevolg dat het brandalarm af ging.
Vervolgens stopt het brand alarm, ik naar de balie op de begane grond om te vertellen dat het alarm waarschijnlijk kwam door mijn actie en of ze iets hadden voor mijn duim die zodanig verbrand was dat het lipje in mijn duim stond :+
Maar er werd verder geen aandacht aan het alarm geschonken en ze konden me ook niet helpen met mn verbande duim :\ overigens gebeurde dit in de zomer, heb mij de hele nacht kapot gezweet van de hitte en heb dus nooit doorgehad dat de kachel aan stond _O-

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 13:38

Oh over een weekje kan je er om lachen, ik heb ook al heel wat acties gehad :')

Vroeger met mn pa gewapend met de luchtbuks naar beneden omdat ik glas had horen rinkelen. Wordt nog steeds waakhond genoemd, was alleen niks aan de hand, droom nogal levendig

Heb een keer een inbreker aangevallen in mn slaap, t bleek alleen mn ex te zijn :')

Politie heeft de buren de stuipen op het lijf gejaagd door met zaklampen te schijnen op de huizen omdat ze de nummers niet konden lezen en mijn huis dus niet konden vinden. Hele dorp overstuur, toen de politie weg was bij mij stonden ze gelijk aan de deur omdat ze zich zorgen maakten en of er iemand dood was. haha had alleen een melding gedaan van dierverwaarlozing en agenten kwamen mn verklaring opnemen.

En vorige week een verwarde man, die bij de dokter (naast ons huis) stond met de vraag welke dag het was. Dus wij ja meneer het is donderdag, kijkt ie op zn horloge oh het is dus niet vrijdagochtend kwart over negen. Nee meneer het is donderdagavond kwart over negen. Oh zegt ie dan ben ik te vroeg, ik heb alleen daar het alarm af laten gaan. Wij hadden zoiets van die man is dement en zal een bel hebben aangezien voor alarm. Even later allemaal politie.. haha had ie dus wel het alarm af laten gaan. Politie met zaklampen aan op onderzoek uit, heb toen maar even het verhaal uitgelegd :') Bleken ze achteraf vergeten te zijn om de deur dicht te doen bij de huisarts en was die man dus wel binnen geweest _O-

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 13:40

Zo ging bij mij ineens het lucht alarm af. Het was de eerste maandag van de maand 10:00. Iedereen bleef dood kalm behalve ik. Ben toen in mn onderbroek en zonder lenzen (lees steken blind) naar de receptie van mn hostel gegaan om uit te zoeken wat er aan de hand was.....ohhh it's just the sign for the Queenstown voluntary fire department... they will have to go .....

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 13:47

Hahaha oh wat erg :P. Wel goed van je dat je hebt gebeld. Stel je voor dat er echt iets is.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 13:51

Haha mooi verhaal later als de 'schaamte' wat gezakt is. Ik weet hoe het voelt.

Laatst reed er een auto best wel asociaal voor me. Ik rijd zelf vrij sportief, maar deze leek wel heel veel haast te hebben. Hij had ook een kentekenplaat heel profesorisch over de andere zitten. Ik vond het maar verdacht en heb de politie gebeld. Wist ik veel dat er aparte kentekenplaten zijn voor als er een auto naar de garage moet :o?

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 13:55

moonfish13 schreef:
Nou hier pist iedereen nu helemaal in zijn broek.
Mijn auto opgehaald door Bergnet. :')
Mijn broertje piste in zijn broek van het lachen, dus hij krijgt nog zijn portie terug. :+
Bergingsauto was wat ruim zeg maar. :')

[ [url=m/SbTzJZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/X6NwVF.jpg]Afbeelding[/url] ]

welke auto? }:)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-16 16:52

Elena..
Jij mijn auto beledigen? >;)
Niet iedereen kleineert m hoor. :D

Leuk verhaal, vers van de pers:
Mijn ouders zitten hier net voor de voortent op de camping en ik in de caravan.
Mijn AUTO, ja AUTO, stond bij de tent.
Komt er een jochie aan lopen, een jaar of 8 oud en vraagt doodserieus of die kleine auto die héle caravan hierheen had getrokken met zulke :wow: ogen. _O-
Mijn ouders doodleuk: ja! :j :')
Ik schateren hier binnen. :') _O-
Onze caravan is 7 meter lang en weegt beladen 1800 kilo. _O- :')

Afbeelding

Ik heb trouwens vandaag een menzweep van 1,80 lang gekocht met deze auto.
Dakraam open, zweep erdoor en rijden. _O-
Vorige keer kwam ik hier een tak tegen, dag zweep. -O-
Gelukkig was het een mega low budget zweep en geen fleck van 75 euro. #)

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 17:14

moonfish13 schreef:
Elena..

Komt er een jochie aan lopen, een jaar of 8 oud en vraagt doodserieus of die kleine auto die héle caravan hierheen had getrokken met zulke :wow: ogen. _O-

[ [url=m/6bH91s.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als je Canta dat echt had moeten trekken, was ie vermoedelijk meteen gekanteld. :')

Die zwepen, ja, lekker handig zo'n dakraam. :D

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-16 17:19

Ik heb geen trekhaak. :+

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 21:46

wij hebben een brommobieltje :D

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 13:13

Sorry TS, maar ik zit hier echt heel hard te lachen om jouw verhaal- en van de anderen _/-\o_ _O-
bedankt voor het delen!

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 15:23

moonfish13 schreef:
Mijn broertje piste in zijn broek van het lachen, dus hij krijgt nog zijn portie terug. :+

Valt eigenlijk nog wel mee. We hebben onze electrische fietsen verzekerd tegen pech en de fiets van mijn man is ooit opgehaald door zo een bergingswagen. Voor, dwars tegen de cabine aangezet.

Er komen mooie verhalen voorbij.

Mariekexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 17:02

moonfish13 schreef:
Elena..

[ [url=m/6bH91s.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ga helemaal kapot :') :')

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-16 17:44

Dat ging ik dus ook. :') _O-
Die houden we erin, paps wilde van papier maché nog een trekhaak maken. _O-

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 13:11

Wat een geweldige verhalen _O- Je hebt mijn dag helemaal goed gemaakt :')

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 13:26

moonfish13 schreef:

was je het tuigje vergeten waarmee je hem op je rug kunt hangen? 8-) *D :D