Voor ik het wist lag ik daar....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 14:34

RaafSmits schreef:
Volgens mij ging een vorig topic over iemand die géén tetanus spuit kreeg nadat ze op d'r knie gevallen was die geschaafd was.

Kan me van toen toch goed herinneren dat met menig een het toen!! met de TS eens was dat daar zeker serieus naar gekeken worden want oh oh......straatvuil..........de vreselijkste ziektes vlogen om de oren.

En nu heeft het merendeel van de reacties weer een erg kleinerende mening over deze kapotte knie. Schaaf wondje van niks en valt reuze mee tot bha........zo een foto's plaats je niet.

Het zal maar net zijn hoe de vlag hangt TS, wat mij betreft; Gewoon even goed in de gaten houden en van de schrik bekomen, maar last zal je er zeker wel even van hebben!!

In dat topic had ik dezelfde mening als hier. :) Imo was dat niets bijzonders en dit ook niet.

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 14:40

Palmera schreef:
RaafSmits schreef:
Volgens mij ging een vorig topic over iemand die géén tetanus spuit kreeg nadat ze op d'r knie gevallen was die geschaafd was.

Kan me van toen toch goed herinneren dat met menig een het toen!! met de TS eens was dat daar zeker serieus naar gekeken worden want oh oh......straatvuil..........de vreselijkste ziektes vlogen om de oren.

En nu heeft het merendeel van de reacties weer een erg kleinerende mening over deze kapotte knie. Schaaf wondje van niks en valt reuze mee tot bha........zo een foto's plaats je niet.

Het zal maar net zijn hoe de vlag hangt TS, wat mij betreft; Gewoon even goed in de gaten houden en van de schrik bekomen, maar last zal je er zeker wel even van hebben!!

In dat topic had ik dezelfde mening als hier. :) Imo was dat niets bijzonders en dit ook niet.

Ben ik met je eens, toen en nu _/-\o_ , maar vind de reacties dus gewoon verrassend.
Bij de een wordt moord en brand geschreeuwd om een schaafwond en de ander moet niet zo zielig doen.
Contrast vind ik gewoon wat groot.
Vraag me gewoon af waar dat vandaag komt.

Laibadji

Re: Voor ik het wist lag ik daar....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 17:39

Ik merkte reeds in verscheidene topics op dat wanneer de eerste reactie(s) na een OP negatief zijn deze negatieve toon gevolgd wordt. Net of we andere wil niet tegen spreken of afgaan als hij/zij toch medeleven toont...

Ts ik heb ook geleerd van schaafwondes aan de lucht open te laten. Slaap deze nacht eens zonder pleister of verband. Normaal merk je na 1 nacht al verschil.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 23:27

maar in dat topic waren het merendeel van de reacties het toch ook eens met de beslissing van die assistente...op een paar na......of dat moet later in het topic ineens veranderd zijn; heb alleen de eerste pagina's daarvan gevolgd.

schaafwonden idd niet inpakken, dan blijven ze dus juist 'nat'. Gewoon schoon houden en laat de lucht zn werk doen. Is er binnen no time geen wondvocht meer

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 23:34

Snap dat je geschrokken bent TS! Gelukkig heb je er lichamelijk bijna niks aan overgehouden

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 23:50

heb vorig jaar ook zoiets mee gemaakt. alleen wilde ik een fietser inhalen. keurig netjes getoeterd en fietser ging ook mooi aan de kant. toen ik wilde inhalen ging de fietser ineens toch weer naar links en ramde zo tegen mijn scooter aan. heb 4 bomen weten te ontwijken, maar de 5e was toch niet te missen :') vol er tegen aan. scooter totalloss, ik met ambu naar zkh en wie kon alles betalen'? juist ik.. fietsers worden altijd beschermd en ook al is het hun fout, je bent zelf altijd de sjaak

chantal_bel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 00:00

Tsjechie welk argument ga je gebruiken bij verzekering van de fietser? Fietsers zijn beschermd in de wet. Dat je wat terug krijgt is zo goed als nihil. Zelf al 2x eerder mee gemaakt..

Sterkte met je schaafwonden. En goed laten drogen aan de lucht. Dan mar wat wondvocht op je knie. Das beter dan afplakken..

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 00:05

Palmera schreef:

Door dit soort topics, en dan vaak niet door de ts, maar door de mensen die reageren, begrijp ik altijd weer waarom de zorggkosten zo duur zijn. :D
Als je voor elk dingetje naar de HAP moet, voor alles een spuit moet en eigenlijk minstens wel half dood bent :)

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 01:11

Wat een flauwe reacties, laat TS even zijn hart luchten! Scooterongeluk is goed schrikken weet ik uit ervaring, afgelopen zomer zelf uitgegleden en de sloot in gevlogen (gelukkig was ie droog :D ) en met de schrik en pijnlijke armen en benen er vanaf gekomen maar was daarna wel heel lang extra voorzichtig terwijl ik helemaal niet bang aangelegd ben. Reed niet hard maar ook nat wegdek en te hard geremd (met beide remmen) en daardoor uitgegleden in de bocht.

Ik heb altijd geleerd om met beide remmen tegelijkertijd te remmen en dus zeker niet met alleen de voorrem, dat is auw...

Beterschap TS! Schaafwonden kunnen zeker pijn doen maar kunt ook pijnlijke ribben/benen oid hebben. Toen mijn adrenaline wat gezakt was kreeg ik barstende hoofdpijn en heel veel pijn in mijn benen. Hoop dat alles meevalt en je snel geneest en weer kunt rijden!

Maar mijn eerste gedachte was ook dat dat wel behaarde benen waren voor een vrouw ja haha

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 10:55

Hoe gaat het, TS?

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 11:20

lovemario schreef:
heb vorig jaar ook zoiets mee gemaakt. alleen wilde ik een fietser inhalen. keurig netjes getoeterd en fietser ging ook mooi aan de kant. toen ik wilde inhalen ging de fietser ineens toch weer naar links en ramde zo tegen mijn scooter aan. heb 4 bomen weten te ontwijken, maar de 5e was toch niet te missen :') vol er tegen aan. scooter totalloss, ik met ambu naar zkh en wie kon alles betalen'? juist ik.. fietsers worden altijd beschermd en ook al is het hun fout, je bent zelf altijd de sjaak

Jeetje dat is helemaal heftig :oo
Maar idd fietsers lijken nooit schuld te hebben :roll: Ik heb ook zoiets gehad, haalde twee fietsers in en ineens schiet eentje de straat over een steegje in zonder achterom te kijken , hand uit te steken .. niks. Ook vol in de rem en onderuit gegaan natuurlijk. Alles kapot en nada nopes terug gekregen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 13:08

Aan de mensen die door glad wegdek uitgegleden zijn na moeten remmen om ongeluk te voorkomen, als je all risk ben kan je het gewoon op weersomstandigheden gooien ;) zo heb ik mijn eerste schade ook vergoed gekregen. Het regende knoeperhard, moest een berg fietsers ontwijken (reed niet hard! Denk max 25km )die het gehele fietspad versperde(wachten op stoplicht om af te slaan) en daarachter een taxi die hard aangereden kwam en bijna overstak waardoor ik moest remmen. Uiteraard ga je dan na een ontwijkingamanouvre van die fietsers grandioos op he bek :+ miste de auto op een haar na maar dus 500 euro schade. Scooter is geheel gerepareerd. Moest enkel eigen risico betalen

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-16 13:22

Gaat vandaag gelukkig al weer wat beter. Wond op mijn knie is nu netjes dicht. Merk dat het nu een stuk minder pijn begint te doen. Ben nog wat in de weer met verzekering en instanties om het een en ander geregeld te krijgen. Maar goed we gaan het verder zien.

Gelukkig gaat het met mij zelf een stuk beter, das even het belangrijkste