Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
onbarefeet schreef:Dit topic heeft me wel aan het denken gezet om eerlijk te zijn. Ik zit in een enigzins soortgelijke situatie, niet met fysiek geweld maar 'mentaal geweld' wel (denk ik? Ik kan er zelf niet zo goed over oordelen doordat ik er zelf middenin zit). Het is nog geen geval van: samen al een huis/kind/getrouwd of wat dan ook, maar het voelt zeker wel alsof ik 'niet weg zou kunnen', mocht ik dat ooit willen. LastigIk ga het nog wel een tijd aankijken, maar wel met jouw verhaal in mijn achterhoofd. TS, bedankt!
rienne schreef:onbarefeet schreef:Dit topic heeft me wel aan het denken gezet om eerlijk te zijn. Ik zit in een enigzins soortgelijke situatie, niet met fysiek geweld maar 'mentaal geweld' wel (denk ik? Ik kan er zelf niet zo goed over oordelen doordat ik er zelf middenin zit). Het is nog geen geval van: samen al een huis/kind/getrouwd of wat dan ook, maar het voelt zeker wel alsof ik 'niet weg zou kunnen', mocht ik dat ooit willen. LastigIk ga het nog wel een tijd aankijken, maar wel met jouw verhaal in mijn achterhoofd. TS, bedankt!
Idem hier geen fysieke maar mentale . Ben ook even wakker geschud door dit verhaal