RusselNuwell schreef:ODonoghue schreef:![]()
![]()
'NEEM. DE. BON.'
![]()
"Er staat een code voor een win actie op de bon, als je die intoetst op je telefoon en dan belt, heb je gegarandeerd prijs"
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Petrichor schreef:Haha ik werk in een heel saai dorpje en daar komt maar 1 leuke jongen, de rest is bejaard.
Hij is wel online geweest, maar heeft mijn bericht nog niet gelezen. Ik denk zelf dat hij geen Facebook Messenger heeft. Ellende..
Naast het gesprek in messenger staat een profielfoto, daarin een bolletje. Is het blauw gekleurd, dan heeft hij messenger. Als het grijs is niet 
Esmee_98 schreef:Petrichor schreef:Haha ik werk in een heel saai dorpje en daar komt maar 1 leuke jongen, de rest is bejaard.
Hij is wel online geweest, maar heeft mijn bericht nog niet gelezen. Ik denk zelf dat hij geen Facebook Messenger heeft. Ellende..
Je kan trouwens zien of hij facebook messenger heeftNaast het gesprek in messenger staat een profielfoto, daarin een bolletje. Is het blauw gekleurd, dan heeft hij messenger. Als het grijs is niet
Wat had je gestuurd trouwens? Gewoon iets van "hey, hoe gaat het?". Ik zal er wel overheen hebben gelezen