cissy schreef:Klamboe ophangen, daar zijn ze voor....
Slaap al weken onder klamboe, komt geen mug doorheen.
Dat dus.
Ik zou niet weten waarom je zou tobben als je ook gewoon een haakje in je plafond kan schroeven.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sizzle schreef:cissy schreef:Klamboe ophangen, daar zijn ze voor....
Slaap al weken onder klamboe, komt geen mug doorheen.
Dat dus.
Ik zou niet weten waarom je zou tobben als je ook gewoon een haakje in je plafond kan schroeven.
Echt vreselijk..
cissy schreef:Ik heb een klamboe en ook 3 katten die op bed slapen. Soms springen ze op bed en liggen dan buiten/op de klamboe en soms melden ze zich aan de rand van mn bed en dan til ik de klamboe even op. Ja ik moet wel eens een gaatje dichten en elke twee jaar een nieuwe klamboe kopen. Maar dat is altijd nog minder erg dan lek geprikt worden.
JudArthos schreef:Is er ook een mogelijkheid zo'n klamboe op te hangen bij een bed die tegen de muur staat onder een schuin dak?
maar hij is Engels en waar hij vandaan komt zijn gewoon echt geen muggen te bekennen!
Supervixen schreef:Ik las van de week op nu.nl dat ze druk bezig zijn met onderzoek naar de muggen (ivm malaria) en de onderzoekers hebben ontdekt dat muggen niet van kippen houden. Ze hadden mensen laten slapen met kippenveren naast hun bed en dat hielp. Aangezien veren misschien wat moeilijk aan te komen zijn, jezelf insmeren met een kipfilet?![]()
Of kipnuggets naast je bed leggen..
).Supervixen schreef:Ik las van de week op nu.nl dat ze druk bezig zijn met onderzoek naar de muggen (ivm malaria) en de onderzoekers hebben ontdekt dat muggen niet van kippen houden. Ze hadden mensen laten slapen met kippenveren naast hun bed en dat hielp. Aangezien veren misschien wat moeilijk aan te komen zijn, jezelf insmeren met een kipfilet?![]()
cissy schreef:Supervixen schreef:Ik las van de week op nu.nl dat ze druk bezig zijn met onderzoek naar de muggen (ivm malaria) en de onderzoekers hebben ontdekt dat muggen niet van kippen houden. Ze hadden mensen laten slapen met kippenveren naast hun bed en dat hielp. Aangezien veren misschien wat moeilijk aan te komen zijn, jezelf insmeren met een kipfilet?![]()
Ik heb donzen dekbed en veren kussens, maakt geen f*ck uit. Of is het de verkeerde verensoort..
dan komen ze sowieso niet meer binnen. Snap het probleem niet
cissy schreef:Supervixen schreef:Ik las van de week op nu.nl dat ze druk bezig zijn met onderzoek naar de muggen (ivm malaria) en de onderzoekers hebben ontdekt dat muggen niet van kippen houden. Ze hadden mensen laten slapen met kippenveren naast hun bed en dat hielp. Aangezien veren misschien wat moeilijk aan te komen zijn, jezelf insmeren met een kipfilet?![]()
Ik heb donzen dekbed en veren kussens, maakt geen f*ck uit. Of is het de verkeerde verensoort..