Sh*t! Stroom uitgevallen! Wekker?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 19:09

Ik heb een Huawei G6 en die kan in 5 minuten zonder gebruik van 25% naar 14% naar 9% naar uit gaan. En er zit niets tussen...

Ook al jaar oud. Verschilt per telefoon denk ik

Art_Ificious

Re: Sh*t! Stroom uitgevallen! Wekker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 19:12

dat probleem heb ik echter alleen met de samsung tablet Galaxy Tab 3 :P

Als je gsm echt zo naar doet zou ik toch dringend een andere batterij halen. Van Iphone's durven batterijen in brand vliegen dus let daar dan maar mee op.

LiselotJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 19:27

lotje_elmo schreef:
Captain schreef:
Op je 14e zo'n lange dag werken? Wat voor werk doe je dan?
Wel fijn dat het gelukt is! Erg eigenlijk dat we er zo afhankelijk van zijn..

Van haren! En ik koos er zelf voor. Heb geruild met een 16 jarige, zij moest naar een begrafenis.

Liselot schreef:
Jongeren van 14 mogen op vakantiedagen 7 uur per dag licht werk doen tussen 7.00 en 19.00

Tja, dat zijn de regels.

Dan hoop ik voor je baas dat hij geen controle krijgt, want dan is hij zwaar de sjaak

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 19:42

Liselot schreef:
Dan hoop ik voor je baas dat hij geen controle krijgt, want dan is hij zwaar de sjaak

Niet als de tijden zijn 'verspreid' over meerdere dagen. Zodat het volgens de wet mag ;)
Zal ook regelmatig gebeuren denk ik. (Regelmatig in nl. Zeg niet dat het regelmatig in elk bedrijf gebeurd :) )

Ts, is het geen idee om bij bijvoorbeeld de action een batterijwekker te kopen?
Heb je altijd een backup!

lotje_elmo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-16 21:11

Joaltijd schreef:
Liselot schreef:

Niet als de tijden zijn 'verspreid' over meerdere dagen. Zodat het volgens de wet mag ;)
Zal ook regelmatig gebeuren denk ik. (Regelmatig in nl. Zeg niet dat het regelmatig in elk bedrijf gebeurd :) )

Ts, is het geen idee om bij bijvoorbeeld de action een batterijwekker te kopen?
Heb je altijd een backup!

Ga ik zeker doen!
Over de controle, ja inderdaad het is niet slim van m'n baas maar ze roostert me ook teveel in. Ik heb het helemaal uitgezocht en ik of mijn ouders hoeven geen boete te betalen als ze erachter komen. Alleen mijn baas. Dat heb ik tegen haar gezegd en ze zei letterlijk; "tja, dat is dan m'n eigen schuld." Maar ik ben wel goedkoop. (2,31 per uur... Maar wel lekker 121 euro deze maand. BAM.)

lotje_elmo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-16 21:14

Art_Ificious schreef:
dat probleem heb ik echter alleen met de samsung tablet Galaxy Tab 3 :P

Als je gsm echt zo naar doet zou ik toch dringend een andere batterij halen. Van Iphone's durven batterijen in brand vliegen dus let daar dan maar mee op.

Tja die batterijen in brand... Ik denk dat we niet zomaar alles hoeven te geloven. En als ik een nieuwe batterij wil moet ik meteen naar zo'n telefoon mens gaan want ik kan m'n eigen telefoon niet open maken.
Het ene wat ik zeker weet is dat m'n telefoon super snel leeggaat