Ik weet niet hoeveel ouder je vriend is, maar wij schelen maar liefst 22 jaar.
Ik heb hem leren kennen op het werk, ik word uitgestuurd naar onze klanten (als programmeur) en hij zat bij 1 van die klanten. Hij was gescheiden (zijn ex zat op een ander) en we kwamen bijzonder goed overeen, al vanaf dag 1. Nog geen maand na dat ik hem leerde kennen, waren we samen. Het voelde gewoon ZO goed (en nog steeds). Trouwens: nog geen maand mag je letterlijk nemen, ik ben op 12 mei 2014 bij die klant begonnen en we zijn samen sinds 11 juni 2014
Mijn ouders was hier ook een probleem, niet vanwege afkomst (Mijn vriend is ook gewoon belg
)maar vanwege zijn leeftijd. Mijn pa is amper een jaar ouder dan mijn vriend
Al vind ik wel dat mijn vriend er vele malen jonger uit ziet
zal ook wel komen door de jaren sport dat hij gedaan heeft, de meesten schatten hem +/- 35 à 37 jaar. Ik was trouwens ook 23 als ik hem leerde kennen, ik 23, hij 45.
Ben er overigens 100% van overtuigd dat ik mijn soulmate gevonden heb bij hem
Nu over hoe ik het aangepakt heb bij mijn ouders: iedere keer ik daar op bezoek was heééééél vaak beginnen vertellen over hem. (Nuja, waar het hart van vol is, loopt de mond van over). En dan een paar keer gezucht en gezegd "was hij maar wat jonger, dan had ik geen seconde getwijfeld". Tot mijn ma zei: als leeftijd het enige is dat je moet tegen houden.. Tot ze wist dat het om maar liefst 22j verschil ging
Al zag ze vooral dat ik tot over men oren verliefd was en zeér gelukkig terug was. Dat zag ze aan mij.(Nuja, we waren toen al samen, maar dat wist ze nog niet
)En dan kwam het deel van mijn pa, die kon er niet zo hard mee lachen (nu zijn het goeie kameraden). Die dacht dat hij wat verkeerd gedaan had, dat het zijn schuld is... Nu snapt hij dat mijn vriend gewoon een pracht van een persoon is
Ondertussen: 2 jaar samen, een huis gekocht & verloofd
(Hij heeft overigens ook een zoon van 18j, van een rare situatie gesproken
)
Kan het nu alleen niet meer aanpassen
Dat ze een hekel heeft aan alle Nederlanders. Ik zou haar niet eens serieus nemen en gewoon lekker je eigen ding doen.
Dat van die stiefvader had ik geen seconde in mn hoofd
ik ook niet