Die tussenpersoon van ons is toch ook echt een enorm zielig mannetje
Ik heb hem dus terug gestuurd dat ik het inmiddels met de verzekering geregeld heb en weer met 0 jaar moet beginnen. Dat ik er niet blij mee ben dat hij ons iets beloofde wat niet waar bleek te zijn, dat hij eerlijk had moeten zijn, maar dat het uiteindelijk toch goed is gekomen en ik alles dus heb geregeld. Gewoon netjes gebracht uiteraard.
Nou, toen kreeg ik twee mails terug, echt, je gelooft je ogen niet
Hoe ik het durfde om hem voor leugenaar uit te maken, zo ga je niet met mensen om, en dat het allemaal mijn schuld was en ik het onderste uit de kan wilde en ik was een leek en hij de professional etc etc
Met een hoop ge-capslock ook nog
Echt heel erg professioneel ja
Terwijl hij dus echt gewoon heeft gelogen, hij beloofde dat de jaren op mijn naam kwamen te staan zonder dat ik daar iets voor hoefde te doen, en doordat ik het gewoon niet vertrouwde en ben gaan mailen met verzekeringen bleek dat dus niet te kloppen. Als ik het op zijn manier had gedaan dan had ik gewoon een verkeerde polis gehad en een naheffing kunnen verwachten.
En dan zeg je er iets van en is ie op zijn tenen getrapt!
Ik heb mijn inboedel en wa verzekering ook nog via hem lopen, dus die ga ik ook maar eens ergens anders aanvragen
Hij weet volgens mij echt wel dat hij fout zat, maar ipv het toe te geven probeert hij het voor zichzelf goed te praten. Dat doe je toch niet naar je klanten toe
Dank je!