Relatie en werken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 11:41

amoj schreef:
Zal straks even uitgebreider reageren, maar gisteravond een heel gesprek gehad. Hij twijfelt of we wel bij elkaar passen...

Vind het heel moeilijk hier nu mee om te gaan... Ik vind hem zo leuk maar dit maakt mij wel onzeker :(

Hoe leuk hij ook is, als hij nu al twijfelt word het niets. Klinkt hard, maar is de waarheid.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 11:47

Maflinger_S schreef:
Als hij na 6 weken daten niet hopeloos verliefd is maar twijfelt of jullie wel bij elkaar passen zou ik hier niet teveel energie meer in stoppen, hoe verdrietig ook.

Dit inderdaad.. Zou er niet aan blijven trekken, dat kost jou een hoop energie en als ik het zo hoor dan heeft hij zijn beslissing al gemaakt.

Alja

Re: Relatie en werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 11:50

denk idd nu nog meer dat hij je alleen heeft gebruikt voor zijn lust en nu het te warm word onder zijn voeten ( dat jij meer wilt) het nu zo wil afkappen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 11:50

amoj schreef:
Zal straks even uitgebreider reageren, maar gisteravond een heel gesprek gehad. Hij twijfelt of we wel bij elkaar passen...

Vind het heel moeilijk hier nu mee om te gaan... Ik vind hem zo leuk maar dit maakt mij wel onzeker :(

Daar hoef je niet onzeker over te zijn, niet iedereen past immers bij elkaar. Dus dat zegt niet perse iets over jou.
Helaas, erg jammer voor je. Als het niets wordt zou ik er verder geen energie in stoppen, maar accepteren dat het zo is en verder gaan.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 02:47

Hm dat is wel erg jammer maar helaas is het dan niet anders, het kan welk een verklaring zijn voor zijn gedrag

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 08:32

Wat vervelend voor je TS

Niet om meteen op de gehele situatie in te gaan want ik weet natuurlijk niet precies wat nu aan de hand is maar het beste in deze situatie is om het wel zo snel mogelijk los te laten.

Je wilt niet trekken aan een "dood paard"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 11:25

Hij is net zo veranderlijk als het weer...
Gisteren begon hij er zelf over dat hij weer af wou spreken en vanavond komt hij dus ook...
De afgelopen dagen heb ik niet uit mezelf geappt. Hij kreeg dit wel door en begon toen zelf heel veel te appen, uit zich zelf foto's te sturen etc...

En hij wou mij zelfs voor gaan stellen aan zn ouders vd week...
Ik weet het echt niet meer, haha...

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 11:28

Speel dan gewoon heel hard to get :')

Mannen willen altijd graag iets hebben wat ze juist niet kunnen krijgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 11:30

Dat probeer ik nu ook, maar vind ik gewoon heel lastig, zo ben ik namelijk niet :o
Als ik gek ben op iemand wil ik dat gewoon laten merken.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 11:44

Dat heb ik zelf ook, hard to get spelen is hetzelfde als je anders voordoen dan iemand anders maar misschien is dat voor hem wel de eye opener

Als je hem vanavond ziet zou ik hem wel duidelijk maken dat je niet in bent om spelletjes te spelen. Dat hij gewoon duidelijk moet zijn en zeggen waar het voor hem op staat want dit is eigenlijk gewoon pure tijdsverspilling

Lieve TS, volg gewoon je hart! Iedere relatie heeft zijn deukjes en nergens gaat het perfect. Zolang jij maar weet waar je aan toe bent en vooral voor je zelf uit maakt of je hiermee door wilt gaan of niet. Zolang het je zelf maar niet de grond indrukt want daar ben je beter voor :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 11:47

Hard to get. Serieus. Waarom een spelletje spelen?
Communiceer gewoon mensen, zo moeilijk is het niet.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 11:50

Goof schreef:

Communicatie is voor sommige mensen een van de moeilijkste dingen, dus dat is makkelijker gezegd dan gedaan ;)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 11:51

Goof schreef:

Dat.
Doe gewoon normaal en wees jezelf.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 11:54

Maureen_M schreef:
Goof schreef:

Communicatie is voor sommige mensen een van de moeilijkste dingen, dus dat is makkelijker gezegd dan gedaan ;)

Nee, laten we een spelletje gaan spelen dat door iedereen verschillend te interpreteren is. Dat schept duidelijkheid :roll:

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 11:55

`Tja, na zes weken al smoesjes verzinnen om naar huis te kunnen? Wanneer je het echt van iemand te pakken hebt probeer je er zoveel mogelijk te zijn. Hij kan dan wel twijfelen maar misschien moet je nu inderdaad de boot maar even afhouden en hem vragen om maar eens goed na te denken of er een kans op een relatie in zit. En heeft hij jou maar voor één ding dan moet hij maar een ander zoeken.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 12:00

Oke wauw het was maar een grapje hoor eet me niet op :')

Moraalridders allemaal

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 12:01

Maureen_M schreef:
Goof schreef:

Als je niet kunt communiceren ben je toch heel niet toe aan een relatie :?

Verde snap ik ook niet waarom het zo moeilijk moet. Zeg gewoon wat je wil, vraag wat je niet weet en wel wilt weten. Dat maakt je leven echt makkelijker :j

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 12:03

TS ik snap jou helemaal! En ik herken het verhaal ook gedeeltelijk.. namelijk het zelfde mee gemaakt.
Mijn vriend en ik schelen ook 8 jaar...
Ik was helemaal weg van hem, hoe meer ik aandacht aan hem gaf, werd hij "afstandelijker" en als in mn kop dicht hielt dan begon hij te appen en te doen. Ik was ook radeloos, en als ik vroeg hoe het tussen ons zat wist hij het niet..

Gelukkig had hij wel "altijd tijd voor mij". (ik bedoel geen smoesjes om weg te gaan of afspraken niet na te komen) Ookal wist hij niet wat hij wou, en dat zei die ook.
Ook mijn vriend heeft een "moeilijke" baan.... horeca......
Ik heb dagen gejankt van verdriet.. Op een gegeven moment gezegd, ik wil het weten en anders pak ik mn spullen, nou dat wilde hij ook niet.

Maar he kijk mijn onderschrift! :D

^&+

Het blijven mannen... en in dit gevalt is het ook nog (begrijp me niet verkeerd, ik weet heus dat niet alle boeren zo zijn) een botte boer! :o
Laatst bijgewerkt door Afwezig op 27-06-16 12:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 12:06

Deze situatie komt mij erg bekend voor, maar dan was mijn (ex-)vriend geen boer. Op het moment dat hij mij kwijt dreigde te raken was er ineens wel tijd om af te spreken, wilde hij mij wel aan zijn ouders voorstellen of kon hij wel leuke/lieve appjes sturen, maar zodra het weer goed leek te gaan werd dit weer minder en minder. Ik heb voor mezelf toen besloten dat dit niet werkt omdat ik een jongen wil die áltijd 100% voor me gaat, maar dat is een keuze die je zelf moet maken. :)

Ik krijg het idee dat hij zelf ook niet helemaal weet wat hij wil. Hij zal je ongetwijfeld leuk vinden en gek op je zijn, maar aan de andere kant vindt hij het ook moeilijk (denk ik) om zich aan te moeten passen en zijn leven, planning, e.d. op jou aan te moeten passen. Of dat went zal de tijd leren en of jij hem die tijd wil geven, kan alleen jij beslissen.

Misschien toch nog eens een goed gesprek hebben? Zonder verwijten naar hem te maken, maar waarin je gewoon uitlegt waar je over in zit.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 12:15

verootjoo schreef:

Verde snap ik ook niet waarom het zo moeilijk moet. Zeg gewoon wat je wil, vraag wat je niet weet en wel wilt weten. Dat maakt je leven echt makkelijker :j

Hoezo zou je niet aan een relatie toe zijn als je niet kunt communiceren

Ik ken genoeg mensen die zodanig vaak op hun hart zijn getrapt door hun zelf te zijn dat ze gewoon niet eens meer zin hebben of durven zich te openen naar een ander

De een heeft er misschien meer tijd voor nodig dan de ander maar IEDEREEN heeft recht op liefde. Of je dat nou makkelijk of moeilijk af gaat

Maar goed, ik durf te wedden dat er genoeg mensen in dit topic zijn die in het begin van hun relatie(s) over drempels zijn moeten gaan en zich hier beter voor doen dan andere :)

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 12:32

Maureen_M schreef:
verootjoo schreef:

Ik ken genoeg mensen die zodanig vaak op hun hart zijn getrapt door hun zelf te zijn dat ze gewoon niet eens meer zin hebben of durven zich te openen naar een ander

Precies dit!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 12:46

In mijn ogen ben je (ook) niet toe aan een relatie als je het verleden nog niet goed genoeg verwerkt hebt. Als jij blijkbaar nog zo met je vorige relatie zit en je nog steeds gekwetst voelt o.i.d. met als resultaat dat je niet goed kunt communiceren/open kunt zijn met/tegen je nieuwe partner, dan zou ik nog helemaal niet aan een nieuwe relatie beginnen. :)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 13:04

Maureen_M schreef:
verootjoo schreef:

De een heeft er misschien meer tijd voor nodig dan de ander maar IEDEREEN heeft recht op liefde. Of je dat nou makkelijk of moeilijk af gaat

Maar goed, ik durf te wedden dat er genoeg mensen in dit topic zijn die in het begin van hun relatie(s) over drempels zijn moeten gaan en zich hier beter voor doen dan andere :)

Dus ben je niet toe aan een volgende relatie, als je jezelf niet open durft te stellen voor iemand ;) je moet eerst zelf goed in je vel zitten voor je liefde kunt geven aan iemand anders.
Ik ben het volledig met je eens dat iedereen recht op liefde heeft, maar het is natuurlijk niet zo dat je alleen liefde uit een relatie kunt halen :+ dan zouden alle vrijgezellen zich enorm ongelukkig moeten voelen. Een relatie vult jezelf aan maar is geen voorwaarde om gelukkig en geliefd te zijn.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 19:00

Maureen_M schreef:
Dat heb ik zelf ook, hard to get spelen is hetzelfde als je anders voordoen dan iemand anders maar misschien is dat voor hem wel de eye opener

Als je hem vanavond ziet zou ik hem wel duidelijk maken dat je niet in bent om spelletjes te spelen. Dat hij gewoon duidelijk moet zijn en zeggen waar het voor hem op staat want dit is eigenlijk gewoon pure tijdsverspilling

Lieve TS, volg gewoon je hart! Iedere relatie heeft zijn deukjes en nergens gaat het perfect. Zolang jij maar weet waar je aan toe bent en vooral voor je zelf uit maakt of je hiermee door wilt gaan of niet. Zolang het je zelf maar niet de grond indrukt want daar ben je beter voor :)

Hard to get spelen vind ik meer iets voor op de middelbare school. Je hoeft ofcourse niet achter z'n kont aan te lopen, maar neem aan dat je deze fase wel ontgroeid bent. Gewoon even praten over waar het staat. Hoewel dat hele aan z'n ouders voorstellen al genoeg zegt. Sommige mannen zijn niet zo spraakzaam. Lekker boeiend, het belangrijkste is dat jullie goed met elkaar kunnen in het echt, en niet via social media.
Gewoon niet zoveel zorgen maken, het werkt of het werkt niet. En als het niet werkt is dat niet erg, jouw wereld draaide immers 6 weken geleden ook al rond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 19:27

Bedankt voor alle reacties weer! :)

Hard to get spelen ben ik niet iemand voor. Loop ook zeker niet achter zn kont aan, maar af en toe een berichtje sturen doe ik wel (sochtends en overdag een paar, en savonds appen we meestal een uur/anderhalf uur).
Het is wel heel wisselend, zo zou hij vanavond bij mij komen maar mag ik nu op de fiets stappen naar hem toe, omdat hij nog aan het werk is... Opzich wel beter dan afzeggen natuurlijk, maar je moet er wel op in kunnen springen. En dat vind ik nog wel eens lastig!