Droger wat mag er wel en niet in?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

snorkel1986

Re: Droger wat mag er wel en niet in?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 12:10

In de niks fijner als buiten drogen.. dus als het kan... en binnen ook een rek .. heb Dus wel een droger maar gebruik zo min mogelijk ivm kosten Maar met 2 kids soms toch in gebruik

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 12:13

Mimo schreef:
hahaha: ik las de titel helemaal verkeerd! Hier in Zweden betekend 'droger' drugs dus ik dacht wat een raar topic: welke drugs wel en welke drugs niet ? (teveel aan mijn nieuwe taal gewend :D )

:D
Wat is dan een wasdroger?
Een ex-verslaafde? :))

Hier gaat ook alles erin wat boven de 40 graden gewassen wordt.
Alleen even nadrogen of voorverwarmen in de winter ;)
Echt helemaal vanuit de wasmachine doe ik nooit.

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 12:15

Als ik hem op deze stand zet (kastdroog) kan het geen kwijt tog O:)
Afbeelding

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 12:19

verootjoo schreef:
Ik heb niet eens een droger := nooit gemist ook, mijn was droogt ook zonder droger. :P het verbaast me eigenlijk dat iedereen hier een droger heeft :')

Als je geen plaats hebt om een rek te zetten en geen buitenplaats dan moet je wel, wil je proper kleren hebben.

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 12:23

Ik heb er alles ingedaan behalve de kleren van mijn vriend haha ach als mijn kleren krimpen heb ik het zelf gedaan maar als die van hem krimpen.. _-:( dan heb ik ruzie haha

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 12:24

Kun je gelijk op zoek naar een kleinere vriend _O-

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 12:27

Ik gebruik 'm vooral voor de handdoeken, ondergoed en voor het beddegoed. Handdoeken worden heerlijk zacht van de droger :) In principe dus alles wat warm gewassen wordt. Kleding laat ik liever gewoon op een rek drogen.

Vooral geen panty's in de droger doen! Vinden ze niet zo leuk... Ook geen wol en ander kwetsbaar spul. Ik heb bepaalde wol-blend sokken van de Hema die krimpen echt als een jekko van de droger. Heb ik al een paar sokken voor moeten weggooien. Want mijn man snapt dat dan weer niet _-:( Dat soort kwetsbare spul, wat wel warm gewassen wordt, maar niet de droger in kan, was ik altijd mee in een grote waszak. Zo haal ik die spullen er makkelijk uit, voordat de rest de droger in gaat.

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 12:45

Shirley schreef:
Kun je gelijk op zoek naar een kleinere vriend _O-

_O- _O-

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 12:46

JoT schreef:
Ik gebruik 'm vooral voor de handdoeken, ondergoed en voor het beddegoed. Handdoeken worden heerlijk zacht van de droger :) In principe dus alles wat warm gewassen wordt. Kleding laat ik liever gewoon op een rek drogen.

Vooral geen panty's in de droger doen! Vinden ze niet zo leuk... Ook geen wol en ander kwetsbaar spul. Ik heb bepaalde wol-blend sokken van de Hema die krimpen echt als een jekko van de droger. Heb ik al een paar sokken voor moeten weggooien. Want mijn man snapt dat dan weer niet _-:( Dat soort kwetsbare spul, wat wel warm gewassen wordt, maar niet de droger in kan, was ik altijd mee in een grote waszak. Zo haal ik die spullen er makkelijk uit, voordat de rest de droger in gaat.

Oh oliebol dus ook geen kingsland sokken..
Die zijn een soort panty achting :wow:

Ach zometeen weet ik hoe alles eruit komt gelukkig is vriendlief nu niet thuis :=

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 12:47

Oh van die waszak is dan wel heel makkelijk want nu moest ik alles 1 voor 1 uitzoeken :P

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 13:02

Pleur alles in de droger, behalve broeken en blousjes anders moet ik strijken en ik heb geen strijkijzer :D.

Tip: meteen nadat de droger klaar is je was opvouwen en recht strijken met je handen. Dan heb je minder kreukels.

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 13:16

Oke top bedankt voor de tip! :)

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 13:43

Er is niks gekrompen en alles ligt weer netjes in de kast tog wel fijn z'n droger :P

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 14:30

Ik gooi alles erin, op bh's, broeken (maar die draag ik zelden), badkleding en wol. Broeken deed ik er voorheen wel gewoon in, maar aangezien het hooguit 1 per maand is vind ik het lekker ze fris buiten te hangen aangezien ze zelfs op antikreuk stand lelijk kreukt. Voor gewoon ophangen van de lading heb ik binnen 0.0 ruimte en buiten waait alles steevast om, zelfs als het nagenoeg windstil is (zit in de trek van het blok) dus ik vind het wel best. Voor ingraven moet ik nieuwe spullen kopen, dan hou ik het op wat ik heb :') die 2 a 3 keer per maand op ecostand is echt nog wel te doen

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 14:35

Ik gooi ook alles in de droger, op een paar wollen truien en (uiteraard) mijn kalfsleren jas na, maar die jas gaat ook niet in de wasmachine :'). Oja en panty's. Maar de twee keer per jaar dat ik ze aan heb, zitten er eind van de dag zoveel ladders in dat ze toch prullenbakwaardig zijn. Werkelijkwaar nog niets is er fout uitgekomen en ik heb helemaal geen bijzondere. Ik heb wel flink wat keus uit de soort droogheid, maar volgens mij kan ik geen temperatuur instellen. Enige wat er fouter uitkomt is de afrekening aan het eind van het jaar _O-.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 16:05

verootjoo schreef:
Ik heb niet eens een droger := nooit gemist ook, mijn was droogt ook zonder droger. :P het verbaast me eigenlijk dat iedereen hier een droger heeft :')

Anders transformeren mijn handdoeken tot schuurpapier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 16:18

Alles gaat bij mij de droger in behalve mijn wollen truien, die hang ik buiten in de regen en droog ik op een handdoek.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 16:30

Goof schreef:
verootjoo schreef:
Anders transformeren mijn handdoeken tot schuurpapier.

verkeerde wasverzachter of erg hard water :D Voor wat dat laatste is een waterontharder ook een aanrader, wordt je haar ook super zacht van :D

Ik heb een 2in1 en ik heb het droger gedeelte echt nog nooit gebruikt :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 18:27

Blue_Eyes schreef:
In de zomer gaat er niks in :+

In de winter alles behalve rijbroeken en echt fijngoed zoals mooie bloesjes.

Vijf personen , allemaal sporten, zonder is geen optie

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 18:45

Bij mij gaat alles in de droger behalve bh's. Ben te lui om dingen op te hangen, heb wel een droogmolen maar wasmachine en droger staan boven dus geen zin om extra te lopen.

Mimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 19:36

Shirley schreef:
Mimo schreef:
hahaha: ik las de titel helemaal verkeerd! Hier in Zweden betekend 'droger' drugs dus ik dacht wat een raar topic: welke drugs wel en welke drugs niet ? (teveel aan mijn nieuwe taal gewend :D )

:D
Wat is dan een wasdroger?
Een ex-verslaafde? :))

Hier gaat ook alles erin wat boven de 40 graden gewassen wordt.
Alleen even nadrogen of voorverwarmen in de winter ;)
Echt helemaal vanuit de wasmachine doe ik nooit.

hahaha : iets voor een cryptogram :-)
(wasdroger is hier een torktumlare)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 20:20

Laat ik daar nou net gek op zijn ;)

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 20:27

Maartje1990 schreef:
verootjoo schreef:

Een topic over "wat stop ik in mijn droger" zullen over het algemeen geen mensen op afkomen die geen droger hebben :Y)

Ik wel, om de afweging te maken of ik er wel/niet voor wil sparen en als ik ervoor wil gaan sparen voor wat voor een. :Y)

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 20:29

_Rianne_ schreef:
Ik gooi werkelijk alles in dat ding. Gisteren nog bijna de kat. Dat zou ik dan toch maar niet doen. ;)

:') eindelijk een medestander gevonden. Mijn kat heeft een stukje van het programma van de wasmachine meegedraaid. Toen ik een heel zielig gemauw hoorde snel de machine uitgezet. Duurde nog best lang door de beveiliging voor eindelijk het deurtje open kon. Stomme beest blijft de wasmachine machtig interessant vinden... spoort niet :D

Droger gaat bijna alles in behalve rijbroeken met silicone en leren zitvlak. Koop eigenlijk ook alleen kleren die in de droger mogen. Ik moet iets echt heel leuk vinden om over die eis heen te stappen