Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kletskousz schreef:Wat betreft kind en hond, worden nu al goed opgevangen door vrienden, mijn vriend vangt ook een groot stuk op en daarnaast mijn moeder.
Meest zorgelijke maak ik me inderdaad over mijn inkomen, ik werk elke dag vaste uren.en de hoeveelheid per maand, soms uren meer door extra in te vallen
Maar sowieso elke week 22,5 u.dit is al 8 maanden lang zo.
Las inderdaad ergens dat ze dan verplciht zijn na X periode de uren uit te betalen, maar dat blijft even onzeker tot morgen. De komende 10 weken ben ik uit de running.
Mariska_3 schreef:Klopt. Dat was inderdaad in voorhout. Jeetje wat was dat een klap zeg. Was er niets met je schouder? Daar twijfelde ik aan. Maar joh wat een ellende, ik hoop dat je je snel wat beter voelt met vooral minder pijn.
Mariska_3 schreef:Klopt. Dat was inderdaad in voorhout. Jeetje wat was dat een klap zeg. Was er niets met je schouder? Daar twijfelde ik aan. Maar joh wat een ellende, ik hoop dat je je snel wat beter voelt met vooral minder pijn.