[FOTO] Show jullie hairdo!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 22:35

Verdomme Kenyada en Suliko, wat ben ik jaloers op jullie haar (en piercings)! :oo (Heb trouwens ook even op jullie profiel gespiekt en ik had je echt veel jonger geschat, Kenyada. :o )
Ik heb op dit moment zelf een lage sidecut, ik wou deze eigenlijk helemaal doortrekken naar de andere kant van mijn hoofd (dus undercut etc x) ) maar het is er nog niet van gekomen, ben er ook nog niet zo zeker van aangezien er dan wel heel weinig haar overblijft vind ik. Wel wil ik er nog 'vormpjes' in scheren maar ik moet wachten tot het wat bijgegroeid is (had een scheermachine maar geen instellingen om het niet té kort te scheren :+ ).

Mijn complimenten aan iedereen hier in het topic. :))
Laatst bijgewerkt door DezeNaam op 18-06-16 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 22:36

Het was dit, twee maanden geleden toen ik net bij de kapper vandaan kwam:
Afbeelding

Inmiddels is het alweer aardig lichter geworden en ziet het er zo uit:

Afbeelding

Evi84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 22:37

Hier wisselt het iedere 5 weken. Mijn kapster mag beslissen: het varieert tussen aswit naar grijs met paars accent. Gewoon grijs, peach, pepermunt en blauw. Van nature ben ik donkerblond/ bruin.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 22:56

Leuk topic!

Afbeelding

& simpel vast;
Afbeelding

En als ik er eeecht geen zin in heb iets mee te doen & m'n eigen haarkleur;
Afbeelding

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 00:00

Mooie coupes komen hier voorbij!

MarJon: erg mooi die rode lange krullen!

Gewaagd hoor Ts, had het nog niet eerder op deze manier gezien.

Ik wissel veel in lengte en kleur. Mijn man zegt ook vaak: Ik heb steeds een andere vrouw :=
Ben nu al een tijdje rood en dat bevalt goed. Verder is het nu tot halverwege mijn nek, krullend.
Langer dan mijn schouders kan het niet, dan wordt het vlassig om te zien, maar te zwaar voor mijn krullen. Heb heel dun haar, wel veel.
Vaak heb ik het laten groeien om dan radicaal de schaar er weer in te laten zetten. Ik ben snel op kapsels uitgekeken zeg maar O:)

Ik zou het nu graag kort willen en op laten scheren, maar ben laat mijn verstand nu ff de boventoon voeren.
Maar de schaar gaat er hoe dan ook weer in.
Ik denk dat het een schuine bob wordt in de kleur rood die ik nu heb met de onderste laag zwart. ( zal vast een speciale naam hebben maar dat weet ik nooit)

Mijn man houdt van kort haar, dat is wel fijn. Hij vindt het alleen maar leuk dat ik vanalles probeer!

Ik twijfel of ik hier een foto durf te plaatsen :o

Anoniem

Re: [FOTO] Show jullie hairdo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 00:27

Ik wissel geregeld , ik vind lang fijn maar als het eraf is dan is het ook wel fijn . Is toch wel zwaar , mijn haar is ook vrij dik .

Maar kort staat ook prima , maar niet kort kort . Semi kort :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 01:12

DezeNaam schreef:
Verdomme Kenyada en Suliko, wat ben ik jaloers op jullie haar (en piercings)! :oo (Heb trouwens ook even op jullie profiel gespiekt en ik had je echt veel jonger geschat, Kenyada. :o )
Ik heb op dit moment zelf een lage sidecut, ik wou deze eigenlijk helemaal doortrekken naar de andere kant van mijn hoofd (dus undercut etc x) ) maar het is er nog niet van gekomen, ben er ook nog niet zo zeker van aangezien er dan wel heel weinig haar overblijft vind ik. Wel wil ik er nog 'vormpjes' in scheren maar ik moet wachten tot het wat bijgegroeid is (had een scheermachine maar geen instellingen om het niet té kort te scheren :+ ).

Mijn complimenten aan iedereen hier in het topic. :))

Hahaha leuk om te horen.

Ik wilde ook eigenlijk van die vormpjes! Vind ik echt heeeel leuk!!! Maar mijn haaris van zichzelf echt te licht om dit te zien volgens mij. Dus toen maar radicaal de tonduese erin gezet.

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 01:41

Ik had fel rood haar, maar vond het niet netjes staan en ook niet mooi. Maar rood is zo'n rot kleur om te verven dus ik heb nu donker haar, ik heb van mezelf donkerblond :)
Afbeelding

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 19:35

We hebben op MWS al een centraal topic over haar, hairdo's en haarverf. Dit topic is in feite een dubbeltopic; ook in dat topic kunnen foto's gedeeld worden om inspiratie op te doen of tips te vragen. Om deze reden plaats ik hier een slotje, jullie zijn allen ongetwijfeld welkom in het centrale topic op MWS: [MWS] [Centraal] Haar/haarverf deel 5