Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
djuulsie schreef:Bij onze AH staat zelfs zo'n dranghek waar ze achter moeten blijven. Vind het ook ronduit irritant.
Iris82 schreef:Mijn kleine man (4) komt naar buiten met z'n plaatjes en gaat ze eerst weggeven aan kindjes die staan te wachten. (omdat ie ze graag blij maakt)
Vervolgens wil ie zelf ook nog even bij de grote kinderen staan want dat vind ie reuzestoer. Naja, ik laat m. Blijf wel in de buurt staan om m een beetje in de gaten te houden.
Maar ik snap dat niet iedereen die keuze heeft. Ik was zondag bij de XL en daar stonden iets van 20 kinderen achter een klein spandoekje te dringen en geen ouder te bekennen
Laten ze dan daar hun kind achter tijdens het boodschappen doen? Kreeg er een beetje een Ikea gevoel bij
Flowery schreef:Ik ga 's morgens rond een uur of 9-10 boodschappen doen, nergens een kind te bekennenMaar ik snap dat niet iedereen die keuze heeft. Ik was zondag bij de XL en daar stonden iets van 20 kinderen achter een klein spandoekje te dringen en geen ouder te bekennen
Laten ze dan daar hun kind achter tijdens het boodschappen doen? Kreeg er een beetje een Ikea gevoel bij
Allemaal voor de boodschappen naar België jullie 

Gentlegiant schreef:Kaus schreef:Ik zeg altijd 'ja, en ik hou ze zelf.' Stomme kinderen.
Die laatste 2 woorden klink je zelf ook niet erg "volwassen" imo
lor1_1984 schreef:Als ik eens niet spaar voor een ander dan zeg ik bij de kassa altijd "nee dank u, maar mss wil degene achter mij ze wel."
Wordt 9 vd 10x enorm gewaardeerd.