Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Joman schreef:Was ik niet van plan. Maar als het je stoort, dan blijf je toch weg uit dit topic? Ik bekritiseer jouw onnozele zwangerschapsperikelen toch ook niet?
.Kwanyin schreef:Joman schreef:Was ik niet van plan. Maar als het je stoort, dan blijf je toch weg uit dit topic? Ik bekritiseer jouw onnozele zwangerschapsperikelen toch ook niet?
Lekker lieV weer.
Maar ze heeft gewoon een punt hoor. Als je al een topic over hetzelfde hebt geopend, welke andere antwoorden verwacht je dan deze keer te krijgen? Je vraagt aan hem hoe jullie relatie zit en je weet het, of je vraagt het niet en je blijft aanbakkeleien met iemand die misschien helemaal geen huisje boompje beestje wilt terwijl jij misschien al stiekem namen ligt te bedenken van je toekomstige 4 kinderen. Meer is het niet. En als je het niet durft te vragen aan deze vent uit angst om gekwetst te worden, dan vraag jezelf maar af als hij wel de juiste is en je niet al gewoon op zoek moet naar iemand anders bij wie zulke dingen wèl als compleet natuurlijk aanvoelen.

Joman schreef:Was ik niet van plan. Maar als het je stoort, dan blijf je toch weg uit dit topic? Ik bekritiseer jouw onnozele zwangerschapsperikelen toch ook niet?
Succes!
Enige wat werkt is hard bij je eigen eis staan, namelijk dat er duidelijkheid moet komen, en zo niet dat je dan uit de 'relatie' stapt. En dan niet na een week weer zwichten, zoals ik doe.
) want meneer is single for life. bigone schreef:Vroeger bestond dat hele gedoe van Friends with Benefits niet, zo veel simpeler, als je zoende en zeker als je met elkaar de koffer in dook had je gewoon verkering. Hoefde je geen woord aan vuil te maken, en was het na een aantal maanden toch niet wat dan maakte je het uit!!
Urielle schreef:Vraag het hem inderdaad.
Ik zit zelf in de luduvudu omdat hij alleen vriendschap wil (na 6 maanden dagelijks flirten ja) want meneer is single for life.
En dat doet vreselijk zeer want ik ben wel verliefd en had meer verwacht en de dates waren leuk... Maar liever nu weten dan nog jaren zo om elkaar heen draaien. Hij weet nu dat ik wel wil, mocht hij zich bedenken dat ik toch te leuk ben om te laten lopen dan hoor ik hem wel, maar ondertussen probeer ik het los te laten. Zo'n situatie is gewoon niet goed voor je en tegen al je gevoel in moet je voor jezelf kiezen.
En wie weet, hopelijk, pakt het bij jou wel beter uit!