Geen pijl te trekken op deze vent!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 20:44

Was ik niet van plan. Maar als het je stoort, dan blijf je toch weg uit dit topic? Ik bekritiseer jouw onnozele zwangerschapsperikelen toch ook niet?

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 20:51

Joman schreef:
Was ik niet van plan. Maar als het je stoort, dan blijf je toch weg uit dit topic? Ik bekritiseer jouw onnozele zwangerschapsperikelen toch ook niet?

Lekker lieV weer :D .

Maar ze heeft gewoon een punt hoor. Als je al een topic over hetzelfde hebt geopend, welke andere antwoorden verwacht je dan deze keer te krijgen? Je vraagt aan hem hoe jullie relatie zit en je weet het, of je vraagt het niet en je blijft aanbakkeleien met iemand die misschien helemaal geen huisje boompje beestje wilt terwijl jij misschien al stiekem namen ligt te bedenken van je toekomstige 4 kinderen. Meer is het niet. En als je het niet durft te vragen aan deze vent uit angst om gekwetst te worden, dan vraag jezelf maar af als hij wel de juiste is en je niet al gewoon op zoek moet naar iemand anders bij wie zulke dingen wèl als compleet natuurlijk aanvoelen.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 20:51

Als je je niet kwetsbaar wil opstellen naar hem heb je zelf al antwoord gegeven :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 20:55

Kwanyin schreef:
Joman schreef:

Lekker lieV weer :D .

Maar ze heeft gewoon een punt hoor. Als je al een topic over hetzelfde hebt geopend, welke andere antwoorden verwacht je dan deze keer te krijgen? Je vraagt aan hem hoe jullie relatie zit en je weet het, of je vraagt het niet en je blijft aanbakkeleien met iemand die misschien helemaal geen huisje boompje beestje wilt terwijl jij misschien al stiekem namen ligt te bedenken van je toekomstige 4 kinderen. Meer is het niet. En als je het niet durft te vragen aan deze vent uit angst om gekwetst te worden, dan vraag jezelf maar af als hij wel de juiste is en je niet al gewoon op zoek moet naar iemand anders bij wie zulke dingen wèl als compleet natuurlijk aanvoelen.

Ook dat vraag ik me af. Dus dit topic is op meerdere manieren confronterend en verhelderend voor mezelf.

Soms heb je nu eenmaal wat reflectie nodig. En daar kunnen anderen bij helpen :)

Nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:06

Uiteindelijk draait het er niet eens om of hij je wel leuk genoeg vindt, maar of jij jezelf wel leuk genoeg vindt... Waarom zou je anders na 10 maanden nog steeds genoegen nemen met deze onzekerheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:09

Nouska schreef:
Uiteindelijk draait het er niet eens om of hij je wel leuk genoeg vindt, maar of jij jezelf wel leuk genoeg vindt... Waarom zou je anders na 10 maanden nog steeds genoegen nemen met deze onzekerheid.

Zoals ik al zei: confronterend. Dit zou nog wel eens de kern kunnen zijn van alles.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:10

Hmm, ergens herken ik mezelf hier wel in.

Juist omdat je ( denk ik ) bang bent om dit kwijt te raken.
Naar mijn gevoel zitten jullie bijde allebij te wachten dat de ander zegt, snap je dan verdorrie niet dat ik hartstikke verliefd op je ben.
Maar durven jullie bijde niet...

1 tip, flap het er gewoon is een keer er uit, wijntje van te voren doet bij mij wonderen :+

Ik heb met mijn huidige vriend 2 jaar gescharreld, was zo hopeloos verliefd.
Maar durfde nooit, juist om dat ik bang was om het kwijt te raken, dat het "voorbij" was.
Uiteindelijk kwamen we in een dronken bui dat we toch maar een relatie moesten beginnen.
Nu wonen we samen, kinderen, en verlang ik nog wel is terug naar toen :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 22:52

Joman schreef:

Nee, het stoort me niet. Ik smul van dit soort topics, noem het leedvermaak. Maar volgens mij heb jij ook gewoon een schop onder je hol nodig, anders vraag je niet op je 32e aan het internet hoe je verkering krijgt.

Verder, zie onderschrift. :D

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 10:57

Joman schreef:
Hahaha die vraag kreeg ik van hem toen we naar mijn familie ging. Mijn antwoord was; we gaan alleen maar eten. Handige Harry ik ;)

:')

Oké jullie spelen beiden hetzelfde spelletje. Nou veel plezier er mee verder. +:)+

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 13:14

Al maak je 600 topics aan TS, als jij je daar fijn bij voelt om duidelijkheid te krijgen, heb ik daar niks op tegen.

Waarschijnlijk vind je het moeilijk om over gevoelens te praten (en hij ook!), anders was dit onderwerp zelf al een keer ter spraken geweest. Probeer het dan via een W'App: 'Hey X, we draaien nu tien maanden om elkaar heen, maar wat vind jij van ons? Kunnen we de stempel 'relatie' neerzetten?'

Weet je wat het is TS: als je dit niet doet, dan blijf je om de hete brij heen draaien. Dan weet je over drie maanden nog steeds niks en waar je staat. Voor het zelfde geld vindt hij het wel best zo en jij hecht er (zo te merken) meer waarde aan. Draai er niet omheen! Een relatie houdt ook in: communiceren ;) Succes!

Pivione

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 17:19

Eerlijk?

Als je zoiets niet eens durft te bespreken als je 10 maanden als je aan het daten moet je jezelf afvragen of dit wel de man is waar je oud mee wilt worden. :o

Kwanyin

Re: Geen pijl te trekken op deze vent!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 21:07

En TS, heb je het al eens gevraagd? :)

Essia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 21:14

Ik snap je probleem, TS. Wil mijn verhaal liever niet openbaar doen, maar ik zit op 14 maanden inmiddels. :') Enige wat werkt is hard bij je eigen eis staan, namelijk dat er duidelijkheid moet komen, en zo niet dat je dan uit de 'relatie' stapt. En dan niet na een week weer zwichten, zoals ik doe.

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:35

Niks zegt dat de zaak al is voorgekomen, toch?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 08:47

Vraag het hem inderdaad.
Ik zit zelf in de luduvudu omdat hij alleen vriendschap wil (na 6 maanden dagelijks flirten ja |o) want meneer is single for life.
En dat doet vreselijk zeer want ik ben wel verliefd en had meer verwacht en de dates waren leuk... Maar liever nu weten dan nog jaren zo om elkaar heen draaien. Hij weet nu dat ik wel wil, mocht hij zich bedenken dat ik toch te leuk ben om te laten lopen dan hoor ik hem wel, maar ondertussen probeer ik het los te laten. Zo'n situatie is gewoon niet goed voor je en tegen al je gevoel in moet je voor jezelf kiezen.

En wie weet, hopelijk, pakt het bij jou wel beter uit!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 17:34

Ik denk dat je intuïtie heel veel zegt TS.

Als dit dé man voor je is en jij dé vrouw voor hem bent, dan voel je dat gewoon. Dan voel je gewoon dat het goed zit. Dan kan je helemaal jezelf bij hem zijn en hoef je niet onzeker te zijn.

Voel je je onzeker bij hem?

Ik heb vaak in jouw situatie gezeten en ik was toch vaak een - in between- voor die gozers. Maar ik wilde zo graag eens een keer een vriendje, dat ik mijzelf voor de gek hield.

Nu jaren later, heb ik mijn grote liefde gevonden en het voelde meteen goed en na 2 weken was het al een echte relatie.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 17:42

Vroeger bestond dat hele gedoe van Friends with Benefits niet, zo veel simpeler, als je zoende en zeker als je met elkaar de koffer in dook had je gewoon verkering. Hoefde je geen woord aan vuil te maken, en was het na een aantal maanden toch niet wat dan maakte je het uit!!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 19:02

bigone schreef:
Vroeger bestond dat hele gedoe van Friends with Benefits niet, zo veel simpeler, als je zoende en zeker als je met elkaar de koffer in dook had je gewoon verkering. Hoefde je geen woord aan vuil te maken, en was het na een aantal maanden toch niet wat dan maakte je het uit!!

Inderdaad! Het was door datende vriendinnen dat ik ontdekte dat je moet vragen of je wel exclusief bent, nooit bij stilgestaan!

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:53

TS , ik heb een vraag. Als jullie bij elkaar blijven slapen bij wie van jullie is dat dan . bij hem of bij jou thuis ?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 21:11

Nee heb je, ja kun je krijgen.
Gewoon vragen 10 maanden is mooie tijd om punt achter te zetten als ie niet juiste antwoord geeft voor jou.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 21:15

jansje73 schreef:
TS , ik heb een vraag. Als jullie bij elkaar blijven slapen bij wie van jullie is dat dan . bij hem of bij jou thuis ?

Afwisselend. Ene keer bij hem, andere keer bij mij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 21:18

Urielle schreef:
Vraag het hem inderdaad.
Ik zit zelf in de luduvudu omdat hij alleen vriendschap wil (na 6 maanden dagelijks flirten ja |o) want meneer is single for life.
En dat doet vreselijk zeer want ik ben wel verliefd en had meer verwacht en de dates waren leuk... Maar liever nu weten dan nog jaren zo om elkaar heen draaien. Hij weet nu dat ik wel wil, mocht hij zich bedenken dat ik toch te leuk ben om te laten lopen dan hoor ik hem wel, maar ondertussen probeer ik het los te laten. Zo'n situatie is gewoon niet goed voor je en tegen al je gevoel in moet je voor jezelf kiezen.

En wie weet, hopelijk, pakt het bij jou wel beter uit!

Wat zuur zeg. Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 21:19

En wat wil je nou TS. :') Je reageert ook niet op de vraag of je het al hebt gevraagd of niet.

Dus wat wil je nou.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 21:37

_Dominique schreef:
En wat wil je nou TS. :') Je reageert ook niet op de vraag of je het al hebt gevraagd of niet.

Dus wat wil je nou.

Sorry, over het hoofd gezien. Nog niet gezegd, heb hem nog niet gezien.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 21:39

Wat zegt je onderbuikgevoel?