Meer bedterroristen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tweetyj

Re: Meer bedterroristen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 01:02

Ik hou niet van sushi, maar ben zelf toch graag een sushirolletje in bed, verder pik ik volgens vriendlief meermaals zijn hele bed in O:) (hij heeft een twijfelaar, ik een eenpersoons, we wonen nog thuis allebei)
Vriendlief is een stukje erger, knarst met z'n tanden, snurkt bij tijd en wijlen, kan ontzettend woelen en legt mij soms helemaal vast met arm en been over me heen (bij voorkeur dat been recht op m'n blaas, geen beweging in te krijgen dan, heerlijk dat gevoel van in je broek moeten plassen :+ ). Ik ben een ontzettend lichte slaper, hij absoluut niet, krijgt nogal eens een stomp van mij als ie ligt te knarsen oid en als reactie krijg ik dan een "hmpf" en meneer droomt (en knarst!) rustig verder.. _-:(
Één keer, toen meneer iets meer drank op had dan normaal, heeft ie, in mijn eenpersoonsbed, geprobeerd om over me heen te rollen, man ik had een volledige krachttraining erop zitten toen hij het eindelijk opgaf :n

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 01:16

Oooh m'n ex en ik konden ook zo verschrikkelijk zijn met z'n tweeën := Ik pik dekens, wil graag diagonaal liggen, als ik op m'n zij lig blijf ik net zo lang woelen tot hij de hint snapt en komt lepelen. Hij praat in z'n slaap, snurkt en wist het altijd te presteren om zodra we in slaap waren gevallen en ik lag op m'n rug zijn arm om te heen te slaan zodat die nog net niet over m'n gezicht heen lag zodat ik weer wakker werd en het hele feest opnieuw begon :+ Maar toch heeft het heeeel lang geduurd voordat we weer gewend waren aan alleen slapen :=

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 01:26

Heerlijk topic en zo herkenbaar! Ik ben ook bed terrorist :D

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 01:32

Ik ben ook een bedterrorist als ik de verhalen hier zo lees. Gelukkig praat ik niet in mijn slaap, maar slaan, schoppen, krabben, duwen, dekens inpikken, diagonaal liggen en continu van positie veranderen doe ik allemaal. Als ik aan het dromen ben dan beleef ik mijn dromen vaak zo echt dat ik helemaal aan het mee bewegen ben. :+

craiester

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 01:41

Mijn vriend trekt aan mijn haar s'nachts ^)
Hij knarst, praat in een andere taal dus ik versta het niet.
Pikt alle dekens, en ik krijg vaak een elleboog in mijn gezicht of rug.

Ik lig altijd heel stil en adem ook niet hard. Maar als ik een nachtmerrie heb dan ben ik niet te genieten, gebeurt 2/3 op een heel jaar,dan ben ik echt in paniek als ik wakker wordt en dan begin ik te huilen. Dan moet mijn vriend mij meestal een uur kalmeren. Voor ik terug slaap. Maar dat is maar een paar maal per jaar, leert hij wel mee leven :(:)

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 01:42

Ik ben ook zo'n bedterrorist.. Ik pik de dekens, neem het hele bed in beslag. Als ik al een aantal uur in bed lig als mijn vriend kom dan sla ik hem het liefst neer omdat ik niet direct door heb dat hij het is :P
Voor de rest draai ik heel de nacht, praat ik, woel ik..

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 01:43

2 terroristen... maar ook 2 dekbedden en eigen matras. Helpt iets....
Toppunt was toch wel na een cabaretvoorstelling in de nacht ineens liedjes te gaan zingen. Mijn man heeft zich kapot gelachen. Ook slaapwandelen hoort erbij. Ben al zooooo vaak door de legplank van de kast wakker geworden... dan nam ik de verkeerde deur; de kastdeur. Ook al eens in de tuin wakker geworden. Gelukkig slapen we op de begane grond.

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 01:54

moonfish13 schreef:
Ik ben niet zo'n terrorist normaal.
Een keer in een koortsdroom wel mijn ex verwond.
Lagen lepeltje lepeltje en hij hield mij om mijn buik vast.
Echter begon ik te dromen en mezelf los te trekken, en hij had in zijn slaap het benul niet om los te laten...
Ik heb zijn rug echt open gekrabt, geslagen en hij had de tandafdrukken in zijn arm staan.
Dan denk je lachen, maar hij is thuis stelselmatig mishandeld als kind en had dit echt nog niet verwerkt.
Het resultaat laat zich misschien raden, maar het was een drama.
Ik heb een volwassen vent radeloos zien janken omdat hij niet meer durfde te slapen met mij erbij, echt gebroken, meer dan gebroken.
Het is nu mijn ex, maar ik heb daarna nog een nacht bij hem geslapen gelukkig daarna heeft hij er om andere reden een punt achter gezet.
Ik denk echt dat ik anders nooit meer van dat poedersuiker afgekomen was, jeetje wat was dat heftig.
Sterker nog de tranen schieten weer in mijn ogen als ik er aan terug denk.

Jeetje zeg... waar je allemaal niet tot toe bent in je slaap.

Ik heb last van nachtmerries in mijn slaap, maar als ik wakker wordt herinner ik me gelukkig meestal enkel het beangstigende gevoel, alleen de zwaar erge nachtmerries blijven me bij. Maar soms huil ik in mijn slaap door die nachtmerries. Hier bij ons thuis is het zwaar gehorig en mijn vader heeft me al meerdere keren moeten aanhoren -O-

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 02:00

Goh... met sommigen zou ik geen bed willen delen geloof ik.

Hier andersom. Hij duwt mij geregeld op het randje (de dekens komem daardoor wel overwegend bij mij dus ik lig niet zonder).
Ik adem zwaar en schok eenmaal hard bij het inslapen en moet plassen om 4uur. Hij snurkt niet, gaat wel soms eraf om te roken (gatverdamme!l) en verder geen gekke dingen...

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 08:18

Zou mijn vriend dit eens moeten laten lezen, dan val ik nog wel mee met m'n gesnurk :') Wel ben ik het typ die niks zou merken als vriendlief uit bed zou vallen ofzo, slaap ik te vast voor. Gelukkig staat mijn bed aan drie kanten ingesloten door muren :))

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 08:28

Jaa ik meld mij ook *\o/*
Als ik mijn vriend moet geloven ben ik echt een hell tijdens mijn slaap :')

* Dekens bekend probleem. vriendlief heeft regelmatig een t-shirtje gepakt en over zichzelf heen gelegd om maar iets over zich heen te hebben :Y) Echt No way dat hij dekens terugkrijgt. Ik lig er helemaal in gerold en heb ze stevig vast. Ik schijn zelfs te grommen als hij ze probeert te bemachtigen :')

*naast de dekens, bezit ik ook het grootste deel van het bed. Hij ligt regelmatig op het randje. En ik heb zelf eens met mijn voeten, tijdens mijn slaap, hem uit bed geduwd. Arme vriend :(:)

*Of een hand over zijn gezicht "boyd, ben jij dit?" "Who the fack moet het anders zijn" >;) zegt ie dan

En zo heb ik wel meer acties :o

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 09:04

Ik snurk hard, schuif veel met m'n dekbed en woel en draai heel veel, hoe drukker in mijn hoofd hoe onrustiger ik slaap.
De katten hebben al gelijk afgeleerd om naast me te liggen, die gaan sinds ze een paar keer vliegles hebben gehad bij m'n hoofd liggen of vertrekken naar de woonkamer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 09:31

Ik ben letterlijk een dwarsligger.Werk steevast alles het bed uit. Dekbed is van mij. Verder vlieg ik door een slaapprobleem ook nog wel eens bijna letterlijk het bed uit. Merk er zelf weinig of niets van maar het geregelde commentaar je was weer lekker bezig vannacht zegt genoeg.

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 10:14

Wie heeft verzonnen dat je met een ander in bed behoort te liggen.
De meeste kunnen beter ieder hun eigen bed hebben zo te lezen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 10:19

Oh ik had het merendeel hier echt het bed uitgetrapt :o Ga die ongein lekker ergens anders uithalen :=

Ik lig zelf gewoon stil in bed, babbel hoogstens een keer wat in mijn slaap. Ex-vriendje was een ramp in bed. Als hij niet snurkte dan ademde hij wel dusdanig hard dat ik er alsnog niet van kon slapen. Hij spartelde, schopte en weet ik niet wat. Echt spastische bewegingen. Werd schreeuwend wakker. Praatte in z'n slaap. Als we samen sliepen, sliep ik gewoon niet. Echt hopeloos. En ik kon hem wakker porren etc wat ik wilde, hielp allemaal niet.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 10:24

Jep mijn vriendin (ook een bokker) is ook een bedterorist. Ze rolt soms letterlijk bovenop me terwijl ik aan het slapen ben.

Dit is overigens de verdeling van het bed bij ons thuis
Afbeelding

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 10:29

Ik meld me ook aan. Okay ik ben nu allang singel. Maar toen ik nog een relatie had kreeg ik vaak te horen dat ik niet braaf in bed lag te slapen.

Dekbed was voor de merendeels voor mij, een partij hard gaan trappen tot het slaan van een blauwe oog. :D .

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 10:38

jansje73 schreef:
Ik meld me ook aan. Okay ik ben nu allang singel. Maar toen ik nog een relatie had kreeg ik vaak te horen dat ik niet braaf in bed lag te slapen.

Dekbed was voor de merendeels voor mij, een partij hard gaan trappen tot het slaan van een blauwe oog. :D .

De reden dat je single bent? :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 10:49

Ik heb volgens mij meer een bed terrorist in bed dan dat ik er zelf een ben :+ Ik kan nog wel eens in de winter het hele dekbed claimen, maar standaard wakker worden naast mijn vriend betekent 90% van het bed is zijn 'stuk bed' waarvan hij vaak de helft niet eens gebruikt maar mij bijna elke keer uit bed beukt. Dan por ik 'm naar de andere kant en rolt ie even hard weer terug :+

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 10:52

Courses schreef:
Ik heb volgens mij meer een bed terrorist in bed dan dat ik er zelf een ben :+ Ik kan nog wel eens in de winter het hele dekbed claimen, maar standaard wakker worden naast mijn vriend betekent 90% van het bed is zijn 'stuk bed' waarvan hij vaak de helft niet eens gebruikt maar mij bijna elke keer uit bed beukt. Dan por ik 'm naar de andere kant en rolt ie even hard weer terug :+

Wellicht eens controleren of je bed wel waterpas staat? }:) }:)

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 11:08

99% van de dekens, kussens en matras is van mij! Krijg ik dat niet? Ga ik blijkbaar gewoon boven op mn vriend liggen. Of ik ga zo scheef liggen dat hij misschien net een hoekje matras heeft.
Als hij 's ochtends naar zn werk gaat en ik lig nog half te slapen komt hij me altijd een kus geven, blijkbaar schreeuw ik dan vaak tegen hem. Zoals laatst: IK WIL GEEN CHINEES! DOEI.
Volgens mij ben ik nog best wel te hendelen 's nachts. O:)

_Kelley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 13:05

Ik heb zelfs destijds maar een tweepersoonsbed aangeschaft omdat ik medelijden had met vriendlief, conclusie, het helpt niks :')