(hij heeft een twijfelaar, ik een eenpersoons, we wonen nog thuis allebei)Vriendlief is een stukje erger, knarst met z'n tanden, snurkt bij tijd en wijlen, kan ontzettend woelen en legt mij soms helemaal vast met arm en been over me heen (bij voorkeur dat been recht op m'n blaas, geen beweging in te krijgen dan, heerlijk dat gevoel van in je broek moeten plassen
). Ik ben een ontzettend lichte slaper, hij absoluut niet, krijgt nogal eens een stomp van mij als ie ligt te knarsen oid en als reactie krijg ik dan een "hmpf" en meneer droomt (en knarst!) rustig verder..
Één keer, toen meneer iets meer drank op had dan normaal, heeft ie, in mijn eenpersoonsbed, geprobeerd om over me heen te rollen, man ik had een volledige krachttraining erop zitten toen hij het eindelijk opgaf
Ik pik dekens, wil graag diagonaal liggen, als ik op m'n zij lig blijf ik net zo lang woelen tot hij de hint snapt en komt lepelen. Hij praat in z'n slaap, snurkt en wist het altijd te presteren om zodra we in slaap waren gevallen en ik lag op m'n rug zijn arm om te heen te slaan zodat die nog net niet over m'n gezicht heen lag zodat ik weer wakker werd en het hele feest opnieuw begon

Wel ben ik het typ die niks zou merken als vriendlief uit bed zou vallen ofzo, slaap ik te vast voor. Gelukkig staat mijn bed aan drie kanten ingesloten door muren
Echt No way dat hij dekens terugkrijgt. Ik lig er helemaal in gerold en heb ze stevig vast. Ik schijn zelfs te grommen als hij ze probeert te bemachtigen
zegt ie dan