Hoevaak ben je samen met je vriend of vriendin?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hoevaak ben je samen met je vriend of vriendin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:17

Toen ik nog met mijn ex was zagen we elkaar heel wisselend. Meestal wel 4 dagen in de week op z'n minst, en omdat we allebei niet zo veel deden (beetje halfbakken studeren := ) liep het vaak uit. Ging ik daar voor 1 nachtje naartoe en bleef ik een halve week, of iets in die trant.

Nu single en zou het me echt niet meer voor kunnen stellen. Sterker nog, zou gillend gek worden als ik niet minstens 4 avonden per week voor mezelf had. Maar ja, dat zeg ik nu.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:33

Wij wonen samen en zien elkaar dus elke dag. Ik vind dat heerlijk, ben echt een plak mens. Soms is hij voor zijn hobby een weekend weg, en dat vind ik echt niet leuk :')
Hij is ook eigenlijk vanaf dag 1 altijd bij mij geweest of ik bij hem, volgens mij hebben we ons toen langer dan 3 dagen niet niet gezien.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:42

Voordat we samenwoonde zagen we elkaar alleen in het weekend van vrijdagavond t/m zondagavond. En in de zomervakantie waren we 4 weken samen (woonde zo'n 165 km bij elkaar vandaan).
Na een kleine 3 jaar zijn we gaan samenwonen en sinds dien zijn we elkaar dagelijks muv dat mijn man eens een week weg was voor zijn werk (maar die weken zijn op 1 hand te tellen).
Ondertussen wonen we 18 jaar samen waarvan 15.5 jaar getrouwd en 2 kinderen.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:43

Mijn vriend en ik wonen sinds een jaar samen, dus we zien elkaar elke dag. Hiervoor heb ik anderhalf jaar in het buitenland gewoond, en toen zagen we elkaar zo'n 2 dagen per maand. En daarvoor woonden we nog wel in verschillende steden, maar zagen we elkaar toch zeker wel zo'n 5 dagen per week.

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:47

Ik zie mijn vriend gemiddeld 2 keer per maand. We wonen beide ver van elkaar, ik zit lange dagen op school en hij moet vaak werken dus lopen we elkaar vaak mis. Gelukkig heeft hij nu een auto dus misschien komt ie wat vaker. :o

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:51

We wonen samen, werken beide fulltime, hij van 8 tot 5 ik werk wisselende diensten en heb daarnaast 3 paarden. Als we geluk hebben zien we elkaar een paar uurtjes per dag

lianne484

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:54

Op woensdagavond en van vrijdagavond tot zondagavond ( als hij moet voetballen dan tot zondagochtend). Hij woont nog thuis en ik woon op mezelf dus hij komt eigelijk altijd wel hier heen. We willen wel samen gaan wonen maar hij is net op zichzelf begonnen met werk dus ergens wat kopen zit er voorlopig nog niet in en er is weinig te huur. We moeten dus nog geduld hebben. Wel kunnen we nooit echt samen een hele dag samen zijn. Zondag is dan onze ( als er geen voetbal is) dag dat we de hele dag samen zijn maar sochtends en savonds moet ik altijd melken dus echt een dagje weg gaat altijd wel moeilijk. Daarom gaan we opzich wel regelmatig een weekendje weg :+

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:59

Aan het begin was het elk weekend. Na een paar maanden trok ik bij haar in omdat ik m'n huis uit moest, en zagen we elkaar elke dag.

Na bijna een jaar zijn we verhuisd naar Frankrijk en hebben hier een jaar alles samen gedaan.
Hierna moest ze weer terug voor d'r eigen bedrijf, en nu zien we elkaar een stuk minder.

Maar komende vrijdag is ze met "zwangerschapsverlof" en zit ze hier, maar zal nog wel wat werken af en toe (blijft toch je bedrijf he ;) )

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 13:02

Ik woon samen maar zie mijn vriend weinig. Mijn vriend moet om 6u beginnen (of eerder) met werken dus rond 5u gaat de wekker, krijg ik een kus en vertrekt hij naar zijn werk en ik draai me nog een keer om. Nu is het hoogseizoen op het werk dus hij maakt lange dagen, dus dan komt hij meestal tussen 19.00 en 0.00 (of later dat weet ie nooit) weer thuis. Als hij op tijd thuis is eten we en dan valt ie na een klein uurtje in slaap op de bank, is hij laat thuis dan lig ik al in bed. Meestal gaan we zo rond 21.30 naar bed omdat de wekker weer zo vroeg gaat. Dus ook al is hij op tijd thuis, ik spreek hem hooguit een uurtje of hij slaapt alweer en we gaan naar bed.
Meestal is hij laat terug dus dan spreek ik hem niet meer, dan belt ie ff om te zeggen dat het laat wordt. Ook appen we weinig want hij heeft geen tijd om te kijken op zijn telefoon. Dus ja in die zin zie en spreek ik hem weinig. Alleen op zondag zijn we samen naar dan hebben we vaak familiare verplichtingen zoals verjaardagen.

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 13:03

Hier drie jaar en een beetje samen met vriendlief samen!
Wonen allebei nog bij de ouders en volop aan de studie, dus samenwonen moet nog even op zich laten wachten (helaas haha).
Zien elkaar minimaal 3 keer in de week, ligt een beetje aan hoe druk de week is.
In de vakanties zijn we wel vrijwel dagelijks bij elkaar *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 13:06

12 jaar een relatie en gelukkig zien we elkaar ook elke dag. Hij is pas 3 dagen op cursus geweest en dan mis ik hem verschrikkelijk. Vanaf het begin van onze relatie, zagen we elkaar al elke dag. Echt onafscheidelijk <3
Inmiddels wonen we al een jaar of 8 samen. :j
En hij gaat altijd mee naar mijn paard, om mij te helpen. :+:

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-16 13:24

Wat een leuke verhalen allemaal :))

Leuk ook om te zien dat ik niet de enige ben die der vriendin het liefst elke dag ziet := wij doen ook als we samen zijn ook nog wel een beetje ons eigen ding. Studeren doen we ook samen, dat gaat juist heel erg goed, we motiveren elkaar juist heel erg daarin :))

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 13:26

Toen mijn vriend en ik nog thuis woonde zagen we elkaar toch echt wel bijna elke avond, bleef bijna elke dag bij hem slapen.

Nu hebben we sinds anderhalve maand een eigen huis gekocht dus zijn we elke dag bij elkaar.
Ik zou niet anders meer willen <3

Hanneke137

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 13:38

Wij wonen allebei nog thuis (allebei 23 jaar), en proberen elkaar twee keer in de week te zien. We kennen elkaar al 6 jaar, en hebben al een relatie gehad van ruim 3 jaar, daarna 2 jaar uit elkaar geweest, allebei andere relatie gehad, en nu toch gelukkig elkaar weer gevonden! :+:

Nu sinds januari zijn we weer aan het daten, en nou ruim 2 maanden weer officieel in een relatie.
Vanwege onze drukke schema's proberen we elkaar twee keer in de week te zien, en vaak is het dan ook met blijven slapen.
We hebben ook al paar keer gehad, dat we mekaar pas half 12 s'avonds zien, dan vrij snel te bed en de volgende ochtend allebei weer op pad.

Doordat we het zo druk hebben, waarderen we de tijd die we samen hebben. Alleen ik zou er echt wel moeite mee hebben als ik hem twee weken niet kan zien.

Toperoit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 13:40

We zien elkaar meestal op vrijdag, zaterdag en zondag. En als hij niet te druk op werk is nog een/twee avonden doordeweeks.
We wonen nog niet samen, zit wel in de planning.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 13:40

Booooo schreef:
Ik zie mijn vriend een paar dagen om de paar maanden :(

Ik woon in NL en hij in Turkije..
September: ontmoet 8 dagen
November: 9 dagen
December: 15 dagen
Februari: 9 dagen
Mei/juni: 9 dagen
Juli/augustus: 12 dagen
Oktober/november: Zien we elkaar zo'n maand lang <3

En dan eind van het jaar hopen we samen te gaan wonen in NL :D

We appen wel 24/7, en hebben dagelijks een video gesprek

Wauw, dat is echt veel nog, voor zo'n afstand! Dat redde ik niet eens toen ik in Frankrijk woonde, en toen hij in Amerika woonde was het maximaal 10 dagen per half jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 13:43

Nu zit mijn vriend al sinds maart in het buitenland, dus al 3 maand niet gezien :+ Dat was wel afkicken want vlak voordat hij weg ging zagen we elkaar zo rond de 3/4/5 dagen in de week. Ik ga in juli naar Canada toe, dan zie ik hem 5 tot 10 dagen en dan zal het weer een aantal maanden niet zijn. Voordat we elkaar weer frequent gaan zien zijn we meer dan een jaar verder.. Langleve WhatsApp :D

Henkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 13:56

Wij zijn ruim elf jaar samen, waarvan bijna anderhalf jaar getrouwd. We kennen elkaar nog van de middelbare school en zijn na anderhalf jaar officieel gaan samenwonen geloof ik. Daarvoor woonde ik op kamers en sliep hij 's nachts wel altijd bij mij, want hij studeerde in Amsterdam en ik had een kamer vlakbij het station.
Nu hebben we een huis gekocht en zien we elkaar sowieso elke dag, tenzij hij of ik voor werk weg moet oid.
Met een kleine erbij is het wel even plannen, maar we houden een avond doordeweeks samen vrij en de zondag.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 14:24

Sheran schreef:
Booooo schreef:
Ik zie mijn vriend een paar dagen om de paar maanden :(

Ik woon in NL en hij in Turkije..
September: ontmoet 8 dagen
November: 9 dagen
December: 15 dagen
Februari: 9 dagen
Mei/juni: 9 dagen
Juli/augustus: 12 dagen
Oktober/november: Zien we elkaar zo'n maand lang <3

En dan eind van het jaar hopen we samen te gaan wonen in NL :D

We appen wel 24/7, en hebben dagelijks een video gesprek

Wauw, dat is echt veel nog, voor zo'n afstand! Dat redde ik niet eens toen ik in Frankrijk woonde, en toen hij in Amerika woonde was het maximaal 10 dagen per half jaar.

Ja klopt! Ik ben blij dat ik zoveel overuren heb haha :=
Al blijft het altijd te weinig natuurlijk.. Gisterenavond weer thuis gekomen vanuit Istanbul

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 14:45

Elke dag -tenzij hij in het buitenland zit voor zijn werk-
We wonen samen en zijn nu bijna 2 jaar samen. Vanaf dag 1 onafscheidelijk. We doen wel eens dingen apart van elkaar,maar houden dat meestal niet vol :')
Als ik bijvoorbeeld bij mijn ouders ga logeren gebeurt het regelmatig dat hij als verrassing 's avonds op de stoep staat <3
Alles is gewoon leuker om samen te doen,vinden we.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 15:20

EliseXJoelle schreef:
We wonen samen, werken beide fulltime, hij van 8 tot 5 ik werk wisselende diensten en heb daarnaast 3 paarden. Als we geluk hebben zien we elkaar een paar uurtjes per dag

Precies dit. We proberen 's avonds in ieder geval samen te eten, maar dat mislukt ook vaak. Al met al zien we elkaar zo'n 3 keer doordeweeks 's avonds 1 of 2 uurtjes, 2 dagen misschien maar een kwartiertje, en in het weekend hele dagen (of juist niet, wanneer we ons eigen ding gaan doen).

Wij zijn trouwens zo'n 7 jaar samen, waarvan ongeveer 2 jaar samenwonend.

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 15:24

Bijna een jaar samen, en regelmatig zien we elkaar weken tot meer dan een maand niet i.v.m. de afstand :n (2+ uur reizen met de trein). Als het OV nou niet zo duur zou zijn..

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 15:27

Op het moment een maand niet, en nog 9 dagen voor ik hem zie!
Vriendje stage in Frankrijk, en ga er volgende week heen.

Anders bijna elke avond wel, hij woont half bij mij thuis :').

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 16:27

Dagelijks :) wonen meer dan 1jaar samen. Toen we nog niet samen woonde zagen we elkaar ook bijna dagelijks want hij woonde niet ver bij mij vandaan. :)
Maar ik werk helaas wel elk weekend en hij nooit..

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 16:34

We zijn 4 maanden samen nu en zien elkaar gemiddeld 1x per week/anderhalve week (met pech) :)
We zijn beide druk met school en alles, maar proberen elkaar zoveel mogelijk te zien.

Hopelijk in de vakantie straks wat vaker. We wonen in andere steden, waardoor we 45-60 minuten met ov bezig zijn om bij elkaar te komen.
Laatst bijgewerkt door Eske_B op 06-06-16 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt