Over tien jaar? Ik hoop dat ik dan nog steeds leef. Dat ik niet in 'oude' gewoontes ben teruggevallen. Dat ik een leuk, blij leven mag hebben.
Als ik dit lees kan ik alleen maar trots op mezelf zijn. Ik ben er nog steeds en gaat het de afgelopen twee jaar echt goed met me en ben ik mentaal én fysiek stabiel en gezond. Scheelt ook dat ik nu eindelijk de juiste diagnose heb, autisme. Ik heb momenteel een leuk, blij leven. Als ik me een dag poedersuiker voel, blijft het bij een dag en blijf ik er niet in hangen. Vooruitgang!Dan ben ik bijna 25 jaar (nog een week tot ik 15 ben). Ik hoop dat ik tegen die tijd mijn studie heb afgerond (ik heb eigenlijk geen idee hoe dat allemaal zit oeps), een baan heb en misschien wel een leuke vriend (of vriendin

).
In februari mag ik gaan afstuderen. Ik werk als persoonlijk begeleider bij een bso+, nooit gedacht dat ik dat zou gaan doen. Ik heb ook een hele leuke vriend, al bijna 5.5 jaar. Ook heb ik mijn seksuele identiteit kunnen en mogen ontdekken, iets wat me toen heel erg bezighield. Ik wil later iets met schrijven of fotografie doen of design of of of, ik weet het nog niet. Ik zou ook graag iets voor mensen willen betekenen, de wereld een beetje beter maken.
Schrijven, fotografie, met mensen bezig zijn, de wereld een beetje beter maken, zijn nog steeds thema's waar ik mee bezig ben.Ik hoop dat tegen die tijd er ook een hoop mensen van bewust zijn dat het steeds een beetje slechter gaat met het milieu etc. Ik hoop dat we (of in ieder geval ik) er iets aan kunnen gaan doen. En dat er vrede zal zijn, maar goed, misschien zie ik het allemaal een beetje te rooskleurig.
Wat dit betreft heb ik het te rooskleurig ingezien. Ik heb heel lang heel erg mijn best gedaan door veganistisch te zijn, alleen ging ik daar mentaal helemaal aan onder door. Ik heb de afgelopen jaren geleerd dat ik zelf op nummer 1 sta, dat is het allerbelangrijks. Als ik niet goed voor mezelf kan zorgen, kan ik ook niet goed voor de wereld en mensen om me heen zorgen.Voor echt mezelf zou ik dus een baan willen, een baan die ik leuk vind, waar ik lol kan hebben maar ook serieus goed aan de slag kan gaan. Misschien een eigen huisje (of een leuk, schattig, boerderijtje met diertjes, ja!) en een relatie of zo.
Een soort van huisje, boompje, beestje, alleen dan mijn eigen draai hehe.
Mijn grote droom is nog steeds om een eigen huisje/boerderijtje met mijn partner te hebben. Momenteel is dat niet haalbaar, hopelijk zo snel mogelijkOja, ik wil ook nog kinderen adopteren en nog heel veel (onbereikbare) mensen meeten. Maar er moet wat te dromen blijven

.
Deze droom is wat minder gaan leven. Ik hoef niet per se kinderen. Mocht die wens er wel ooit komen, is adoptie een goede optie denk ik