En dan krijg je een tik tegen je hoofd... In de bieb

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-16 20:45

Ja ik ging telefonisch getuigenverklaring afleggen. De andere getuigen konden ze niet bereiken want die telefoonnummers waren oud. Dus ik gezegd dat ze die vast kunnen bereiken via hun HU mail. :+

Ga er woensdag nog even staan drammen denk ik. Dan kan ik de verklaring ophalen.

kiwiwitje

Re: En dan krijg je een tik tegen je hoofd... In de bieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 20:46

Ben benieuwd, jammer dat het zo lang moet duren

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 23:15

Ik wil je niet 'bang' maken, maar mijn ervaring is dat een zaak als mishandeling (want dat is het gewoon in feite) aardig lang (2 tot 2,5 jaar) kan duren..

Verder is het echt not done dat de schooldirectie er niets aan doet, ik zou er zeker weten een brief aan wagen! Hoe gaat het verder met jou en je vriendin, TS?

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 19:59

Ik denk dat het met de tijdsduur wel mee kan vallen, als je heel erg door dramt. De directie wil denk ik ook geen gedoe :P

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 20:26

eclair98 schreef:
Ik denk dat het met de tijdsduur wel mee kan vallen, als je heel erg door dramt. De directie wil denk ik ook geen gedoe :P

Dat is een te makkelijke houding van de directie. Het is hun taak om dit soort dingen behoorlijk af te handelen: geweld is NIET aanvaardbaar en zeker niet in deze context. Daar hoor je dan iemand gewoon op aan te spreken, niet weg te kijken in de hoop dat het dan weer verdwijnt. Normen en waarden enzo - zeker ook voor directies van hogescholen.

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 22:06

Ik doelde eigenlijk meer op een procedure via het OM..

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 21:35

Shadow0 schreef:
eclair98 schreef:

Dat is een te makkelijke houding van de directie. Het is hun taak om dit soort dingen behoorlijk af te handelen: geweld is NIET aanvaardbaar en zeker niet in deze context. Daar hoor je dan iemand gewoon op aan te spreken, niet weg te kijken in de hoop dat het dan weer verdwijnt. Normen en waarden enzo - zeker ook voor directies van hogescholen.

Mijn ervaring is helaas dat scholen laks zijn.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 21:52

Sohee, iemand met een klein pikkie :+
Nog het meest irritant vind ik dat school/politie nog niets heeft gedaan. Moet je daar ook nog steeds achteraan.
Idd even de publiciteit (wat bokt eigenlijk al is) opzoeken als dit lang duurt , dan kan er plotseling een hoop.

En beterschap voor jullie! Hopelijk houden jullie er (lichamelijk en geestelijk) niks aan over!