Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
connie64 schreef:is t geen mogelijkheid dat de 2 dagen die je in de spits MOET rijden die nacht overnacht bij bv familie of collega?
dan hoef je alleen heen en volgende dag terug,de andere 2 dagen moet je niet in de spits
Maflinger_S schreef:@Duhelo: dat vind ik dus echt onbegrijpelijk. Dat je voor een ritje van 5 kilometer met de auto gaat en er dan zo lang over doet. Dan zou lopen, een fiets (al dan niet electrisch) of een brommertje toch een veel logischer keuze zijn?
A3a1 schreef:![]()
Dan zou ik bij de 5 km een fiets hebben gepakt
En bij de 35 km een brommer
Er zijn altijd genoeg redenen te bedenken om bepaalde dromen niet uit te voeren. Ik heb heel vaak beslissingen genomen die mij werden afgeraden, maar heb mijn gevoel altijd gevolgd en het is altijd goed gekomen! Femm_k schreef:Je werkt 3 dagen?
Doen!! Volg je hart TS!! Reistijd went, en je hebt genoeg vrije tijd om op je droomplekje leuke dingen te doen! Ik woon in Friesland en werk in Den Helder (100 km enkele reis) maar ik zou voor geen goud willen verhuizen! Ammenooitniet! En ik werk 4 dagen.
Overdenk het niet TS, is dit je droom? Gewoon doen! Ga lekker op je droomplekje wonen.Er zijn altijd genoeg redenen te bedenken om bepaalde dromen niet uit te voeren. Ik heb heel vaak beslissingen genomen die mij werden afgeraden, maar heb mijn gevoel altijd gevolgd en het is altijd goed gekomen!
Zo voelt het voor mij ook, alleen is het zo moeilijk om echt de stap te zetten!
Ben bang dat ik er spijt van krijg en het inderdaad enorm tegenvalt...
Genoeg tijd dus om voor te bereiden en te bedenken of dit écht is wat ik wil!
MalaQ schreef:Nu heb ik bedacht dat ik misschien maar gewoon moet verhuizen, en heen en weer moet gaan reizen naar mijn baan. Dit betekend 3 dagen in spitstijd en 1 dag buiten spitstijd over de A12 van voorbij Utrecht (woonplaats zal dan Doorn/Driebergen/Zeist etc worden) richting Gouda. 50/55 km ongeveer per keer.
Ongetwijfeld zijn er mensen die ook zo'n stuk reizen voor werk, en ik ben erg benieuwd hoe jullie het ervaren! Ook ben ik benieuwd naar mensen die ook dit stuk A12 rijden in spitstijd en hoe extreem dit is.
Ik ben benieuwd of het de moeite waard zal zijn om te verhuizen en een stuk van mijn tijd en geld 'op te offeren' aan reizen voor beter woongenot. En als laatst (dit zal ik uiteraard ook informeren bij mijn baas), heb ik wel recht op KM vergoeding als ik zélf ervoor kies verder weg te wonen?
MalaQ schreef:Voor degene die het niet trokken, werkten jullie fulltime? Want bij mij zal het straks gaan om 3 dagen.