Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nathalie18x schreef:Eigenlijk is het wel heel jammer , want als ik de verhalen zo lees denk ik oh zo kan het dus ook . Maarja een schoonmoeder die je dik noemt heeft het bij mij al verpest.
Woon ook niet echt in de buurt van ze, dus ik zie ze zo'n 1 keer per maand denk ik. M'n schoonzus afgelopen week nog drie keer
Anoeska27 schreef:Ik ben wel benieuwd of degenen die een fijne schoonfamilie hebben zelf ook al kinderen hebben. Ik kon namelijk ook prima met mijn sf tot er kinderen kwamen. Toen ging er een knop om en was er geen land meer mee te bezeilen. Met als gevolg dat we ze hooguit 4x per jaar zien.
, maar heb het nu toch echt bar slecht getroffen (de afgelopen 7 jaar dus).

) maar mijn schoonmoeder kan ik niet mee door één deur, haar broer kan dat trouwens ook niet. (En daar kan ik dan weer wel heel goed mee om
). Met mijn schoonvader wel.
Die komt hier dus ook amper (zijn keuze, ik vind dat niet erg, maar zou hij haar meer willen zien zou ik daar niet moeilijk om doen maar dat wil hij niet.)
Als mijn dochter op de peuterspeelzaal zit ga ik mee werken met haar. Dat is op maandag en donderdag. Op woensdag komt ze altijd idols kijken en in het weekend vaak een filmpje kijken of we gaan weg samen. Of ze komt op zondag langs als ze zich weer verslaapt voor de kerk haha.