jasmijn16 schreef:Jodie_ schreef:Haha ik was al even bang dat wij zo erg warenals we geen sterke drank hebben rekenen we soms nog wel eens een heel krat per man, en dan komen we vaak een heel goed eind, meestal houden we dan eens 2 kratjes over en ach die gaan dan in een weekend wel weer op. Sterke drank gaat eigenlijk ook altijd wel op, als het er staat drinken mensen het ook sneller.
Verder ons laatste feestje (mijn vriend en ik zijn de dag na elkaar jarig in februari) hebben we buiten een tent neergezet, goed dicht gemaakt, heaters gehuurd, goede boxjes, een grote biertafel en statafels, en verder zijn wij gek op drankspelletjes, dus mexxen, Stef stuntpiloot, 'ik heb nog nooit' etc, is bij ons eigenlijk altijd wel garantie voor een topfeest.
Oh en wat ik aaaaaltijd maak is jelloshots of anders dranksnoepjes, is hier altijd echt een hit, heb ze 1 keer niet gemaakt en toen was de helft teleurgesteld.
HEB JIJ STEF STUNTPILOOT?! daar zijn wij met de groep vrienden al zooo lang naar op zoek! Zou ik mogen weten hoe je daar aan gekomen bent
https://www.bol.com/nl/p/stef-stuntpilo ... 004223217/
Intertoys ook trouwens
als we geen sterke drank hebben rekenen we soms nog wel eens een heel krat per man, en dan komen we vaak een heel goed eind, meestal houden we dan eens 2 kratjes over en ach die gaan dan in een weekend wel weer op. Sterke drank gaat eigenlijk ook altijd wel op, als het er staat drinken mensen het ook sneller. 

het blijft een hit hoor, elk feestje komt ie weer tevoorschijn. Oh en 30 seconds is hier ook altijd een succes haha.