Niet een bucketlist maar een....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kiss2002Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 14:09

Naar de kapper gaan omdat ik een grove krul in mijn haar wilde... Vervolgens is er een permanent in gezet en heb ik ongeveer 1,5 jaar met een pluiskapsel rond gelopen. Verschrikkelijk! Heb het helemaal uit moeten laten groeien en steeds een flink stuk moeten afknippen (ik heb behoorlijk lang en heel stijl haar). Voor mij nooit geen "krullen" meer!

Mariekexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 14:09

- Je enkel net ingetaped bij de dokter. Dan op de pony zonder zadel en er natuurlijk afvallen..
- Ijsje die net uit de vriezer er aan likken en dan vast blijven zitten met je tong...
- Bijna stikken in een paaseitje...

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 14:15

Wat een geweldig topic, misschien moeten we hiervan een 18+ topic aanmaken ben nu wel erg benieuwd naar al die geweldige verhalen
Bij mij op mijn lijstje staat

- wijn en bier achter elkaar drinken, ongeveer een week van ziek geweest.
- niet naar me eigen gevoel luisteren in relaties.
- te hard met de auto door de bocht gaan, toen kwam de sloot over de weg :Y) ( ik had niks en de auto een deuk)

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 14:23

Emmaa_ schreef:
De rest gaat vooral over alcohol en de domme keuzes die daaruit voortvloeien, die ellende zal ik jullie besparen :')

Ah please do tell *\o/* Misschien voel ik me dan wat beter over m'n eigen (drink)gedrag :')

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 14:59

Smee__ schreef:
Emmaa_ schreef:
De rest gaat vooral over alcohol en de domme keuzes die daaruit voortvloeien, die ellende zal ik jullie besparen :')

Ah please do tell *\o/* Misschien voel ik me dan wat beter over m'n eigen (drink)gedrag :')

hahaha ik dacht precies het zelfde _O-

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 14:59

Kiss2002 schreef:
Naar de kapper gaan omdat ik een grove krul in mijn haar wilde... Vervolgens is er een permanent in gezet en heb ik ongeveer 1,5 jaar met een pluiskapsel rond gelopen. Verschrikkelijk! Heb het helemaal uit moeten laten groeien en steeds een flink stuk moeten afknippen (ik heb behoorlijk lang en heel stijl haar). Voor mij nooit geen "krullen" meer!

Hahaha vreselijk!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 15:16

Ik denk dat mijn 3 belangrijkste dingen zijn:

-Nooit meer werken voor een bazin die je behandelt als een dom onderdanig stuk stront(voor een strontloon dan ook nog, lag die drie keer zo hoog dan verzachte dat de pijn misschien nog wat :)) ). Ik moet veel te veel tijd van mijn leven doorbrengen op de werkvloer om dan ergens te zitten waar ik elke dag met een diepe zucht weer de deur binnen wandel.

-Nooit meer mijn partner me laten dwingen in dingen op te geven die eigenlijk niet wilde. Ik ben hier dingen door kwijtgeraakt waar ik vandaag nog altijd grote spijt van heb.

-Nooit meer een partner die niet eerlijk en open is, die dingen achterhoudt en denkt in "ik" en "jij" ipv "wij".

Bienotje

Re: Niet een bucketlist maar een....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 15:53

Voor mij een tupperware party :+

Alhoewel: wodka meedrinken in een wijnglas met de boys zal ik ook niet snel meer doen! :=

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 16:03

-Kamperen in een lekke tent terwijl het 's nachts rond het vriespunt is. Wat heb ik het koud gehad zeg...
-Een eigen pony, wat een tijd en geld gaat daar in zitten
-Zonder cap rijden, kon gelijk naar 't ziekenhuis...
-Niet naar mijn eigen gevoel luisteren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 16:06

Aight schreef:
ohjajoh6 schreef:
Humor dit!

Het meeste wat op mijn F#ck it list staat, is niet voor herhaling vatbaar eigenlijk; zwaar 18+, gecensureerd en niet altijd even legaal ook... :7

:') Maar echt ook

;) Voor mij in ieder geval echt genoeg om ze nooit meer te doen...

Wat ik trouwens nooit meer zal doen; is met een relatie die toch al niet zo lekker meer liep, naar Thailand gaan voor 3 weken - vind het nu 15 jaar na dato nog steeds zonde van al dat geld...

saffire

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 16:10

Owh geweldig dit heb er ook een paar.

Dronken in de botsauto's op de kermis.
Al rijdend mn fietslicht aan doen( heel hard gevallen )
Weet er nu even niet meer haha

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 16:10

- Luisteren naar mensen die zich willen bemoeien met mij en mijn dieren, terwijl ze mij en/of mijn dieren niet goed kennen
- Vrienden hebben op Facebook die je alleen maar willen volgen om over je te kunnen roddelen
- Proberen zonder handen te fietsen

Vadrouille

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 16:17

Nou ik heb volgens mij echt een waslijst

- Een paar 18+ dingen waar ik spijt van heb XD
- Zo lang mijn ex te hebben vergeven voor de dingen die hij heeft gedaan
- Mijn ex verdedigd bij de politie ( niet gelogen wel dik verdedigd )
- Mijn paard verkocht
- Verliefd worden op een paard waar ik het geld niet voor heb
- stoppen met werken bij Alice naber-lozeman
- Stoppen op mijn oude manege met rijden, en gestart op de manege waar ik nu begonnen ben
- dik 10 jaar lang mijn leven laten leiden door pesterijen en de gevolgen die deze hadden
- Laten boren bij de tandarts zonder verdoving ( en vervolgens de tandarts een blauw oog gemept XD )
- Vroeger als 8 jarige 16+ zitten kijken, waar ik nu als 21 jarige nog steeds last van heb, tjeess wat een trauma's heb ik daar aan over gehouden

Nou denk dat dit het wel zo'n beetje was XD

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 16:19

-Facebook aanmaken
-Een job behouden die mijn ontwikkeling beperkt
-Mij inlaten met de negativiteit van anderen
-Een paard kopen zonder de financiën te hebben (dat zie ik in mijn omgeving absurd vaak!)

Tearing me down, won't love or raise you any higher

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:38

Irisjeeh1999 schreef:
Mezelf in een achtbaan laten praten, met de smoes dat het een spookhuis is. No way dat ik mensen nog geloof in een pretpark :')

Herkenbaar!
Het eerste jaar dat vogelrok open was in de Efteling (1999?) zeiden m'n klasgenoten: het is mooi joh! Net droomvlucht, gaat alleen iets sneller %)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:40

Seks hebben met die ene mooie hipsterjongen die ik 2 zomers geleden overal tegenkwam. Alsof er een zeehond bovenop mij lag te versterven. Bah.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:42

Bizzybijtje schreef:
Gefermenteerde haai eten. Dat was niet mijn beste keuze ooit.

Mmmm, hákarl....

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 17:47

lieveli schreef:
Seks hebben met die ene mooie hipsterjongen die ik 2 zomers geleden overal tegenkwam. Alsof er een zeehond bovenop mij lag te versterven. Bah.

Wat een mooie beeldspraak, ik zie het helemaal voor me :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:55

Iets teveel rode wijn drinken op een eerste date... :=

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:59

Dieren voor anderen opvangen met afspraak dat ik er per maand voor betaald zal krijgen. Ze betalen niet. Ik ben een paar jaar na dato nog geïrriteerd. Niet meer doen.. :n

Geld lenen aan mensen, het komt niet terug.. Niet meer doen.. :n

Dingen voor mensen regelen om ze uit de brand te helpen. Ze doen het uiteindelijk toch net anders.. Niet meer doen.. :n

Luisteren naar gezeik van anderen over hun werk, gezondheid, man/vriend, kinderen, salaris, uitgaven, en er aan het einde van de avond achterkomen dat ze helemaal niet naar mij gevraagd hebben, maar alleen maar hun klep open hebben over hunzelf.. Niet meer doen.. :n

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:59

lieveli schreef:

- Topics als deze lezen en dan de inhoud van je beker thee over je laptop spugen bij dit soort posts :')

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 18:34

lieveli schreef:

Iedereen doet moeilijk over 18+ dingen en dan komt Lee :') <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 18:36

We zijn allemaal door seks tot stand gekomen en het is het normaalste ter wereld. Plus, als ik er iemand mee aan het lachen kan maken is slechte seks toch nog ergens goed voor.

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 18:39

Jamaica wiet :n Je levert toch wel kwaliteit in voor zo'n prijsje.. Heb de hele avond brak langs alle carnavalswagens gelopen, terwijl ik dacht dat ik droomde :')

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 19:04

Heerlijk dit topic!

Mijn lijstje:
- regelen binnen mijn iets te kleine studievereniging
- mijn faalangst wegdrinken met wijn, ik ben nog nooit zo snel lam geweest (wat me alleen maar verder van mijn doel afbracht :'))
- in de zweefmolen, holy fiets