iets laten aanbranden, hoe stank weg halen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 20:54

Afbeelding

nog een update: deze pannenset is het geworden Extreme duivel en de stank is nu wel grotendeels weg Haha!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:18

Mooie pannenset. Heb je hiermee de garantie dat het koken niet meer kan mislukken? Haha!
Ik heb deze week anders ook nog een keer wat anders gegeten dan gepland: mie met spaghettisaus en gehakt. De spaghetti had ik per ongeluk in de gootsteen laten vallen toen het deksel van de pan wel erg heet bleek te zijn.

De rookmelder hangt bij ons vlakbij het gasfornuis. Dit betekent dat ik geregeld onder het koken de batterij eruit moet trekken omdat het ding afgaat. En daar word je goed doof van Haha! Wentelteefjes kan ik niet bakken zonder dat dat ding afgaat.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:23

leuke set ja
dikke anti-aanbak laag ?? Haha!

misschien is een kookcursus een idee ??O:)
*bukt gauw* Haha!

germie schreef:
De rookmelder hangt bij ons vlakbij het gasfornuis. Dit betekent dat ik geregeld onder het koken de batterij eruit moet trekken omdat het ding afgaat. En daar word je goed doof van Wentelteefjes kan ik niet bakken zonder dat dat ding afgaat.

whaha klinkt helemaal bekend !!!!!!
pannekoeken en wentelteefjes ......
PIEEEEPIEEEEPIEEEEPIEEEPIEEEEPIEEEP
sjiess!
IK heb ooit eens op ene franse camping gestaan en daar waren veel engelsen, in elke stacaravan hing in de keuken dus ook zo'n piepiep...smorgens rond 8 uur galmde die krengen dan ook over de camping :S
de batterij kon je er natuurlijk niet uithalen en het kleine keukenraampje zorgde samen met de iniminiafzuiger ook niet voor de goede rookafvoer
was errug leuk dus daar (NOT)

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:24

haha ik ben ook een ramp met koken, kan wel lekkere dingen bakken in de oven(cake en koekjes enzo Haha! ) en een ei bakken en pannekoeken maar dan houd het toch echt op!

als ik iets laat aanbranden gaat de afzuiger op zn hardst, deuren&ramen open en een spray luchtverfrisser door de keuken(en de rest van het huis Knipoog )

daarom mag ik ook niet zo vaak iets nieuws proberen om te koken Schijnheilig

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 21:24

hele dikke bodem Knipoog en crossmonster, koken kan ik best aardig (zoek maar eens op VT Haha!) maar laten aanbranden nog beter Extreme duivel

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:27

whehe ja lielle, ik lees die "kookverhalen" (bloopers!) van jou echt met schuddende buik!
heerlijk die verhalen van hoe jij eten kan verkl... ehh kan koken Knipoog
vooral die soesjes van je ! whahaha heeel erg herkendbaar.ik had het bij de drilpudding ....dat werd dus ehm sja puddingdrank?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:31

Toch blijft het knap dat je erin geslaagd bent om een mergpijp te laten blakeren Haha!.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 21:31

Apple schreef:
Toch blijft het knap dat je erin geslaagd bent om een mergpijp te laten blakeren Haha!.

doe me dat maar eens na Extreme duivel

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:45

Durf je nog wel slobber voor je paard te koken? Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 23:37

nee, maar dat heb ik ook nog nooit gedaan Knipoog

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 12:17

Whahaha, ik ruik nog steeds de pannenkoeken van gisteren, maar da's heel wat lekkerder dan dat aangebrande spul. Ik steek regelmatig mijn pannenlappen ik de fik.... Even roeren in een pan en dan met je andere hand met pannenlap de pan vasthouden... Goh, wat stinkt hier toch zo?? En zie vervolgens vlammetjes bij mijn hand.... Weer een pannenlap naar z'n grootje. Het staat tegenwoordig standaard op mijn lijstje voor sinterklaas: nieuwe pannenlappen....

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 15:22

Shoarmabroodjes die blijven hangen in een broodrooster geven ook zo'n blauwe mist in de keuken....
Het wordt dus nu behoorlijk frisjes hier in huis. En de rookmelder doet het ook nog hier.