ik heb een b/c Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
wortelsussie schreef:Ik vind het geen gezicht. Groot of klein het hangt toch en helemaal als je het toch een beetje fris krijgt..
Heb zelf ook weinig maar draag altijd een bh heb ook geen last van schuren of zweten!
En ik heb gewoon 75C dus geen hele kleine borsten. 
iemand anders schreef:Ik vind het geen gezicht. Groot of klein het hangt toch en helemaal als je het toch een beetje fris krijgt..
Heb zelf ook weinig maar draag altijd een bh heb ook geen last van schuren of zweten!
Prik prik, oeps ik heb het een beetje koud. Emmaa_ schreef:MarlindeRooz schreef:Ik vind het geen gezicht. Groot of klein het hangt toch en helemaal als je het toch een beetje fris krijgt..
Ik moet daar altijd om lachenPrik prik, oeps ik heb het een beetje koud.
Woogy schreef:StellaMay schreef:Ben ik dan de enige die gewoon een bikini topje aan trekt? Heerlijk zacht en alles blijft toch mooi zitten.
Nee hoor, ik ook
er zijn zoveel topjes mogelijkheden... En zit nog fijn ook.
Suliko schreef:Ik zie vaak voorbij komen dat mensen het 'not done' vinden om tepels ergens doorheen te zien prikken. Maar wat is het not done stukje? Is het lelijk? Dat mag, je hoeft niet alles mooi te vinden, maar maakt het dat direct not done? Is het not done omdat tieten iets zijn wat ten alle tijden ergens in gepropt moet worden zodat je de werkelijke vorm niet meer ziet? Oke, maar waarom?
Ik zie bij jongens tig van de tijd ook tepels door shirtjes heen, daar sta ik echt nooit bij stil. Maar waarom doen mensen dat dan wel bij borsten? Ik snap echt dat hele issue rond borsten niet zo, het zijn geen geslachtsdelen, het zijn gewoon vethobbels ter grootte van een cherrytomaatje tot meloenen. Met een weirde erwt erop, die ieder mens heeft.![]()
Waarom is geen bh dragen not done, worden mensen er werkelijk naar van om zoiets te zien terwijl het gewoon een lichaamsdeel is.![]()
En wat ik zo typisch vind is dat het gros van de meiden rondloopt met broekjes die halverwege de kont stoppen en push ups waarbij de tieten er bijna uit ontploffen. Vind ik zelf ook niet het prettigste gezicht of mooi te noemen, maar ik wordt er niet naar van en vind het ook niet not done, moet toch iemand zelf weten. Maar dat er dan wel een issue om tepels wordt gemaakt?
. idinn schreef:Als je bh met warm weer schuurt en niet lekker zit. Heb je dan niet gewoon de verkeerde maat te pakken en/of geen fijn model/materiaal?
Dee_Es schreef:Volgens mij zijn we allemaal zo gewend geraakt aan die push up bh's dat we nu de gewone vorm van een borst heel raar vinden. Zo rond als ze met bh aan ogen zijn ze bij mij in ieder geval echt niet. Dat tepels not done zijn komt volgens mij door alle mannen die dan meteen alle zelfbeheersing verliezen en nog net niet beginnen te kwijlen.
Ik zie wel eens een dame door de supermarkt lopen zonder bh en ja dat vind ik vreemd, zelfde wanneer ik een plukje haar onder een oksel van een vrouw zie als ze haar arm optilt. Maar eigenlijk slaat het nergens om dat ik dat zo "vreemd" vind. Dus mijn mening is nog altijd dat iedereen lekker moet doen waar hij/zij zich fijn bij voelt. En respect voor de dames die zonder bh de straat op gaan, zou dat soms ook best willen maar ik durf dat echt niet.
Suliko schreef:Dee_Es schreef:Volgens mij zijn we allemaal zo gewend geraakt aan die push up bh's dat we nu de gewone vorm van een borst heel raar vinden. Zo rond als ze met bh aan ogen zijn ze bij mij in ieder geval echt niet. Dat tepels not done zijn komt volgens mij door alle mannen die dan meteen alle zelfbeheersing verliezen en nog net niet beginnen te kwijlen.
Ik zie wel eens een dame door de supermarkt lopen zonder bh en ja dat vind ik vreemd, zelfde wanneer ik een plukje haar onder een oksel van een vrouw zie als ze haar arm optilt. Maar eigenlijk slaat het nergens om dat ik dat zo "vreemd" vind. Dus mijn mening is nog altijd dat iedereen lekker moet doen waar hij/zij zich fijn bij voelt. En respect voor de dames die zonder bh de straat op gaan, zou dat soms ook best willen maar ik durf dat echt niet.
Als ik push ups zou gaan dragen zou ik mij echt 100x onzekerder gaan voelen. Je zou maar net die leuke jongen ontmoeten terwijl je push up draagt, wat een teleurstelling doe ik die jongen dan wel niet aan.![]()
![]()
Ik moet zelf ook bekennen dat ik bepaalde dingen soms even vreemd vind om te zien, maar vervolgens denk ik "oh wat fijn! Iemand doorbreekt een taboe, laat ik dat ook gaan doen!". Of niet, als het niets voor mij is, maar dat is ook niet erg want ieder mens is anders en iedereen moet doen waar hij/zij/het zicht fijn bij voelt.
Maar mijn god, die opmerkingen als 'ik wordt er naar van' of 'dat kan echt niet'. Ja hoezo dan. Ik zou het nooit iemand op willen leggen om iets normaal/mooi te gaan vinden, maar hou het dan bij jezelf in plaats van te zeggen dat iets echt niet kan. Want met zulke opmerkingen, maak je mensen die het wél graag zouden willen doen onzeker. En dat is gewoon jammer.
Tigress schreef:Als ik geen bh draag hangen ze ongeveer net boven mijn navel, stuiteren ze alle kanten uit, en zweet ik me daar kapot
Nee dankje, mijn Vlaamse reuzen gaan dagelijks hun hokkie in
Geweldige beschrijving, en die gaat ook voor mij op. Maar ik draag in het weekend, als ik toch de hele dag thuis ben, nog wel eens enkel een strak vest met de rits dicht, dan stuiteren ze niet zo. Fish_n_Chips schreef:Tigress schreef:Als ik geen bh draag hangen ze ongeveer net boven mijn navel, stuiteren ze alle kanten uit, en zweet ik me daar kapot
Nee dankje, mijn Vlaamse reuzen gaan dagelijks hun hokkie in
Geweldige beschrijving, en die gaat ook voor mij op. Maar ik draag in het weekend, als ik toch de hele dag thuis ben, nog wel eens alleen maar een strak vest met de rits dicht, dan stuiteren ze niet zo.