Geen bh dragen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:26

Ik loop altijd met bh, is de goede maat als het goed is dus is helemaal prima. Het komt echt zelden voor dat ik zonder dat ding ga :D ik heb een b/c

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:26

Ik vind het echt geen gezicht als mensen geen BH aan hebben, maar ach wie ben ik.. Misschien vinden ze mijn blonde haar wel lelijk of heb ik dikke billen! Moet er niet mee geconfronteerd worden dan word ik er wel echt akelig van :')

Heb zelf dan ook altijd (behalve thuis) een BH aan! Topless zonnen geen probleem, wel alleen in buitenland waar ik niemand ken :')

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:27

Ik vind het niet fijn om geen bh te dragen.
Over die feministische golf en dus geen bh aan: dat valt bij mij een beetje onder borstvoeding geven overal waar je er iedereen mee lastig valt.
Niet iedereen vind dat prettig om te zien, en dat mag vind ik ook.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:28

wortelsussie schreef:
Ik vind het geen gezicht. Groot of klein het hangt toch en helemaal als je het toch een beetje fris krijgt..

Heb zelf ook weinig maar draag altijd een bh heb ook geen last van schuren of zweten!

Ik kan je vertellen dat je bij mij nauwelijks ziet of ik een bh aan heb of niet. :') En ik heb gewoon 75C dus geen hele kleine borsten. :')

Ik doe het niet, zou wel kunnen maar ik voel mij er niet fijn bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:30

iemand anders schreef:
Ik vind het geen gezicht. Groot of klein het hangt toch en helemaal als je het toch een beetje fris krijgt..

Heb zelf ook weinig maar draag altijd een bh heb ook geen last van schuren of zweten!

Ik moet daar altijd om lachen :D Prik prik, oeps ik heb het een beetje koud.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-05-16 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:31

Toen ik vorig jaar zwanger was droeg ik met dit weer geen BH, had enorm veel tietpijn en was 28 weken zwanger toen. Veel te warm

Anders wel, heb er niet zo'n last van en bij mij zie je wel dat ik geen BH draag. Ik heb 85D maar je ziet het hangen zeg maar :+

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:33

Hier de bh ook altijd aan, zelfs thuis. Voel me zo niet-vrouwelijk zonder bh; dan blijft er ongeveer niks over.. :P

Zonder bh in het openbaar vind ik ook niet zo.. Als je het kunt zien dan. Ik ga er dan toch naar kijken, terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil/hoef te zien.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:35

Ik vind het juist vreselijk zonder := Ik voel me dan zo naakt en dan lijkt het net of iedereen kijkt terwijl dat helemaal niet zo is haha.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:37

Emmaa_ schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ik moet daar altijd om lachen :D Prik prik, oeps ik heb het een beetje koud.

Kwootkloot! Dat heb ik niet gezegd!

Ik heb altijd hele goedkope bh's (primark, H&M en HEMA). Je went er vanzelf aan wanneer het niet lekker zit. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:39

MarlindeRooz schreef:
Kwootkloot! Dat heb ik niet gezegd!

Ik heb altijd hele goedkope bh's (primark, H&M en HEMA). Je went er vanzelf aan wanneer het niet lekker zit. :')

Heb hem voor je aangepast hoor Marly :*

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:45

Ik zie vaak voorbij komen dat mensen het 'not done' vinden om tepels ergens doorheen te zien prikken. Maar wat is het not done stukje? Is het lelijk? Dat mag, je hoeft niet alles mooi te vinden, maar maakt het dat direct not done? Is het not done omdat tieten iets zijn wat ten alle tijden ergens in gepropt moet worden zodat je de werkelijke vorm niet meer ziet? Oke, maar waarom?

Ik zie bij jongens tig van de tijd ook tepels door shirtjes heen, daar sta ik echt nooit bij stil. Maar waarom doen mensen dat dan wel bij borsten? Ik snap echt dat hele issue rond borsten niet zo, het zijn geen geslachtsdelen, het zijn gewoon vethobbels ter grootte van een cherrytomaatje tot meloenen. Met een weirde erwt erop, die ieder mens heeft. :o?

Waarom is geen bh dragen not done, worden mensen er werkelijk naar van om zoiets te zien terwijl het gewoon een lichaamsdeel is. :')
En wat ik zo typisch vind is dat het gros van de meiden rondloopt met broekjes die halverwege de kont stoppen en push ups waarbij de tieten er bijna uit ontploffen. Vind ik zelf ook niet het prettigste gezicht of mooi te noemen, maar ik wordt er niet naar van en vind het ook niet not done, moet toch iemand zelf weten. Maar dat er dan wel een issue om tepels wordt gemaakt? :=

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:46

Woogy schreef:
StellaMay schreef:
Ben ik dan de enige die gewoon een bikini topje aan trekt? Heerlijk zacht en alles blijft toch mooi zitten. :o

Nee hoor, ik ook :)

Zie mijn post al veel eerder :) er zijn zoveel topjes mogelijkheden... En zit nog fijn ook.

Maar nu heb ik ook het geluk dat ik zo weinig heb dat het toch amper hangt :+

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:48

Ik draag eigenlijk altijd een bh. Alleen als ik een pyama dag heb thuis dan draag ik er geen. Ben altijd wel blij dat ik hem uit kan doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:52

Ik zie het probleem met hard wordende tepels ook niet echt hoor.

Dan zou ik een stuk plaatstaal ervoor moeten hangen, want bh of niet, als nippelgate hard word, prikken ze overal doorheen... :+

Ik vind ze er juist mooier op worden, den boobies; trekt zo lekker de vorm er weer in...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:52

Suliko schreef:
Ik zie vaak voorbij komen dat mensen het 'not done' vinden om tepels ergens doorheen te zien prikken. Maar wat is het not done stukje? Is het lelijk? Dat mag, je hoeft niet alles mooi te vinden, maar maakt het dat direct not done? Is het not done omdat tieten iets zijn wat ten alle tijden ergens in gepropt moet worden zodat je de werkelijke vorm niet meer ziet? Oke, maar waarom?

Ik zie bij jongens tig van de tijd ook tepels door shirtjes heen, daar sta ik echt nooit bij stil. Maar waarom doen mensen dat dan wel bij borsten? Ik snap echt dat hele issue rond borsten niet zo, het zijn geen geslachtsdelen, het zijn gewoon vethobbels ter grootte van een cherrytomaatje tot meloenen. Met een weirde erwt erop, die ieder mens heeft. :o?

Waarom is geen bh dragen not done, worden mensen er werkelijk naar van om zoiets te zien terwijl het gewoon een lichaamsdeel is. :')
En wat ik zo typisch vind is dat het gros van de meiden rondloopt met broekjes die halverwege de kont stoppen en push ups waarbij de tieten er bijna uit ontploffen. Vind ik zelf ook niet het prettigste gezicht of mooi te noemen, maar ik wordt er niet naar van en vind het ook niet not done, moet toch iemand zelf weten. Maar dat er dan wel een issue om tepels wordt gemaakt? :=

Amen! _/-\o_

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:54

Vandaag voor de grap eens een jurkje gedragen zonder bh. Na 5 minuten toch maar een bh erbij gepakt, zonder voelt echt te bloot :o Ik vind het geen fijn idee dat mensen misschien m'n tepels kunnen zien door de stof heen (is ook de reden dat ik nooit slappe bh's draag, altijd voorgevormd).

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:57

Volgens mij zijn we allemaal zo gewend geraakt aan die push up bh's dat we nu de gewone vorm van een borst heel raar vinden. Zo rond als ze met bh aan ogen zijn ze bij mij in ieder geval echt niet. Dat tepels not done zijn komt volgens mij door alle mannen die dan meteen alle zelfbeheersing verliezen en nog net niet beginnen te kwijlen :').
Ik zie wel eens een dame door de supermarkt lopen zonder bh en ja dat vind ik vreemd, zelfde wanneer ik een plukje haar onder een oksel van een vrouw zie als ze haar arm optilt. Maar eigenlijk slaat het nergens om dat ik dat zo "vreemd" vind. Dus mijn mening is nog altijd dat iedereen lekker moet doen waar hij/zij zich fijn bij voelt. En respect voor de dames die zonder bh de straat op gaan, zou dat soms ook best willen maar ik durf dat echt niet.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:59

idinn schreef:
Als je bh met warm weer schuurt en niet lekker zit. Heb je dan niet gewoon de verkeerde maat te pakken en/of geen fijn model/materiaal? :o

Dit was ook mijn gedachte. Een bh hoor je niet te voelen zitten, ongeacht het weer. Als het warm is is het extra van belang dat de boel goed ademt. Schurende bandjes heb ik in de zomer wel meer last van maar tegenwoordig draag ik eigenlijk alleen nog racerbacks.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 16:02

Dee_Es schreef:
Volgens mij zijn we allemaal zo gewend geraakt aan die push up bh's dat we nu de gewone vorm van een borst heel raar vinden. Zo rond als ze met bh aan ogen zijn ze bij mij in ieder geval echt niet. Dat tepels not done zijn komt volgens mij door alle mannen die dan meteen alle zelfbeheersing verliezen en nog net niet beginnen te kwijlen :').
Ik zie wel eens een dame door de supermarkt lopen zonder bh en ja dat vind ik vreemd, zelfde wanneer ik een plukje haar onder een oksel van een vrouw zie als ze haar arm optilt. Maar eigenlijk slaat het nergens om dat ik dat zo "vreemd" vind. Dus mijn mening is nog altijd dat iedereen lekker moet doen waar hij/zij zich fijn bij voelt. En respect voor de dames die zonder bh de straat op gaan, zou dat soms ook best willen maar ik durf dat echt niet.

Als ik push ups zou gaan dragen zou ik mij echt 100x onzekerder gaan voelen. Je zou maar net die leuke jongen ontmoeten terwijl je push up draagt, wat een teleurstelling doe ik die jongen dan wel niet aan. -O- :')

Ik moet zelf ook bekennen dat ik bepaalde dingen soms even vreemd vind om te zien, maar vervolgens denk ik "oh wat fijn! Iemand doorbreekt een taboe, laat ik dat ook gaan doen!". Of niet, als het niets voor mij is, maar dat is ook niet erg want ieder mens is anders en iedereen moet doen waar hij/zij/het zicht fijn bij voelt.
Maar mijn god, die opmerkingen als 'ik wordt er naar van' of 'dat kan echt niet'. Ja hoezo dan. Ik zou het nooit iemand op willen leggen om iets normaal/mooi te gaan vinden, maar hou het dan bij jezelf in plaats van te zeggen dat iets echt niet kan. Want met zulke opmerkingen, maak je mensen die het wél graag zouden willen doen onzeker. En dat is gewoon jammer.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 16:03

Zelf zou ik het nooit doen, voel mij er niet prettig bij. Maar als andere mensen zich er wel prettig bij voelen, helemaal prima. Het zijn maar borsten hoor. En priemende tepels... Tsja ik kan me er niet aan storen. Tenzij het een onverzorgd geheel wordt, maar dat geldt met bh net zo goed.

Maargoed, ik studeer aan de kunstacademie en hebben regelmatig een naaktmodel voor de klas, dan leer je er wel anders naar kijken ook heb ik gemerkt.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 16:05

Ik verbaas me er wel enorm over dat mensen bh's zo vreselijk niet comfortabel vinden. Heb er echt altijd een aan, kan door mijn maat ook niet comfortabel zonder. Met de juiste maat en een bh van goede kwaliteit hoort dat juist steun te geven en prettig te dragen.

Vrouwen zonder bh vind ik ook geen gezicht en al helemaal niet met die knoppen die door het shirt heen prikken... Maar als mensen zich er fijn bij voelen moeten ze het vooral doen. Topless zonnen doe ik overigens wel in het buitenland, maar ga ik zwemmen dan trek ik wel gewoon mn bovenstukje weer aan.

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 16:09

Suliko schreef:
Dee_Es schreef:

Als ik push ups zou gaan dragen zou ik mij echt 100x onzekerder gaan voelen. Je zou maar net die leuke jongen ontmoeten terwijl je push up draagt, wat een teleurstelling doe ik die jongen dan wel niet aan. -O- :')

Ik moet zelf ook bekennen dat ik bepaalde dingen soms even vreemd vind om te zien, maar vervolgens denk ik "oh wat fijn! Iemand doorbreekt een taboe, laat ik dat ook gaan doen!". Of niet, als het niets voor mij is, maar dat is ook niet erg want ieder mens is anders en iedereen moet doen waar hij/zij/het zicht fijn bij voelt.
Maar mijn god, die opmerkingen als 'ik wordt er naar van' of 'dat kan echt niet'. Ja hoezo dan. Ik zou het nooit iemand op willen leggen om iets normaal/mooi te gaan vinden, maar hou het dan bij jezelf in plaats van te zeggen dat iets echt niet kan. Want met zulke opmerkingen, maak je mensen die het wél graag zouden willen doen onzeker. En dat is gewoon jammer.

Die van mij vindt m'n borsten zelfs te groot :')

Ik heb een beetje het idee dat het zo is als vrouwen die ergens anders haar hebben dan op hun hoofd. Iew, je mag het niet zien! Ik loop thuis zo vaak zonder bh, maar gewoon de gewenning zorgt er wel voor dat ik er een aan doe naar school. Heeeul stiekem misschien ook omdat het er dan mooier uit ziet, maar zover ik weet kijkt er toch niemand naar behalve vriendlief.

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 16:43

Tigress schreef:
Als ik geen bh draag hangen ze ongeveer net boven mijn navel, stuiteren ze alle kanten uit, en zweet ik me daar kapot :')
Nee dankje, mijn Vlaamse reuzen gaan dagelijks hun hokkie in :Y)

_O- Geweldige beschrijving, en die gaat ook voor mij op. Maar ik draag in het weekend, als ik toch de hele dag thuis ben, nog wel eens enkel een strak vest met de rits dicht, dan stuiteren ze niet zo.
Laatst bijgewerkt door Fish_n_Chips op 09-05-16 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 16:45

Fish_n_Chips schreef:
Tigress schreef:
Als ik geen bh draag hangen ze ongeveer net boven mijn navel, stuiteren ze alle kanten uit, en zweet ik me daar kapot :')
Nee dankje, mijn Vlaamse reuzen gaan dagelijks hun hokkie in :Y)

_O- Geweldige beschrijving, en die gaat ook voor mij op. Maar ik draag in het weekend, als ik toch de hele dag thuis ben, nog wel eens alleen maar een strak vest met de rits dicht, dan stuiteren ze niet zo.

Ik vind het ook leuk gezegd. _/-\o_

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 16:56

Lente schreef:
Ik heb altijd een bh aan. Simpelweg omdat ik anders over mijn tieten struikel. :')

Alleen thuis laat ik het wel eens. Maar vaak dan alsnog een sporttop aan.

Ik mis de vind ik leuk knop :+ :')