Zonnetje81 schreef:Dank je wel!
Gelukkig heb ik wel hulp maar dan uit onverwachte hoekdie krijgen nog een extra thanks!
Dat zijn altijd wel de leukste de onverwachte!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zonnetje81 schreef:Of het is van mij een illusie dat 'vroeger' mensen meer voor je klaar zouden staan dan tegenwoordig.Ik vond het al met op vakantie gaan dus een onmogelijke opgave om oppas te kunnen krijgen voor mijn poezenbeesten..... Nu heb ik dan hulp van mijn vader maar het gaat ook hypothetisch erom wat als hij nou in het buitenland zat...??
Zonnetje81 schreef:Ik vind het knap om te oordelen dat ik geen netwerk opbouw. omdat ik geen buren heb die in die categorie vallen. Ik wil ook niet op buren terug moeten vallen. Daar heb ik mijn vrienden voor.....de een blijkt meer voor je klaar te staan dan de ander.
Kinke schreef:Ik vind sommige reacties best bizar. Ik snap wel wat de TS bedoelt, van je vrienden verwacht je toch het aanbieden van hulp? Ik vind het tenminste niet meer dan normaal om hulp aan te bieden aan vrienden, daar hoeft men niet zelf om te vragen.
In dit soort gevallen kan dat fijn zijn.
Zonnetje81 schreef:Of het is van mij een illusie dat 'vroeger' mensen meer voor je klaar zouden staan dan tegenwoordig.Ik vond het al met op vakantie gaan dus een onmogelijke opgave om oppas te kunnen krijgen voor mijn poezenbeesten..... Nu heb ik dan hulp van mijn vader maar het gaat ook hypothetisch erom wat als hij nou in het buitenland zat...??

Kinke schreef:Ik vind sommige reacties best bizar. Ik snap wel wat de TS bedoelt, van je vrienden verwacht je toch het aanbieden van hulp? Ik vind het tenminste niet meer dan normaal om hulp aan te bieden aan vrienden, daar hoeft men niet zelf om te vragen.
ik zou echt willen dat ik attenter was, maar het lukt gewoon niet. Ik zou zulke dingen dus gewoon niet doorhebben en niet vragen, maar ik zou met alle liefde dagelijks komen helpen als iemand mij vraagt! Ik ben meer van duidelijkheid, vraag gewoon als je iets nodig hebt, en niet hinten of verwachten dat mensen het wel zullen snappen
ik woonde nog niet eens zo lang daar, maar de buren stonden ook altijd klaar. De paarden zijn opgevangen. Heel erg dankbaar daarvoor. Tientallen mensen hebben zich daarvoor ingespannen
.