slaapdienst...maar slapen ho maar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 21:31

Herriestoppers/oordopjes. :+ Heerlijk, van dat doodse geluid val je soms vanzelf in slaap. :o

Silver_Bolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 23:19

Oordopjes dat kan je toch niet doen? Je moet toch de cliënten horen als er iets is?

Ik slaap meestal wel goed, afgelopen maandag had ik weer slaapdienst, en toen ging om kwart voor 3 de bel van een cliënten die we naar de wc moeten helpen ivm epilepsie. Als ik daar dan ben geweest dan ben ik klaar wakker en duurt het meestal wel even voor ik weer in slaap ben. Stiekem hoop ik dan ook altijd dat ze niet belt :o

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 23:22

Ik heb nu slaapdienst. Is alweer twee weken geleden, lang voor mijn doen.. Zal wel een rustig nachtje worden.

Edit: Taalfout
Laatst bijgewerkt door ievie op 13-05-16 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 23:22

Weet niet hoe het zit met een bel hoor, mijn moeder slaapt direct in met oordopjes maar ze hoort de wekker wel. De wekker die ik niet hoor zonder oordopjes in. Weet dus niet hoe TS haar cliënten hoort, als dit per bel gaat is het mogelijk.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 09:24

Ieder uur wakker was wel vermoeiend ja. Nu slaap ik wel een stuk beter. Maar moet toch altijd even bijkomen na een slaapdienst. Later dit jaar verhuizen we naar nieuwbouw, dan ga ik veel minder slaapdiensten draaien. Helaas krijg ik dan wel meer dagdiensten :+ die hebben we nu niet. Dan heb ik toch bijvoorbeeld liever 1 hele lange dienst, als 2 dagdiensten.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-16 18:50

xSlvna, als de cliënten mij nodig hebben bellen ze met een Caveo, dit is een alarmsysteem. Mijn dect telefoon gaat dan keihard af dus dat hoor ik wel! Oordopjes heb ik geprobeerd maar vind ik vaak niet lekker liggen :+ (ik ben echt een doos hoor)

Wat ik nu wel doe is met de oordopjes van mijn telefoon slapen, met een rustgevend muziekje of slaap-geluiden. Ik heb een hele fijne app waarbij je zelf de geluiden aan en uit kunt zetten, variërend van regen-geluiden, zee-geluiden, kwaakende kikker-geluiden, vogel-geluiden, buiten-geluiden enz enz. Daar bovenop kan ik een mediteer-dingetje aanzetten om in slaap te komen, die duurt ongeveer 10 minuten.. de geluiden die ik geactiveerd heb gaan wel gewoon door voor de tijd die ik ingesteld heb. Als de tijd om is, bv 45 minuten, schakelt de app vanzelf uit *\o/*

ik ben benieuwd hoe het vanavond zal gaan *D

*ik hoop ook altijd dat mensen me niet uit bed bellen..dat heeft iedereen wel denk ik? :o? Niemand die zijn bed uit moet zal denken: 'YES! ik mag eruit!' *

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 19:08

Misschien kunnen valeriaan druppels je helpen om sneller in te slapen ? Of passiebloem pilletjes?

Jojoju

Re: slaapdienst...maar slapen ho maar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-16 07:35

ik neem de maximale dosis melatonine.. maar ook dat heeft weinig effect :(

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 09:19

Maximale doseringen de drogist of via de dokter.
Via de drogist is namelijk niks