Leedvermaak op facebook

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Re: Leedvermaak op facebook

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 12:24

De mooie nicki minaj generatie is ook een hele mooie :+

edwardway

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 12:25

Tivoli schreef:
Ik erger me juist aan Facebook drama's :o
Ik ontvolg ook steevast de mensen die 8 keer per dag een nieuwe status plaatsen,waardoor mijn hele startpagina wordt volgesneeuwd met 1 persoon :roll:
Ook ontvolg ik de zogenaamde swekkerinnen... Je weet wel: wenkbrauwen getekend,borstjes vooruit,lipjes getuit....SELFIE!
En dan het liefst 9 selfies per dag,al dan niet met mobiel zichtbaar in de spiegel gefotografeerd :')
Natuurlijk zijn de foto's bewerkt en hebben ze talloze likes en reacties die ALLEMAAL worden beantwoord met 'tnx sgat jij ook' .... De horror :Y)

Kansloze reacties en discussies op groepspagina's vind ik dan wel weer leuk, alleen als ik ze wil bekijken,niet op m'n tijdlijn :D

De mooie Nicki Minaj generatie pagina! Blij dat het weer terug is :Y)

Edit: iemand was me voor :D

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 12:27

Hahah ik heb wel 1 iemand op fb waarbij ik de pagina toch wel wekelijks even bezoekt. Puur om te zien welke niet doordachte dingen ze nou weer heeft gedaan.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 12:29

Oh heerlijk! Ik herken het! :D

Ik heb er twee op facebook, waarvan ze beide een keer tegen mij zeiden in dezelfde week:
'Ik wil haar nooit meer spreken, nooit meer zien, nooit meer vrienden mee zijn!'
Ik heb toen tegen beide personen gezegd dat ik me er niet mee bemoei, aangezien het toch na een week weer anders kan zijn.. :') Ja zelfs dat met een week kan het weer anders zijn heb ik tegen beide gezegd, en goh, wat zag ik een week later? Weer een hele blije selfie met beide dames en een drankje op het terras.. _O-

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 12:33

Ooooh heerlijk! Ik hou er echt van. Ben ook graag op de hoogte van ALLES. Als ik zelf domme dingen doe zet ik ze vaak ook op facebook zodat mensen kunnen smullen. Het is geven en nemen dames. :j

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 12:34

Die mooie nicki minaj pagina is nog tot daar aan toe... Maar om zulke huppel k*tjes elke dag op m'n eigen tijdlijn voorbij te zien komen? Nee,dan ontvolg ik je... Ik wil best vrienden met je zijn maar ik hoef niet elke dag je bh en je opgepompte lippen te zien met een sexy haarstrengetje langs je gezicht.... :')

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 12:35

Haha ik heb zo leuke manlijke collega die echt lachen gieren brullen ik :') als het op zijn werk weer eens x tjerk niet gaat zo als het hoort te gaan dan zet hij van de tegelwijsheden op zijn Facebook. Alleen zijn vrienden reageren er altijd op een manier op dat hij dan eigelijk niet wil.
Waardoor wij (andere collega's) op het werk weer wat te lachen hebben :D

Heerlijk gewoon en dat hij het zelf dan eigelijk niet door hebt. Hij reageerde ook altijd op alles van een vrouwelijke collega dat zelfs een vriendin van mijn (haar vriend die is een vriend an hem) aan mijn vroeg of het iets meer was :')
Meneer is single.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 14:26

Kortpittig en Klantenservice vind ik soms wel erg ver gaan. Neemt niet weg dat ik vaak erg hard zit te grinniken om die pagina's...

Daarnaast scroll ik graag door 'De domste statussen van Nederland' of 'Ik bied de helft' :D

Mijn eigen tijdlijn op Facebook is helaas niet zo sappig, maar eerder doodsaai.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 14:33

Ik had dat vooral op Hyves al die drama, op Facebook is het minder. Ik kan er wel echt van genieten :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 14:34

Ik kende 'ik bied de helft' nog niet maar zit me nu te bescheuren om hun posts. :D

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 14:37

Leer mij drama op fb kennen.. :D Heerlijk!

Ondertussen is ook een mooie pagina! :))

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 14:55

Ik kende "klantenservice" niet, maar vind die ook wel op het randje hoor.... Dit kan bedrijven serieus klanten kosten omdat ze niet doorhebben dat ze niet bij de echte klantenservice zitten...

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 14:58

Captain schreef:
Ik kende 'ik bied de helft' nog niet maar zit me nu te bescheuren om hun posts. :D

Ik doe met je mee. :')

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 15:00

Lieveli..... Na 1 april was ik al aan het twijfelen, maar vanaf vandaag ben je voor mij echt officieel Stouteli :') Kan het bokt management jou naam niet permanent aanpassen...?? ~~}>

Maarehm, ik ben het wel met je eens idd :') Ik kan mij daar ook mee vermaken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 15:04

Oh, leedvermaak, heerlijk! <3

Al heb ik het leedvermaak niet ín m'n timeline maar zoek ik het wel graag even anoniem op natuurlijk :')

Kan me dan werkelijk waar bescheuren over hele drama verhalen over niet mogen eten, operaties & het bijbehorende gemiep waarbij ik dan denk 'ach kindje. Een ochtendje eten knap je nog best van op en je hoofd kan je aanpassen maar je gezellige karakter halen ze er niet mee weg' :')

En zo zijn er nog wel meer mensen die ik af en toe eens even bekijk en dan tot de conclusie kom; he, ik doe het niet zo gek, ik ben niet zo lelijk, en ik ben dan niet rijk, beroemd en getalenteerd maar ik leef in ieder geval wel op een leuke manier met m'n gezinnetje :')

muzzy17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 15:04

LadyMadonna schreef:
Ik kende "klantenservice" niet, maar vind die ook wel op het randje hoor.... Dit kan bedrijven serieus klanten kosten omdat ze niet doorhebben dat ze niet bij de echte klantenservice zitten...

Klantenservice schijnt begonnen te zijn zodat bedrijven reageren op klachten.
Vaak gaan ze behoorlijk ver, maar zie je vervolgens de echte klantenservice van hun reageren terwijl ze daarvoor niks deden.

Dus iemand krijgt geen reactie van het bedrijf op een gegronde klacht en als klantenservice reageert kan het ineens wel. Zo worden de mensen als nog geholpen :+

Slim en vaak hilarisch

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 15:09

Ik vind het ook altijd hilarisch om de reacties bij like&deel acties te lezen. Veel mensen (tsja, toch voornamelijk de kortpittige dames) die hele betogen houden over waarom iets een "top winactie is" +:)+ +:)+ +:)+ of soms zelfs foto's van zichzelf met 2 duimen omhoog erbij plaatsen (en een leuk tekstje wat er in Paint op is geplakt...) ... Je komt er tegenwoordig ook hele bekende stockfoto-modellen tegen waar dan ook op de foto staat geschreven: "WAAAUW, wat een superleuke prijs!! Ik doe mee!!"

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 15:20

Joanieke schreef:
Oh heerlijk! Ik herken het! :D

Ik heb er twee op facebook, waarvan ze beide een keer tegen mij zeiden in dezelfde week:
'Ik wil haar nooit meer spreken, nooit meer zien, nooit meer vrienden mee zijn!'
Ik heb toen tegen beide personen gezegd dat ik me er niet mee bemoei, aangezien het toch na een week weer anders kan zijn.. :') Ja zelfs dat met een week kan het weer anders zijn heb ik tegen beide gezegd, en goh, wat zag ik een week later? Weer een hele blije selfie met beide dames en een drankje op het terras.. _O-

ja zo ken ik er ook 2, irritant vind ik dat ondertussen zelfs :')

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 15:28

Anoniem schreef:

Al heb ik het leedvermaak niet ín m'n timeline maar zoek ik het wel graag even anoniem op natuurlijk :')

Kan me dan werkelijk waar bescheuren over hele drama verhalen over niet mogen eten, operaties & het bijbehorende gemiep waarbij ik dan denk 'ach kindje. Een ochtendje eten knap je nog best van op en je hoofd kan je aanpassen maar je gezellige karakter halen ze er niet mee weg' :')

En zo zijn er nog wel meer mensen die ik af en toe eens even bekijk en dan tot de conclusie kom; he, ik doe het niet zo gek, ik ben niet zo lelijk, en ik ben dan niet rijk, beroemd en getalenteerd maar ik leef in ieder geval wel op een leuke manier met m'n gezinnetje :')

Doe me een lol en vertoon ditzelfde gedrag nou gewoon even op straat bij mensen die niet zo perfect zijn als jij. Kijken hoelang het duurt voor je een klap te pakken hebt. ;) Ik vind dit echt laf gedrag.

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 15:38

Goof schreef:
De mooie nicki minaj generatie is ook een hele mooie :+

ja :') _/-\o_

En wat vinden jullie van relatiestatus: "Het is ingewikkeld" ?

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 15:39

Ja hoor herkenbaar :') . Van die like en win dingen ga ik ook wel eens met mijn ogen rollen. Ik zie er ook wel eens die een bericht gaan delen van een of andere vage "like en win" pagina, die voor geen enkel bedrijf lijkt te werken maar wel dagelijks 23 gloednieuwe Iphones, 12 keukens en 3 wereldreizen kan wegschenken, maar nooit zegt wanneer een actie afloopt noch winnaars bekend maakt.
Maar hé, het kan je altijd toch meezitten niet :+ :') .

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 15:46

Zo heb ik al een vage kennis duidelijk gemaakt dat die ene vakantie naar Disneyland Parijs met 3500 euro vakantiegeld niet echt was. Enkel om farmen... Had ze het er afgehaald.

Twee weken later deelde ze het weer!! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 15:54

Palmera schreef:
Anoniem schreef:

Doe me een lol en vertoon ditzelfde gedrag nou gewoon even op straat bij mensen die niet zo perfect zijn als jij. Kijken hoelang het duurt voor je een klap te pakken hebt. ;) Ik vind dit echt laf gedrag.

Volgens mij noem ik mezelf nog altijd niet perfect hoor ;)
Af en toe is het echter wel heerlijk 'opluchtend' om de mensen die mij destijds belachelijk maakten of kleineerden, het nu zelf absoluut niet zo goed doen als ze naar de buitenwereld graag doen blijken. Leedvermaak dus ja. En ja, dan sta ik even stil en mag ik best bij mezelf denken 'goh. zo raar doe ik het dus niet. ' ;)
Voordeel is, ik weet dat deze mensen dat ook bij mij doen, alleen bij mij is er weinig drama op m'n facebook te vinden als buitenstaander ;)
Geen nood, jou ken ik niet op FB dus om jou zal ik niet lachen :(:) Lighten up, het topic heet Leedvermaak op Facebook. Secret Guilty Pleasure zullen we het maar noemen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-04-16 16:09, in het totaal 2 keer bewerkt

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 15:57

Sammie schreef:
Zo heb ik al een vage kennis duidelijk gemaakt dat die ene vakantie naar Disneyland Parijs met 3500 euro vakantiegeld niet echt was. Enkel om farmen... Had ze het er afgehaald.

Toen kwam het misschien niet van de pagina Like en win, maar 'Deel en win', en dan is het misschien wel 'egt' hoor? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 15:59

Kwanyin schreef:
Sammie schreef:

Toen kwam het misschien niet van de pagina Like en win, maar 'Deel en win', en dan is het misschien wel 'egt' hoor? :')

:')
Die Like & Win pagina's zijn ook op z'n zachtst gezegd, euh, bijzonder. Hele shop-tegoed-kaarten worden er verloot :') Heb alleen nooit iemand daadwerkelijk zo'n shoptegoed-kaart zien winnen maar de reacties eronder zijn wel heerlijk :')