Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tivoli schreef:Ik erger me juist aan Facebook drama's
Ik ontvolg ook steevast de mensen die 8 keer per dag een nieuwe status plaatsen,waardoor mijn hele startpagina wordt volgesneeuwd met 1 persoon
Ook ontvolg ik de zogenaamde swekkerinnen... Je weet wel: wenkbrauwen getekend,borstjes vooruit,lipjes getuit....SELFIE!
En dan het liefst 9 selfies per dag,al dan niet met mobiel zichtbaar in de spiegel gefotografeerd![]()
Natuurlijk zijn de foto's bewerkt en hebben ze talloze likes en reacties die ALLEMAAL worden beantwoord met 'tnx sgat jij ook' .... De horror![]()
Kansloze reacties en discussies op groepspagina's vind ik dan wel weer leuk, alleen als ik ze wil bekijken,niet op m'n tijdlijn

Ja zelfs dat met een week kan het weer anders zijn heb ik tegen beide gezegd, en goh, wat zag ik een week later? Weer een hele blije selfie met beide dames en een drankje op het terras..
als het op zijn werk weer eens x tjerk niet gaat zo als het hoort te gaan dan zet hij van de tegelwijsheden op zijn Facebook. Alleen zijn vrienden reageren er altijd op een manier op dat hij dan eigelijk niet wil.
Heerlijk!

LadyMadonna schreef:Ik kende "klantenservice" niet, maar vind die ook wel op het randje hoor.... Dit kan bedrijven serieus klanten kosten omdat ze niet doorhebben dat ze niet bij de echte klantenservice zitten...
Joanieke schreef:Oh heerlijk! Ik herken het!
Ik heb er twee op facebook, waarvan ze beide een keer tegen mij zeiden in dezelfde week:
'Ik wil haar nooit meer spreken, nooit meer zien, nooit meer vrienden mee zijn!'
Ik heb toen tegen beide personen gezegd dat ik me er niet mee bemoei, aangezien het toch na een week weer anders kan zijn..Ja zelfs dat met een week kan het weer anders zijn heb ik tegen beide gezegd, en goh, wat zag ik een week later? Weer een hele blije selfie met beide dames en een drankje op het terras..
Anoniem schreef:Oh, leedvermaak, heerlijk!
Al heb ik het leedvermaak niet ín m'n timeline maar zoek ik het wel graag even anoniem op natuurlijk
Kan me dan werkelijk waar bescheuren over hele drama verhalen over niet mogen eten, operaties & het bijbehorende gemiep waarbij ik dan denk 'ach kindje. Een ochtendje eten knap je nog best van op en je hoofd kan je aanpassen maar je gezellige karakter halen ze er niet mee weg'![]()
En zo zijn er nog wel meer mensen die ik af en toe eens even bekijk en dan tot de conclusie kom; he, ik doe het niet zo gek, ik ben niet zo lelijk, en ik ben dan niet rijk, beroemd en getalenteerd maar ik leef in ieder geval wel op een leuke manier met m'n gezinnetje
Ik vind dit echt laf gedrag.
. Van die like en win dingen ga ik ook wel eens met mijn ogen rollen. Ik zie er ook wel eens die een bericht gaan delen van een of andere vage "like en win" pagina, die voor geen enkel bedrijf lijkt te werken maar wel dagelijks 23 gloednieuwe Iphones, 12 keukens en 3 wereldreizen kan wegschenken, maar nooit zegt wanneer een actie afloopt noch winnaars bekend maakt.
.
Palmera schreef:Anoniem schreef:Oh, leedvermaak, heerlijk!
Al heb ik het leedvermaak niet ín m'n timeline maar zoek ik het wel graag even anoniem op natuurlijk
Kan me dan werkelijk waar bescheuren over hele drama verhalen over niet mogen eten, operaties & het bijbehorende gemiep waarbij ik dan denk 'ach kindje. Een ochtendje eten knap je nog best van op en je hoofd kan je aanpassen maar je gezellige karakter halen ze er niet mee weg'![]()
En zo zijn er nog wel meer mensen die ik af en toe eens even bekijk en dan tot de conclusie kom; he, ik doe het niet zo gek, ik ben niet zo lelijk, en ik ben dan niet rijk, beroemd en getalenteerd maar ik leef in ieder geval wel op een leuke manier met m'n gezinnetje
Doe me een lol en vertoon ditzelfde gedrag nou gewoon even op straat bij mensen die niet zo perfect zijn als jij. Kijken hoelang het duurt voor je een klap te pakken hebt.Ik vind dit echt laf gedrag.

Lighten up, het topic heet Leedvermaak op Facebook. Secret Guilty Pleasure zullen we het maar noemen Sammie schreef:Zo heb ik al een vage kennis duidelijk gemaakt dat die ene vakantie naar Disneyland Parijs met 3500 euro vakantiegeld niet echt was. Enkel om farmen... Had ze het er afgehaald.
Twee weken later deelde ze het weer!!
Kwanyin schreef:Sammie schreef:Zo heb ik al een vage kennis duidelijk gemaakt dat die ene vakantie naar Disneyland Parijs met 3500 euro vakantiegeld niet echt was. Enkel om farmen... Had ze het er afgehaald.
Twee weken later deelde ze het weer!!
Toen kwam het misschien niet van de pagina Like en win, maar 'Deel en win', en dan is het misschien wel 'egt' hoor?
Heb alleen nooit iemand daadwerkelijk zo'n shoptegoed-kaart zien winnen maar de reacties eronder zijn wel heerlijk