Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
oomens schreef:janderegelaa schreef:ING heeft geen identifier. Ook via de computer gaat het met je telefoon. Dus waar je ook bent, je kunt altijd bankieren.
Hoeft niet met een telefoon hoor. Kan ook gewoon met de papieren lijst met TAN-codes (wel doorstrepen welke je al gebruikt hebt).
oomens schreef:Mist schreef:eerst 10 jaar bij ABN gezeten, toen vonden ze ineens dat mijn handtekening afwijktte van toen ik 15 was (ineens) ondanks dat ik mij kon identificeren etc. alles geblokkeerd, geld moeten lenen van mijn ouders om hypotheek te betalenheeft 6wkn geduurd (tegen die tijd had ik alles opgezegd)
toen ING die hebben mij geblokkeerd omdat ik op mijn werk in belgie had ge internetbankiert, ik had een virus op mijn computer volgens henmoest net die week 20.000euro belasting betalen (zelfstandige) kon zelfs niet op het bankkantoor overmaken (mijn eigen geld !!!!) Kon ik weer geld lenen
dus daar ook weg. Kon maar 10.000 per week van mijn eigen geld afnemen maar de belastingdienst wacht echt niet met boetes!
![]()
nu Rabo, nog geen rare dingen meegemaakt.
Kun je ook met een zakelijke rekening maar 10.000 per week overmaken? Of heb je de particuliere rekening ook zakelijk geprobeerd te gebruiken?

superpony schreef:Sns verzekerd nu ook sommige aankopen voor 30 dagen. Maar goed, weet idd niet wat het pakket kost. EErlijk gezged kijk ik daar niet zo naar.
Het probleem is met de lage rente, dat die ook in de min kan zakken, zodat je dus rente moet gaan betalen uiteindelijk op je spaarrekening en dat verdom ik gewoon.
Neemt niet weg, dat er geen kant en klare oplossing is. Opnemen vind ik ook niet echt handig en voor lang vastzetten is voor dat deel niet de bedoeling.
dan haalt iedereen z'n geld van de bank en hebben we met z'n allen een probleem want dan vallen de banken om en buiten dat bestaat er niet eens genoeg geld dat iedereen het contant op kan nemen...