Het leed wat kleding verkopen heet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 18:35

Nou bij mij ging het anders aardig goed :+ (maar dit was ook wel geluk hebben)

Gisteren alles online gezet, en meteen al de helft verkocht! Nu zo'n €130 rijker.

Ik heb er wel een halve dag voor uitgetrokken (en dan tel ik de middag kast-opruimen niet eens mee) om alles wat nodig was te strijken en netjes adverteren.

Tips:
- Zorg dat wat je aanbied er netjes uit ziet (kleding bijvoorbeeld strijken)
- Zorg voor een rustige achtergrond (kast of bed)
- Hang kleding aan hangers voor de verkoopfoto's
- Een kort maar duidelijke tekst bij de advertenties
- Bieden op marktplaats uit zetten, mijn ervaring is dat zelden iemand ook nog terug reageert...

geerte

Re: Het leed wat kleding verkopen heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 22:48

Wow, goed gedaan zeg. Mag ik vragen wat voor prijzen je erbij had staan?

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 20:38

geerte schreef:
Wow, goed gedaan zeg. Mag ik vragen wat voor prijzen je erbij had staan?

Merkshirts van Nike, Superdry en Gstar €5 á €10 p.s. en een paar sweaters van Superdry voor €15 p.s.
De gunstige prijzen zorgden ervoor dat ze meteen weg gingen.

Ik had namelijk het geluk dat iemand de helft van de kleding voor €100 over wilde kopen :)

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 14:35

snuffie123 schreef:
listiglistje schreef:
De mode wisselt heel snel, alleen merkkleding van max 2 seizoenen oud brengt nog wat op of collector items (duurdere merken), de rest niet.

Online is tegenwoordig alles nieuw goedkoop te verkrijgen, vaak nog met korting ook,
dan heb je iets nieuws (geeft mensen vaak een goed gevoel), vaak nog van de nieuwe collectie.

Gewoon lage prijzen accepteren of in max de zak doen voor het goede doel :)

Maar wat zou dan een goede prijs zijn voor (skinny) jeans van merken zoals Diesel, burberry, 7 for all mankind, G-star en Tommy Hilfiger? Ze zijn allemaal niet ouder dan 1 jaar. Niet veel gedragen, sommige zelfs helemaal niet.

Ik krijg namelijk alleen maar biedingen van 10 euro of lager incl. verzendkosten...

Kijk die 10 euro incl verzendkosten vind ik ook een beetje weinig, zelf heb ik veel shirtjes van only/vero moda die verkoop ik dan weer voor 5/10 euro.
Wat je ook kunt doen is marktplaats zelf kijken hoeveel andere mensen bijvoorbeeld voor een broek van diesel vragen, dan kun je een broek ook misschien voor rond die prijs verkopen?

Als ik op de Ijhallen sta heb ik altijd heel veel shirts, en sta ik altijd met merkloze kleding, en betalen mensen niet 15 euro voor een shirt.
daar vraag ik dan ong. 4 euro voor een shirt en 10 euro voor een broek. Aan het eind van dag heb ik dan toch altijd wel 70 tot 90 euro verdiend.