Veel eten/chocolade mee in het vliegtuig

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 21:30

Tyrcanol schreef:
Ik vlieg van heathrow naar düsseldorf trouwens.

Ohnee sammie niet goed haha.
Ben bang dat mijn koffer nu al te zwaar is :=
Even kijken hoe ik alles ga verdelen :D

Had graag nog wat andere dingetjes meegenomen maar helaas :P.

Iemand enig idee of de lighter dan light mayo van hellmans ook in NL verkrijgbaar is? :D

Je kan via Parcel2go tot 29 kilo naar Nederland verzenden voor 15£, mocht het niet in je koffer passen is dat misschien een oplossing? Hoef je het laleen af te leveren bij een MyHermes punt.

Licor

Re: Veel eten/chocolade mee in het vliegtuig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 21:50

Koffers vliegtuigen etc worden niet vloeibaar als je lang genoeg in het vuur houdt omdat het vuur wat je kan maken in een vliegtuig nooit heet genoeg wordt om een vliegtuig te laten smelten.. pindakaas en chocoladepasta heeft veel minder warmte nodig om te smelten en dus vloeibaar te worden..
Van bepaalde vloeistoffen kunnen bommen gemaakt worden en dat zou bijvoorbeeld makkelijk verstopt kunnen zitten in een pot pindakaas..
Het eenige wat ik dan wel raar vind is dat vaste chocolade wel mag (toch?).. Daar zou t namelijk ook mee kunnen..

Ik heb ooit vanuit Finland paddestoelen meegenomen in het ruim.. heb toen ook na gevraagd of dat mocht en of ik t aan moest geven maar dat was gewoon oké..
Denk dat jou berg chocolade zeker in t ruim gewoon mee mag ;)

Saul

Re: Veel eten/chocolade mee in het vliegtuig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-16 08:25

Het was idd geen probleem.
Had in mijn ruim bagage ook nog 3 grote flessen bier, 2 grote flessen mayo en dan alle chocolade.
Geen weegschaal thuis maar had het goed uitgekiend. Koffer mocht 23kg zijn en hand bagage 8.
Nou hand bagage was 8 en koffer 22,7kg :').

Afbeelding
Afbeelding

Zo. Kunnen we weer een hele tijd vooruit :D