Op de tweede plaats: Jeetje, wat zijn jullie meteen al snel gegaan. Lotje-leest-niet-snel zal wel even een poosje bezig zijn voor ik jullie ingehaald heb.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Brand los.. Sleeper schreef:nine1987 schreef:*present!! *
Al vind ik t bezopen dat we niet keer kritisch mogen zijn in t andere topic.. "Want dat is bedoeld voor verhaaltjes.."
![]()
Wat is het verschil met dit en het andere topic? Want daar deelde net als hier iedereen zijn verhaal(tje)
Gianti schreef:Heel vaak als ik met mams over papa heb springt radio over op nummer van zijn begrafenis.. soms wisselt de radio zelfs van zend3r...
Zwerte schreef:@khirshanta: hoe oud was je toen je je opa zag? Wat was de verdere situatie? Tijd, lokatie, emoties etc? Lijkt me heel bizar om zoiets mee te maken...
Wat betreft de auto, kan het zo zijn geweest dat je al aan de caravan zag dat het ging uitwijken en reflexmatig hebt gestuurd (waardoor je niet door hebt gehad dat je zelf stuurde, het gaat zo snel, dat houd je hoofd niet bij). Ik zou dat dus eerder toeschrijven aan een heel goed waarnemingsvermogen en supergoede reflexen! Dat je die auto van je opa zag kan ik niet zo makkelijk verklaren, behalve misschien dat het inbeelding was door de heftige situatie, dan doen je hersenen gekke dingen. Maarja, hoe verklaar je dan dat het precies die auto was die je niet kende?

Sleeper schreef:Gianti schreef:
Het gaat erom dat er wel de ruimte voor is. Dat is er niet in and3re topic
Daarin verschillen we van mening, maar dat maakt niet uit
Zwerte schreef:Sleeper schreef:
Daarin verschillen we van mening, maar dat maakt niet uit
Beweer je nu dat er daar wel ruimte voor was? Voor een snelle kritische noot misschien wel, maar de discussies werden elke keer dichtgegooid, dat werd als vervelend ervaren. Daarom dus dit topic, waar die discussie juist de hele intentie is. Hier mag je ervaringen juist wel helemaal uitpluizen en ontleden om te ontdekken of het paranormale wellicht toch een rol kan spelen. Zonder meteen te horen dat je niet zo vervelend moet doen en gewoon moet geloven...
En geen kritische vragen gezien? Heb je al mijn posts toevallig overgeslagen? Verder zijn er idd nog weinig vragen gesteld maar die gaan vanzelf wel komen denk ik (hoop ik...), we zijn nog maar net begonnen.
Ik moet me bijv nog even verdiepen in de werking van die lamp en het verhaal van de buizenversterker, ik weet zo uit mn hoofd niet hoe dat werkt namelijk. Maar ook meer te doen dan bokken dus nog geen tijd voor gehad.
Er moeten idd toch eerst verhalen en ervaringen komen om daar kritisch over te kunnen discussieren... Ik vond het tot nu toe heel leuk gaan en vind deze berichten erg jammer. Als je de kritische vragen mist, waarom stel je die zelf dan niet? Kom je hier alleen om te melden dat je dit topic onzin vind of kom je leuk meedoen? Voor het laatste is iedereen zeer welkom namelijk.
Wie is er eigenlijk zo'n held geweest om te temmen en dat niet te melden? Of is dit een groene balk op eigen initiatief?
..
Zwerte schreef:@kwita: die pepernoten is wel gek. Kreeg dit paard die wel eens of hebben ze geprobeerd of ie het lustte nadat ze dit hoorden? Dat parfum vind ik een open deur, paarden houden sowieso vaak al niet van parfum. Die gok kan je best makkelijk en veilig maken dus.
Je schoonzus heeft hem ook mishandeld? Niemand die dit wist en het staat nergens?
nee grapje.
.
.
Mist schreef:Lente schreef:Hanmar je moet toch ervaring en delen om iets te discussiëren te hebben?
lijkt mij ookmaar ja, feel free om mijn bericht te verwijderen, vraag me soms af waaom ik de moeite neem om om bokt nog te reageren.