2 jarig kind leren onder deken te slapen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

conejo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-16 16:52

Afbeelding

Voor zo ver spaapzak achterstevoren aan. Die krijcht ze dus nu ook open.

En ja ze slaapt.

Britta31

Re: 2 jarig kind leren onder deken te slapen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 18:09

Ja,ze zijn handig hoor.Mijn jongste klom in de slaapzak haar ledikantje uit en stond dan voor ons bed.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 09:31

Afbeelding

Deze foto is vanmorgen gemaakt toen onze dame nog sliep, het was haar eerste nacht in haar "grote bed".
Stiekem ben ik er echt trots op ze is er niet een keer zelf uit gekomen!
Ze vond het heel spannend een echt groot bed voor haar alleen!.Voor het eerst zonder slaapzak en zo heeft ze dus half onder de dekens geslapen.Ze heeft een keer gehuild ik er naar toe moest ze plassen, dus ook meteen in de nacht zindelijk( en dat had ik nooit verwacht)!
Als voor bereiding hebben we samen de matras gekocht en het dekbed etc
gewassen en het bed samen opgemaakt en van alle senario's die ik dacht, heeft ze gewoon geslapen....en hopen dat het zo blijft!
dus jezelf niet te druk maken

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 09:36

Wij gebruiken een groot (!) laken zodat hij niet los getrokken kan worden. Daarover een dekbed.

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 09:44

@kwita zit er genoeg ruimte tussen je uitvalbescherming en je hooft schot? Dat ze niet met daar vast kan draaien? Zelf hebben we hem strak boventegen hooft schotgehad om dat meneer met uitblinken ooit vast is gaan hangen met zijn ribben kast

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 09:53

sneeuwpop schreef:
Wij gebruiken een groot (!) laken zodat hij niet los getrokken kan worden. Daarover een dekbed.

Dat ga ik meteen zo even installeren, bedankt voor de tip! ( want het is nogal een woelmuisje).
En snorkel ook dat is een goede tip, maar ze vond dat zelf niet fijn en vandaar dus zo! :o

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 10:38

kwita schreef:
sneeuwpop schreef:

Dat ga ik meteen zo even installeren, bedankt voor de tip! ( want het is nogal een woelmuisje).
En snorkel ook dat is een goede tip, maar ze vond dat zelf niet fijn en vandaar dus zo! :o

Dan zou ik ( of de foto vertekend zo ) het het iets groter maken dat ze er langs kan

conejo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-16 22:02

Ff en updaten.

Heb besloten te wachten met deken tot ik merk dat ze er aan toe is. Op der oude kamer de kachel uit gezet en onder de 10 graden geweest en ze sliep prima. Slaapzak nog wel acher tevoren aan en werkt goed.

Sinds 1,5 week slaapt ze in haar nieuwe kamer en dat vind ze leuk. Samen met haar de inrichting gedaan ook het vooraf opruimen haar er bij betrokken. Vond ze erg leuk om te doen.

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 22:04

Heel goed, hier houden we dochter ook gewoon in de slaapzak en nog gewoon in het ledikantje. Lekker knus en veilig

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 22:05

Hier ook nog altijd een slaapzak hoor :j
Ze gaan er vanzelf wel om vragen.

conejo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-16 22:24

Ledikant slaapt ze al een tijd niet meer in. Wou ze niet meer. Alleen bij oma slaapt ze er wel in. Maar thuis wil ze dat niet meer. Dus slaapt ze in een peuterbed. Maar komt er niet uit zonder toestemming. Ze kan het wel.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 06:00

Die van mij slaapt ook in slaapzak. Heb hem alleen die warme dagen onder lakentje gedaan. Maar hij klimt er snachts onderuit. Met die warmte niet zo erg.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 12:42

Hier slaapt ons kindje nog steeds in haar grote bed onder het dekbed en ze vind het zo leuk dat ze nu ook groot is! :D Ze komt er in de morgen soms wel eens te vroeg uit...en kruipt bij ons tussenin dat is stiekem ook best gezellig :#
Ook is ze nu een keer ziek geweest en heeft toen maar tussen in geslapen omdat ze bleef komen,daarna heeft ze gewoon weer in haar eigen bed gelegen zonder probleem!
Nu zijn we haar nieuwe kamertje aan het gereed maken en dat vind ze geweldig ze wil er graag gaan slapen ben benieuwd!

conejo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-16 15:49

Ff en updaten.
Sinds 2 weken wil ze ineens niet meer de slaapzak aan. En wou ze een laken. Later ook een deken er bij gedaan en nu ligt ze zo te slapen zelf de deken er over getrokken.

Afbeelding

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 15:55

Perfect! :) probleem heeft zich uiteindelijk vanzelf opgelost :D

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 16:00

vuurneon schreef:
Perfect! :) probleem heeft zich uiteindelijk vanzelf opgelost :D

de aanhouder overwint! *\o/*

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 22:03

Slaapzak binnenste buiten al eens geprobeerd? Dit hielp bij mijn jongste zoon, met mijn oudste zoon geen problemen gehad maar mijn jongste van nu bijna 4 maakte alles open behalve als ik het binnenste buiten had.

Maar meerendeel slaap ik samen met mijn jongens, dus dan dek ik ze automatisch weer toe als ik wakker wordt en ze zonder deken zie liggen.

conejo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-16 11:26

Bedankt voor de tip fiemo. Maar zoals ik al in de update zij slaapt ze inmiddels onder een deken.